Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




76 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018, 09:37 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
SigiScsi schreef:
Ondanks het feit dat de TMG releases zeer mooi uitgegeven zijn, ben ik absoluut geen fan van deze firma.
Godzijdank neemt Game Brewer de fulfillment van TMG spellen in onze contreien over want de KS opvolging voor Europese backers & uitlevering door TMG vond ik persoonlijk alvast ondermaats en allesbehalve professioneel.
Ik wacht ondertussen nog steeds op levering van Chimera Station deluxe. Dit was uitbesteed aan Spielworxx, en daar heeft Uli het op zijn beurt uitbesteed aan ADC Blackfire. Na eerst een heleboel smoezen waarom de spellen niet uitgeleverd geraken, ben in nu al 2 maand via email aan het corresponderen met de drie betrokken partijen waarbij enkel Uli / Spielworxx zich de zaak aantrekt en er zelf mee verveeld zit. Net nog even een minder vriendelijk bericht naar het volledige management team van TMG gestuurd...


Beetje zelfde gevoel maar over andere dingen.

Ze hebben inderdaad goede en mooie spellen. Dat hoeft niet perse de deluxe versies te zijn, maar bijvoorbeeld Gold West en Scoville zijn goede voorbeelden.
Ik heb meer frustratie over de kickstarter exclusive versies maar ik ben er zeker van dat veel mensen daar ook voorstander van zijn. Ik kijk dan liever naar Roxley Games of Stonemaier Games, die dat niet doen.
Het verschil tussen de Deluxified versie en de gewone versie is haast te groot waardoor althans ik, moeilijk nog de gewone versie kan kopen :)
Maar dat zal allicht met Gamebrewer niet veranderen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2018, 01:11 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Ik heb hem gebacked. Wel erg benieuwd naar eventuele veranderingen voor het 2 spelers spel. Ik hoop in ieder geval op een aangepast bord dat setup makkelijker maakt, dus niets af hoeven dekken etc.
En ik hoop dat de designer nog even nadenkt of het 2 spelers spel nog iets verbeterd kan worden, naar aanleiding van de paar kritische kanttekeningen die ik het en der heb gelezen. Misschien met als uitkomst dat er niets veranderd hoeft te worden, maar in ieder geval even over nadenken. :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018, 14:58 
Uitgever

Berichten: 7
AlliantieAJ schreef:
Pick up in Turnhout is niet mogelijk of zijn er sowieso de verzendkosten?

Edit: de verzendkosten zijn al wel heel laag maar toch even de vraag ...



Op vraag van TMG doen we geen pickup deze keer. Ze willen er deze keer zeker van zijn dat iedereen tegelijk hun spel krijgt. Bij enkele vorige Kickstarters is dat wel wat misgelopen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018, 15:01 
Uitgever

Berichten: 7
SigiScsi schreef:
Ondanks het feit dat de TMG releases zeer mooi uitgegeven zijn, ben ik absoluut geen fan van deze firma.
Godzijdank neemt Game Brewer de fulfillment van TMG spellen in onze contreien over want de KS opvolging voor Europese backers & uitlevering door TMG vond ik persoonlijk alvast ondermaats en allesbehalve professioneel.
Ik wacht ondertussen nog steeds op levering van Chimera Station deluxe. Dit was uitbesteed aan Spielworxx, en daar heeft Uli het op zijn beurt uitbesteed aan ADC Blackfire. Na eerst een heleboel smoezen waarom de spellen niet uitgeleverd geraken, ben in nu al 2 maand via email aan het corresponderen met de drie betrokken partijen waarbij enkel Uli / Spielworxx zich de zaak aantrekt en er zelf mee verveeld zit. Net nog even een minder vriendelijk bericht naar het volledige management team van TMG gestuurd...


