Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




197 berichten | Pagina 9 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 09:00 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
darkman schreef:
misschien ook goed om te melden dat de groepspledge die georganiseerd is, gebruik maakt van crowdfinder.be om distributie zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Iedereen die meedoet met de pledge moet zich daar even registeren en aangeven waar hij woonachtig is en waar hij het wil ophalen (indien je niet zelf al een ophaalpunt bent).


Nee, dat is niet de afspraak. De afspraak was dat Dirk 19 exemplaren ging nemen en zelf distribueren. De mensen van het forum hier toevoegen zou het nodeloos ingewikkeld maken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 12:41 
9. The 7th Continent (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam
Oké, dus als we via Dirk een exemplaar besteld en betaald hebben, even zo laten?
Dan neem ik aan dat we tezijnertijd van hem horen hoe we verder distribueren...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 12:48 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
jvdv schreef:
Oké, dus als we via Dirk een exemplaar besteld en betaald hebben, even zo laten?
Dan neem ik aan dat we tezijnertijd van hem horen hoe we verder distribueren...


Dat klopt inderdaad :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 13:22 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Tyrael schreef:
jvdv schreef:
Oké, dus als we via Dirk een exemplaar besteld en betaald hebben, even zo laten?
Dan neem ik aan dat we tezijnertijd van hem horen hoe we verder distribueren...


Dat klopt inderdaad :)
Dat lijkt mij ook de beste oplossing. De plannen nu veranderen maakt het nodeloos ingewikkeld.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 13:59 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Tyrael schreef:
darkman schreef:
misschien ook goed om te melden dat de groepspledge die georganiseerd is, gebruik maakt van crowdfinder.be om distributie zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Iedereen die meedoet met de pledge moet zich daar even registeren en aangeven waar hij woonachtig is en waar hij het wil ophalen (indien je niet zelf al een ophaalpunt bent).


Nee, dat is niet de afspraak. De afspraak was dat Dirk 19 exemplaren ging nemen en zelf distribueren. De mensen van het forum hier toevoegen zou het nodeloos ingewikkeld maken.


Excuses, dacht dat de gehele groepspledge van zo'n 120 stuks via dit forum liep. Had voor de zekerheid nog even teruggebladerd en zag daar ook steeds dit aantal terugkomen. Blijkbaar heb ik het destijds rechtstreeks geregeld zonder tussenkomst van BSM. Is ook alweer zo lang geleden. Was niet mijn bedoeling verwarring te veroorzaken. Zag alleen dat er nog circa 40 mensen niet waren aangemeld en dacht zo even te helpen (ipv het ingewikkelder te maken :oops: ).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 14:02 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Geen probleem, en het gaat om 162 spellen :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 17:52 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Ik wacht rustig op Dirk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 18:54 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Tyrael = Dirk? Of moet ik me ook nog ergens aanmelden?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019, 12:37 
6. Arkham Horror: The Card Game (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam
Nee Dirk = dirksk hier op het forum.
Als je al aan Dirk gemeld en betaald hebt, dan is het in orde.

Update van NSKN / 31 mei: Productie is afgerond, ze verwachten dat binnen 2 weken de containers de haven zullen verlaten, en dan 45 dagen naar Europa. Dus, ook volgens hun schatting, augustus voor distributie. Uiteraard bij geen onvoorziene vertragingen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 11:39 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Op facebook wordt gevraagd om wat mensen die zich nog moeten melden voor deze KS.

Aanvraag verloopt via FB en crowfinder.be

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 11:46 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Voor de duidelijkheid: er lopen 19 inschrijvingen via Dirksk. Die mensen moeten niets doen, alles verloopt via hem.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 12:56 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Tyrael schreef:
Voor de duidelijkheid: er lopen 19 inschrijvingen via Dirksk. Die mensen moeten niets doen, alles verloopt via hem.
Tyrael, wij hadden toch afgesproken dat de verdeling met jou mee zou lopen. Ik heb jou alle adressen en email doorgegeven van de deelnemers die via mij (BSM) liepen, om zo de kosten voor iedereen zoveel mogelijk te drukken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 13:09 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
dirksk schreef:
Tyrael schreef:
Voor de duidelijkheid: er lopen 19 inschrijvingen via Dirksk. Die mensen moeten niets doen, alles verloopt via hem.
Tyrael, wij hadden toch afgesproken dat de verdeling met jou mee zou lopen. Ik heb jou alle adressen en email doorgegeven van de deelnemers die via mij (BSM) liepen, om zo de kosten voor iedereen zoveel mogelijk te drukken.


Bekijk ik dan nog eens. Het is nu wel zo dat de verdeling een stukken complexer is omdat er 18 exemplaren niet via CF verlopen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 15:53 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Heren ik raak de draad een beetje kwijt; kan één van jullie zodra jullie er samen uit zijn in een berichtje schrijven hoe de verdeling plaats gaat vinden en als er verschillende verdelingen zijn, wat geldt voor wie? Kan me goed voorstellen - gezien de tijd die verstreken is - dat mensen die zowel hier als op FB als op Crowdfinder actief zijn niet meer precies weten hoe de pledge tot stand kwam. Een update zou fijn zijn; jullie weten immers precies hoe distributie straks gedaan zal worden.

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 16:04 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Tyrael schreef:
dirksk schreef:
Tyrael schreef:
Voor de duidelijkheid: er lopen 19 inschrijvingen via Dirksk. Die mensen moeten niets doen, alles verloopt via hem.
Tyrael, wij hadden toch afgesproken dat de verdeling met jou mee zou lopen. Ik heb jou alle adressen en email doorgegeven van de deelnemers die via mij (BSM) liepen, om zo de kosten voor iedereen zoveel mogelijk te drukken.


Bekijk ik dan nog eens. Het is nu wel zo dat de verdeling een stukken complexer is omdat er 18 exemplaren niet via CF verlopen.


Ten tijde van de pledges was er nog geen sprake van CF, dus het zou niet fair zijn als degenen die zich via BSM ingeschreven hebben daar nu de dupe van zijn. De afspraak was dat ik de inschrijvingen en betalingen via BSM aan jouw en de fb groep zou doorgeven om er voor te zorgen dat de minimale inschrijving gehaald zou worden. Dat er uiteindelijk meer dan 130 inschrijvingen zouden zijn, had niemand verwacht.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
197 berichten | Pagina 9 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Snowdonia (Deluxe Master Set)  

Gebruikers die deze topic waarderen

Hanho, zizziz

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Snowdonia



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®