Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





134 berichten | Pagina 8 van 9 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016, 15:07 
1. Piraten & Kooplui (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 1366
Woonplaats: Hellevoetsluis (NL)
Bedankt voor je update!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017, 08:25 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 83
Woonplaats: Delft
Grote nieuwe update (06-01-2017)
Helaas is de game iets vertraagd tot eind maart, maar het ziet er allemaal wel super mooi uit.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 01:15 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 83
Woonplaats: Delft
Beetje slecht nieuws: Er is een productie probleem met een aantal kaarten van Unfair. Sommige zijn 88mm terwijl ze eigenlijk 89mm moesten zijn: Klik

Er kunnen gratis vervangende kaarten aangevraagd worden. Alleen weet ik nog niet hoe dat werkt met de groepspledge... Als ik alles open moet maken om te checken of het in orde is, is misschien ook niet wenselijk... wordt vervolgd...
In ieder geval is de verwachting voor zover bekend nog steeds eind maart.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 08:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Dank voor je update, jammer om te horen.
Zo te lezen bieden ze wel wat oplossingen.

Dit is het antwoord op je vraag

Citaat:
Good Games USA 2-time creator about 7 hours ago
Hey everyone - thanks so much for all understanding and appreciation for how we are handling this. It really means a lot to us, and will help us focus on making this right as efficiently as possible for all concerned.
Re Group pledges - I'm looking into this issue and how we might resolve it through the tools we might use. I assume that most twin pack pledges are buddy based and 6 pack pledges are city based. So generally it will be appropriate to send sets of replacements to the original backer once numbers are known. But there will be a few country based group pledges I guess... let me know if that is you. Bear with me on handling PMs, there is a lot going on right now :)

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 19:24 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 3
Er hoeft dus sowieso niks terug gestuurd te worden, dus iedereen binnen een group pledge kan gewoon thuis checken en dan kijken of/wat ze er mee willen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: za 18 maart 2017, 14:43 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
Gradon schreef:
Er hoeft dus sowieso niks terug gestuurd te worden, dus iedereen binnen een group pledge kan gewoon thuis checken en dan kijken of/wat ze er mee willen.

Voor zover ik het begrijp ook.

@FrostyGunman: Heb je al een shipping notificiation (of zelfs de spellen, maar misschien is dat ijdele hoop :P) ontvangen :)?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: di 21 maart 2017, 12:01 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 83
Woonplaats: Delft
Gisteravond tracking info gekregen. Wanneer ik het pakket krijg staat er niet echt goed bij. Gister stond er vandaag, vandaag staat er morgen, maar ook dat post nl het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik houd jullie (natuurlijk) op de hoogte.

Hier staat trouwens het proces voor replacement kaarten in group pledges. Lijkt inderdaad het handigst als iedereen voor zich de replacement kaarten regelt, anders zijn we misschien weer geld kwijt met verzenden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: di 21 maart 2017, 12:15 
Locomotief

Berichten: 35
Ik kan me zoiets ook herinneren van Arcadia Quest... na dat mailtje moest ik nog 3 weken wachten...

Maar goed, het ziet er al een stuk beter uit, want in Groot-Brittannië zijn de dozen al bezorgd. Wel een beetje unfair eigenlijk...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: di 21 maart 2017, 12:27 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
FrostyGunman schreef:
Gisteravond tracking info gekregen. Wanneer ik het pakket krijg staat er niet echt goed bij. Gister stond er vandaag, vandaag staat er morgen, maar ook dat post nl het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik houd jullie (natuurlijk) op de hoogte.

Hier staat trouwens het proces voor replacement kaarten in group pledges. Lijkt inderdaad het handigst als iedereen voor zich de replacement kaarten regelt, anders zijn we misschien weer geld kwijt met verzenden.

