Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Set A Watch
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018, 18:16 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Een 1-4 spelers coöperatief spel waarin je een kampvuur levend moet zien te houden omdat het ook jouw kansen op ovetleving aanzienlijk verhoogd: Set A Watch.

Normale versie $ 22, Deluxe $ 29, shipping $ 12. Grouppledge is ook mogelijk, ik zag dat Joeri op FB al een bericht had geplaatst. Met tien deelnemers kost de Deluxe je dan nog maar $ 22,50 en zijn de verzendkosten dus ook lager.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Set A Watch
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018, 18:24 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Ben de pnp versie in elkaar aan het zetten. Scheelt toch centjes.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Set A Watch
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2018, 03:36 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
kosterix schreef:
Ben de pnp versie in elkaar aan het zetten. Scheelt toch centjes.

Al kunnen spelen?

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Set A Watch
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018, 22:50 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Ehm deels - kaartjes, adventure cards, bord, kamp, Handleiding en doosje zijn prachtig geworden, alleen de d8'en laten op zich wachten. Ik zou het dus wel kunnen spelen met alleen d6 helden maar op Internet staat dat je een balans party moet hebben met ranged en melee.
Heb er wel wat mee gespeeld, maar vind het vrij ingewikkeld eerlijk gezegd. Volgens de handleiding trek je de volgende kocatie random en ga je daarheen, maar de reviews laten zien dat je soms mag kiezen uit een aantal. Hoe de horde werkt is me nog niet helemaal duidelijk. Nog onvoldoende om er iets over te kunnen zeggen hoe vet het is.

Als ik je mag adviseren, back het op pnp level, het ik ook gedaan, bovengenoemde spullen (dat was de gratis versie) zijn in no time in elkaar gezet en het ziet er echt heel mooi en professioneel uit.

Er komt nog een pnp editie officieel uit met de bart en diens kaarten + 2 extra monsters had ik begrepen, maar de basis versie is vooral geplaytest, niet de bart en de 2 monsters.

Om de tijd te doden zit ik maar tenefyr el cheapo zwart witte print in te kleuren. Kan het afraden. Pdfs naar png converteren en met mspaint was 10x sneller geweest. Aardig spel, maar heb nog niet kunnen winnen.

Wat ik wel gespeeld heb is Palm Island, ook pnp. Net terug uit de trein, voor het eerst 30 punten gehaald! Dat is mijn eerste achievement. Super verslavend, kan het echt aanraden. 17! mogelijke combinaties (als je goed schudt) dus variatie genoeg. Je hoeft alleen de genummerde kaartjes 1 tm 17 plus de jaarkaart uit te printen trouwens voor solo, dat scheelt inkt.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Set A Watch  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Set A Watch



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®