Het mislopen van de uitlevering van Chimera Station Deluxe door TMG, is inderdaad een van de redenen waarom ze ons gevraagd hebben om mee in te stappen. Ik weet dat ze daar zelf heel verveeld mee zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018, 15:05 
Uitgever

Berichten: 7
Traquan schreef:
Ik heb hem gebacked. Wel erg benieuwd naar eventuele veranderingen voor het 2 spelers spel. Ik hoop in ieder geval op een aangepast bord dat setup makkelijker maakt, dus niets af hoeven dekken etc.
En ik hoop dat de designer nog even nadenkt of het 2 spelers spel nog iets verbeterd kan worden, naar aanleiding van de paar kritische kanttekeningen die ik het en der heb gelezen. Misschien met als uitkomst dat er niets veranderd hoeft te worden, maar in ieder geval even over nadenken. :)


We hebben inmiddels een variant voor 1 en 2 spelers ontvangen van Stefan Risthaus. We moeten die nog bestuderen en uittesten. En vervolgens met TMG overleggen of we deze varianten op zullen nemen in de spelregels. Dus dit is allemaal nog onder voorbehoud.

Edit: Inmiddels is de 1 en 2 spelersvariant aangekondigd in de KS campagne.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018, 12:55 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Het toevoegen van de 2 spelers en solo variant was voor mij de druppel :D
Nu moest ik wel instappen.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018, 13:09 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
usurper schreef:
Het toevoegen van de 2 spelers en solo variant was voor mij de druppel :D
Nu moest ik wel instappen.


Ik heb al een half jaar veel lol van de Spielworxx editie. Al deze leuke extraatjes knagen wel aan mijn zelfbeheersing. Maar ik geef liever niet nog een keer geld uit aan een spel dat ik al heb. Maar zien of ik het volhoud. :-)

Een upgrade kit voor veteranen was leuk geweest. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018, 10:04 
3. The Gallerist (2015)

Berichten: 748
Woonplaats: Mechelen
Gisteren de kans gekregen om het spel te spelen. Dezelfde avond gebackt... Wow een heel ander spel dan dat ik er van verwacht had. Echt leuk. Het Tijdsmechanisme is leuk, de verschillende acties clever. Toppertje (en dan nog eens een dekluxe editie kunnen krijgen me like)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018, 21:12 
Meeple

Berichten: 16
Woonplaats: Hoogland
Ik wacht nog op luxe Kickstarter editie. Zou begin december worden zo lijkt het. Ik ben benieuwd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018, 12:30 
10. Troyes (2010)

Berichten: 101
Mocht iemand zijn pledge kwijt willen, dan neem ik hem graag over! Stuur me een PM en we komen er vast uit.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2019, 10:56 
Meeple

Berichten: 16
Woonplaats: Hoogland
Nog altijd niet binnen. Wel een beetje een drama kickstarter wat betreft levering. Er is constant een boot zoek of er is weer een fout op het bord of op een kaartje.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019, 18:47 
2. Concordia (2013)

Berichten: 748
Woonplaats: Mechelen
Ik mis ook wat communicatie van game brewer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019, 21:14 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 509
Woonplaats: Rijswijk
lordyazos schreef:
Ik mis ook wat communicatie van game brewer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Eens, maar ik neem aan dat ze afgestemd hebben wie naar buiten treedt met updates en info. Toch vind ik het jammer dat het zo stil is vanuit Game Brewer, mede omdat ik juist bij mijn pledge gekozen had om de “lokale” uitgever te ondersteunen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019, 23:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Ik vermoed dat Game Brewer noodgedwongen meelift op het gebruikelijke serviceniveau van TMG. Laatstgenoemde is erg goed in vertragingen en anderen daarvan de schuld geven en erg slecht in communicatie met backers. Dat was althans mijn ervaring in de afgelopen jaren. Ik ben daarom al een tijdje klaar met TMG.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Gentes
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019, 23:24 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Heb het een keer gespeeld, en wat me vooral opviel was de lange setup tijd, steile leercurve, onevenwichtige era scores (1,2 vs 3), en het duurde 4+ uur. De keuzes kwamen nogal willekeurig over.
We speelden vrij snel, daar lag het niet aan. De speluitlegger was wat flegmatisch, misschien hielp dat ook niet mee, maar zou het alleen aan jonge hardcore gamers kunnen aanraden.
Zou in deze gevallen altijd kiezen voor een doorgetest spel zoals 1830, veel meer hersenkraker. Gentes is volgens mij gewoon nog niet goed geplaytest. Doe er je voordeel mee, adviseer om te wachten op de 2e of 3e editie.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
76 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Gentes  

Gebruikers die deze topic waarderen

RunnerPaul

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Gentes



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®