Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 15:20 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Edwin84 schreef:
Die lamp als startspeler marker is ook beetje te veel van het goede.

Vind het wel cool dat je zelf de spelerkleuren kan kiezen.

Hoeveel fouten gaan er daar wel niet mee gebeuren :')

Onnozele stretch goals ook. Voegt niks toe, aangezien het niets extra biedt.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 17:03 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Naar aanleiding hiervan nog eens op BGG gekeken en ik ben verbaasd over de hoge rating. Dit is één van die spellen die ik fantastisch vond de eerste keer dat ik het speelde en iedere keer daarna werd het een stuk minder leuk. Naarmate we beter werden in het spel, begon de geluksfactor van de tegelvolgorde steeds duidelijker te worden, tot op het punt dat ik me er aan stoorde. Na vijf of zes keer was ik er wel klaar mee.

Wat betreft de Kickstartercampagne; De inserts en houten onderdelen zijn een mooie verbetering, maar hoeveel meer tafelruimte deze versie gaat innemen is me niet helemaal duidelijk. Die tegeltoren en startspelerstoken lijken me typische Kickstarter hysterie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 20:23 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Bruno schreef:
Naar aanleiding hiervan nog eens op BGG gekeken en ik ben verbaasd over de hoge rating. Dit is één van die spellen die ik fantastisch vond de eerste keer dat ik het speelde en iedere keer daarna werd het een stuk minder leuk. Naarmate we beter werden in het spel, begon de geluksfactor van de tegelvolgorde steeds duidelijker te worden, tot op het punt dat ik me er aan stoorde. Na vijf of zes keer was ik er wel klaar mee.

Wat betreft de Kickstartercampagne; De inserts en houten onderdelen zijn een mooie verbetering, maar hoeveel meer tafelruimte deze versie gaat innemen is me niet helemaal duidelijk. Die tegeltoren en startspelerstoken lijken me typische Kickstarter hysterie.


Mee eens qua geluksfactor, waarde van het geen in de verkoop is voor de doorgewinterde suburbia speler makkelijk te zien. Hierdoor komt er dan snel een run op bepaalde tegeltjes. Ik speel het 1x per jaar eens en dan is het leuk.

Moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe art gaaf vind en de inlay. Overige is allemaal niet zo boeiend en inderdaad beetje hype gebeuren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 20:31 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 421
Woonplaats: Amersfoort
Een van mijn favorieten. Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen na 24 plays. Topspel, vette deluxe versie, instaback.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 20:43 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Mr Jummy schreef:
Een van mijn favorieten. Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen na 24 plays. Topspel, vette deluxe versie, instaback.

Wat vind jij - en de andere fans -van de comments hierboven? Wat vind jij van de geluksfactor?

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019, 21:24 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 421
Woonplaats: Amersfoort
Ik vind de geluksfactor wel meevallen. Er is een markt met tegels die je kan kopen waarbij de nieuwste tegels een stuk duurder zijn. Als je zorgt dat je genoeg inkomen hebt dan kun je soms gewoon duurdere tegels kopen en dan heb je naar mijn mening voldoende invloed op welke tegels je krijgt. Als je geen geld hebt dan is de keuze beperkt. Het is geen carcassone waar je random tegels van een stapel trekt ofzo. Zeker met suburbia inc waar er ook nog een markt is van borders vind ik het erg meevallen met de geluksfactor. Gewoon goede combo's bouwen en strategisch je opties hier en daar open laten. Als je dat doet zijn de meeste tegels wel van toegevoegde waarde.


The Iced One schreef:
Mr Jummy schreef:
Een van mijn favorieten. Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen na 24 plays. Topspel, vette deluxe versie, instaback.

Wat vind jij - en de andere fans -van de comments hierboven? Wat vind jij van de geluksfactor?

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Suburbia Collector's Edition  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Suburbia



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®