Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





197 berichten | Pagina 2 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:07 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Even een overzichtje met geinteresseerden:

1: vrieskist (Almere)
2: dirksk (Sassenheim)
3: mazinho (Den Haag)
4: el_crosso (Hoogeveen)
5: MickyS (Utrecht)
6: freeze (Rijswijk)
7: Jerome (Eindhoven)
8: Sarnix (Rotterdam)
9: Rubik (Uithoorn)
10: Koos Voos (?)
11: Joel22 (Makkum)
12: jeromba (meijel)
13:
14:
15:
16:
17:
18:


Laatst bijgewerkt door dirksk op wo 04 jul 2018, 17:01, in totaal 4 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:15 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Eveneens interesse.
Snowdonia is me al zo vaak aangeraden dat ik ben gaan geloven dat ik het het spel ook echt nodig heb.

Wanneer moet je zeker weten of het doorgaat?
Is die €7,50 porto per spel voor verzending naar jou of naar iedereen afzonderlijk?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:20 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Het is ook een goed spel en biedt veel herspeelbaarheid. Ik heb nog geen bevestiging voor de genoemde prijs, maar heb die prijs bij een andere groep voorbij zien komen. Zodra ik bevestiging heb dat die prijs voor alle grote groepspledges geld, laat ik dat hier weten. $7,50 verzending is voor de gezamelijke verzending per spel naar de pledger toe. Daar bovenop komen nog verzendkosten naar jou toe, maar dan ben je nog altijd €25 goedkoper uit.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:27 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
dirksk schreef:
Het is ook een goed spel en biedt veel herspeelbaarheid. Ik heb nog geen bevestiging voor de genoemde prijs, maar heb die prijs bij een andere groep voorbij zien komen. Zodra ik bevestiging heb dat die prijs voor alle grote groepspledges geld, laat ik dat hier weten. $7,50 verzending is voor de gezamelijke verzending per spel naar de pledger toe. Daar bovenop komen nog verzendkosten naar jou toe, maar dan ben je nog altijd €25 goedkoper uit.


Helder.
Dankjewel en ik ga me nu verdiepen in het spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:47 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb ook interesse!
En op facebook zag ik nog meer interesse vanuit nederland voor een group pledge.


Laatst bijgewerkt door Sarnix op wo 04 jul 2018, 10:53, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:49 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Voor degenen die voor het eerst op bordspelmania meedoen aan een groepspledge, dit zijn een beetje de ongeschreven regels voor het meedoen:

- Het kan wel eens voorkomen dat er bij kickstarters vertraging oploopt in het project en in het ergste geval dat je een je spel helemaal nooit zal zien. Dat is het risico van het backen van een project op een crowdfunding site. Bij deze uitgeveer verwacht ik dat alles als een zonnetje zal lopen, maar wij pledgen met zijn allen en nemen dus met zijn allen het risico, dus 'don't hate the pledger' :D
- Bij aankomst van de spellen bij de pledger, zal die persoon de spellen, na overleg met de groep, nog verzenden binnen NL of persoonlijk overhandigen. Als er meerdere personen vlak bij elkaar in de buurt wonen kan er ook nog verkozen worden die spellen gezamelijk nationaal te versturen en dat die personen de overdracht met elkaar kortsluiten. Evt vergezochtere mogelijkheid is via/ via/ via te overhandigen. We proberen uiteindelijk de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden. De betaling voor verzending binnen NL geschied als de spellen binnen zijn en de overdrachts afspraken gemaakt zijn.
- Voor mij het belangrijkste punt. De betaling :) Ik ga de pledge regelen, maar ik ga niet het risico lopen dat mensen zich achteraf terug trekken. Ik geef de voorkeur om de betaling binnen te hebben voordat het project afloopt. In de laatste week van het project stuur ik alle mensen die meedoen mijn gegevens zodat ze de betaling voor het einde van het project kunnen overmaken. Ok Ok jullie vertrouwen mij met jullie geld :P dus als er vragen zijn, stel ze gerust!

Voor de leden van dit forum die al vaker een groepspledge gedaan hebben, als ik iets vergeten ben, schroom dan niet om het toe te voegen :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:54 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 241
Woonplaats: Beusichem
Helemaal goed, dank voor het ondernemen!

_________________
"Rock over London. Rock on Chicago."


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:03 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Blijft jammer dat er geen upgrade kit is voor de mensen die al vrijwel alles hebben. Tot zelfs plastic workers aan toe.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:22 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
finalstruggle schreef:
Blijft jammer dat er geen upgrade kit is voor de mensen die al vrijwel alles hebben. Tot zelfs plastic workers aan toe.


Ik heb mijn oude set verkocht :lol: Wel jammer dat er geen plastic werkers bij de Masterset zitten!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:23 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
dirksk schreef:
finalstruggle schreef:
Blijft jammer dat er geen upgrade kit is voor de mensen die al vrijwel alles hebben. Tot zelfs plastic workers aan toe.


Ik heb mijn oude set verkocht :lol: Wel jammer dat er geen plastic werkers bij de Masterset zitten!


Slim, mijne levert nu vast niks meer op....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:26 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
finalstruggle schreef:
Slim, mijne levert nu vast niks meer op....


maar desondanks ga je toch voor een Masterset?? :lol:

Kan ik je erbij zetten?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:35 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
dirksk schreef:
finalstruggle schreef:
Slim, mijne levert nu vast niks meer op....


maar desondanks ga je toch voor een Masterset?? :lol:

Kan ik je erbij zetten?


Hahaha moet ik nog eens hard over na gaan denken. Heb al heel veel Kickstarters lopen en het is een leuk spel, maar weet niet of dit de moeite zal zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 12:46 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 241
Woonplaats: Beusichem
dirksk schreef:
finalstruggle schreef:
Blijft jammer dat er geen upgrade kit is voor de mensen die al vrijwel alles hebben. Tot zelfs plastic workers aan toe.


Ik heb mijn oude set verkocht :lol: Wel jammer dat er geen plastic werkers bij de Masterset zitten!



Dan ben ik blij dat ik (als ik het goed heb) je advertentie op MP niet heb gewonnen.

_________________
"Rock over London. Rock on Chicago."


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 13:41 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
MickyS schreef:
dirksk schreef:
finalstruggle schreef:
Blijft jammer dat er geen upgrade kit is voor de mensen die al vrijwel alles hebben. Tot zelfs plastic workers aan toe.


Ik heb mijn oude set verkocht Wel jammer dat er geen plastic werkers bij de Masterset zitten!



Dan ben ik blij dat ik (als ik het goed heb) je advertentie op MP niet heb gewonnen.
Aah dhr Surasay geloof ik? Excuus als ik het verkeerd spel. Haha het is ook maar een kleine wereld


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 14:00 
Sojaboon

Berichten: 24
Woonplaats: Papendrecht
Ik wil ook graag meedoen met de pledge.

Maar wordt het naar iedereen apart verzonden of is het ergens afhalen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
197 berichten | Pagina 2 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 14  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Snowdonia (Deluxe Master Set)  

Gebruikers die deze topic waarderen

Hanho, zizziz

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Snowdonia



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®