Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





49 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018, 23:26 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 189
Woonplaats: Tilburg
Afbeelding

Architects of the west Kingdom van de makers van Raiders of the North Sea.
Kickstarter release op 15 Maart.

Solo Kickstarter Preview op Youtube:


Dit word een instand pledge voor mij denk ik


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018, 15:20 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Heb geïnformeerd rond een mogelijke grouppledge. Mocht je interesse hebben, geef maar hier aan. Info volgt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018, 15:58 
1. King of Tokyo (2011)

Berichten: 446
Woonplaats: Hemiksem
Interesse!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018, 21:01 
Professor Pimpel

Berichten: 228
Woonplaats: Lochristi
Ook geïnteresseerd!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018, 21:51 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
Afhankelijk van de prijs, en verdere info ook geïnteresseerd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018, 04:39 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018, 22:40 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Had deze al op de radar ja, insta back voor mij!!!

Dus zet mij graag voor de groepspledge op de lijst erbij :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 09:50 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Ik ga eens kijken, eventueel wel interesse, maar nog geen 100% zekerheidje.

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 11:20 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Zeker interesse.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 11:32 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Jerome schreef:
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 11:42 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Erwin schreef:
Jerome schreef:
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?

Dat doet hij inderdaad, mooi bijnaam heb je voor hem Erwin ;-)

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 12:02 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Erwin schreef:
Jerome schreef:
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?


Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 12:20 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Jerome schreef:
Erwin schreef:
Jerome schreef:
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?


Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.


Dat is een behoorlijk waardeoordeel wat je hier velt Een mening uitte is een en iemand niet als nuttig zien binnen je eigen kaders/smaak is twee, maar je opmerking dat hij een waardeloze gast is wel behoorlijk ongenuanceerd.

Moest even opzoeken wat "dedain" betekende, maar ook minachting is een stevige bewering.

Op beide ben ik het niet met je eens, maar ik waardeer je mening.

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 12:56 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
el_crosso schreef:
Jerome schreef:
Erwin schreef:
Jerome schreef:
Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.


ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?


Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.


Dat is een behoorlijk waardeoordeel wat je hier velt Een mening uitte is een en iemand niet als nuttig zien binnen je eigen kaders/smaak is twee, maar je opmerking dat hij een waardeloze gast is wel behoorlijk ongenuanceerd.

Moest even opzoeken wat "dedain" betekende, maar ook minachting is een stevige bewering.

Op beide ben ik het niet met je eens, maar ik waardeer je mening.


Wel, dan schakel ik een tandje bij en zal uiteen zetten hoe ik tot mijn stevige beweringen kom.

Bij mijn weten doet Rahdo niks anders dan bordspelvideos maken, het is zijn voltijd bezigheid geworden. Om neutraliteit uit te stralen laat hij zich niet betalen door uitgevers en ontwerpers, maar vraagt middels crowdfunding om geld. Hij stelt zich dus afhankelijk op van zijn fans en doet er alles aan om die te bekoren. Dat doet hij door de ene na de andere primeur aan elkaar te rijgen en door altijd positief te zijn. Aanvankelijk was ik wel gecharmeerd van zijn enthousiasme maar dat verging al gauw toen ik in de gaten kreeg dat de man niet in staat is om welk spel dan ook zonder fouten te spelen. Andere video reviewers lukt dat wel.

De meeste video’s die Rahdo ondertussen maakt gaan over nog te verschijnen spellen op Kickstarter. Hij heeft zich opgewerkt tot misschien wel de meest prominente ‘reviewer’ daar. Dus als je iets wil weten over die spellen kan je bijna niet meer om hem heen. Knap van hem, maar aangezien Kickstarter campagnes gericht zijn op blinde verkoop heeft Rahdo zich in een situatie gemanoeuvreerd waarin hij geen reviewer meer is maar een marketing instrument. Hij kán niet anders dan enthousiast zijn, want aan een negatieve review heeft een uitgever niks en Rahdo kan geen Kickstarter-reviews maken als hij geen spellen meer ontvangt. Zijn ‘Final Thoughts’ stellen daarom niks voor en dat maakt hem tot een waardeloze gast. Of als je dat te sterk uitgedrukt vindt, een ongeloofwaardige gast. Ga voor de aardigheid maar eens na hoeveel spellen hij verkocht heeft, die hij toch echt fantastisch vond in z’n reviews.

Het getuigt van minachting voor zowel zijn publiek als voor de bordspel ontwerpers om video’s met zoveel fouten te posten, omdat daaruit blijkt dat hij de tijd niet wil nemen zo’n video opnieuw te maken, maar dan goed. Nu resteert een reeks aan warrige video’s met eindeloze woordenbrijen waar je niks wijzer van wordt.

Misschien ligt het aan mij, maar zijn gezicht spreekt ondertussen boekdelen: vermoeid, snel afgeleid, geratel over nietszeggende details, vindt hij het nog wel leuk om te doen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 maart 2018, 13:08 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Bedankt voor je uiteenzetting en je nuancering. Dit spreekt veel meer tot waarom jij hem ziet zoals je hem ziet. Daar zitten zeker correcte redeneringen, welke ik ook herken aan hem.

Nu is hij zelf duidelijk dat je hem niet moet kijken voor correcte regels, niet voor zijn gedachten over het spel in zijn final thoughts en enkel en alleen voor "een gevoel hoe het spel zal spelen" zou moeten kijken. Ook is hij duidelijk in het feit dat hij inderdaad het liefst nieuwe spellen speelt (dus ja Kickstarter is tegenwoordig groot daarin) of hetgeen zijn fans stemmen of als laatste keuze hij zelf ook leuk vindt.

Er zijn tientallen reviewers, previewers, bloggers, vloggers, etc. om die simpele reden, kijk wat je aanspreekt en baseer op al die verschillende data hetgeen je zelf wilt zien in spellen ;-) ? Andere mensen geven weer geen fluit om al die meningen en kopen gewoon of spelen het op spellenclubs zelf wel.....

Maar, nu is dit niet het topic om "Rahdo" zijn staat, zijn pro's & con's en karakter te analyseren, dus ik ga er verder niet inhoudelijk op in om die reden :wink:

Nogmaals, dank voor je antwoord.

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
49 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Architects of the West Kingdom Kickstarter  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Architects of the West Kingdom



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®