Bedankt voor de update :). Ja, het kan idd nog even duren tot het werkelijk bij je binnen komt, omdat PostNL volgens mij zo´n zending al in het systeem zet als deze aangemeld is. Dat de verwachte levering dan gewoon elke dag een dag opschuift, heb ik ook weleens meegemaakt. Totdat het pakket werkelijk bij PostNL aangekomen is, dan wordt het meestal 1 of 2 dagen later wel bezorgd :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: ma 27 maart 2017, 11:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
FrostyGunman schreef:
Gisteravond tracking info gekregen. Wanneer ik het pakket krijg staat er niet echt goed bij. Gister stond er vandaag, vandaag staat er morgen, maar ook dat post nl het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik houd jullie (natuurlijk) op de hoogte.

Hier staat trouwens het proces voor replacement kaarten in group pledges. Lijkt inderdaad het handigst als iedereen voor zich de replacement kaarten regelt, anders zijn we misschien weer geld kwijt met verzenden.

Is er al wat meer voortgang te melden? ;)

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: ma 27 maart 2017, 19:12 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 83
Woonplaats: Delft
el_crosso schreef:
FrostyGunman schreef:
Gisteravond tracking info gekregen. Wanneer ik het pakket krijg staat er niet echt goed bij. Gister stond er vandaag, vandaag staat er morgen, maar ook dat post nl het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik houd jullie (natuurlijk) op de hoogte.

Hier staat trouwens het proces voor replacement kaarten in group pledges. Lijkt inderdaad het handigst als iedereen voor zich de replacement kaarten regelt, anders zijn we misschien weer geld kwijt met verzenden.

Is er al wat meer voortgang te melden? ;)


Helaas, sorry. Pakket is nog steeds niet ontvangen door PostNL en verder kan ik niks zien. De statuspagina die ik heb doorgekregen staat al meer dan een week "in Transit". Het wordt verzonden door GamesQuest in de UK. Zo gauw er iets veranderd beloof ik iets te laten weten.

Update 29-03: "Zending is ontvangen door PostNL", datum staat op vandaag, maar onbekend tijdvak. Ik ben gewoon op het werk, dus zal vandaag niet lukken als het al komt. Ik laat weer wat weten als ik de spellen heb!
Update 2 29-03: bezorger gemist, zoals verwacht. Kan de spellen morgen ophalen bij een PostNL punt.


Laatst bijgewerkt door FrostyGunman op wo 29 maart 2017, 18:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 12:38 
Locomotief

Berichten: 35
Binnen! Ziet er geweldig uit. En de problemen die gemeld worden vallen heel erg mee. (Lijmspul op het bord en afwijkende kaartgroottes). Bord is prima en één van de zeven pakken kaarten is een heel klein beetje kleiner...

(GameQuest is alleen wel weer een drama geweest met de bezorging)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017, 18:50 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 83
Woonplaats: Delft
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de spellen binnen zijn! Het slechte nieuws is dat na het uitpakken van 3 spellen, ze allemaal 3 of 4 "foute" kaarten hadden. Daarnaast heeft het speelbord een heel lelijk afgewerkte vouw in het midden. Ik ben zelf erg teleurgesteld over de kwaliteit van de componenten en ga zeker om vervanging vragen.
Ik zal vanavond nog contact opnemen met iedereen om het spel op te halen/ te verzenden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017, 19:09 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
FrostyGunman schreef:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de spellen binnen zijn! Het slechte nieuws is dat na het uitpakken van 3 spellen, ze allemaal 3 of 4 "foute" kaarten hadden. Daarnaast heeft het speelbord een heel lelijk afgewerkte vouw in het midden. Ik ben zelf erg teleurgesteld over de kwaliteit van de componenten en ga zeker om vervanging vragen.
Ik zal vanavond nog contact opnemen met iedereen om het spel op te halen/ te verzenden.

Mooi dat de spellen er zijn :), dan horen we het idd wel! Was er uiteindelijk nog iemand afgehaakt dan, dat je nu zelf met 3 exemplaren zit (of is dat bewust, voor vrienden ofzo?). Mocht de issue zich ook voordoen in mijn exemplaar, dan zal ik ook vervanging aanvragen ja.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Unfair
BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017, 18:18 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 3
Die van mij is vandaag binnen, met het probleem van de maat van de kaarten, maar verder in goede staat.

Complimenten aan kyozu8 voor het goede afhandelijk van de groepspledge. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
134 berichten | Pagina 8 van 9 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Unfair  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Unfair



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®