Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: War for Chicken Island
BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2018, 13:10 
Sojaboon

Berichten: 20
War for Chicken Island
Chickens go to war on a tiny island to humiliate other clans. A gateway skirmish game with fun mechanics, art and miniatures.

https://www.kickstarter.com/projects/dracostudios/war-for-chicken-island

Afbeelding

De laatste dag van de Campaign is ingegaan. Zijn er (naast mijzelf) mensen die deze gebacked hebben? Het lijkt mij een erg leuk spel, een gateway skirmisch spel met miniaturen heb ik nog niet in mijn collectie dus een mooie aanvulling.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 29 dec 2018, 11:34 
Avatar gebruiker
De houdbaarheid van gateway skirmish is, in mijn ogen althans, heel beperkt. Speel je vaak met dezelfde spelers, dan grijp je al snel naar steviger werk. Speel je vaak met wisselende spelers, dan doe je eigenlijk niet anders dan anderen introduceren en heb je al gauw een aardig niveauverschil dat zeker niet bijdraagt aan het spelplezier.

Ik heb het spel ook eens bekeken: een leuke middenmoter, verder niet veel soeps. Die speel je dus enkele keren als hij in de bus valt en dan gaat-ie weer op de schop... Net zoals zoveel KS.

Dus neen, ik pas alweer (ik heb het, mits enkele uitzonderingen allang zwaar gehad met KS). Miniaturen maken een spel trouwens zelden beter.


Omhoog
     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - War for Chicken Island  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

War for Chicken Island



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®