Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





130 berichten | Pagina 8 van 9 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 08:42 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Dungeon Roll update: ik heb zojuist mijn adres doorgegeven, de verwachting is dat het spel volgende week bij TMG binnenkomt en dan begint de verzending. Geen idee hoe lang het er dan over doet van de USA naar hier, maar ik zal af en toe een update posten. (Als de verzender het heeft, krijg ik een tracking nummer, dus dan kan ik als het goed is nakijken waar het pakketje zich bevindt.)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 09:09 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Dat is leuk nieuws. Verzending op zich kan erg snel gaan, maar zal afhangen wanneer het pakketje de deur uitgaat denk ik. Ik ben in ieder geval benieuwd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 10:24 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Mac-S schreef:
Dungeon Roll update: ik heb zojuist mijn adres doorgegeven, de verwachting is dat het spel volgende week bij TMG binnenkomt en dan begint de verzending. Geen idee hoe lang het er dan over doet van de USA naar hier, maar ik zal af en toe een update posten. (Als de verzender het heeft, krijg ik een tracking nummer, dus dan kan ik als het goed is nakijken waar het pakketje zich bevindt.)


Een enkele update wanneer het spelletje is gearriveerd lijkt mij voldoende (al hoop ik deze update eigenlijk via mijn deurbel te ontdekken), het via updates volgen van de toernee langs distributiecentra van internationale vervoerders lijkt mij minder boeiend. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 11:59 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Erwin schreef:
Mac-S schreef:
Dungeon Roll update: ik heb zojuist mijn adres doorgegeven, de verwachting is dat het spel volgende week bij TMG binnenkomt en dan begint de verzending. Geen idee hoe lang het er dan over doet van de USA naar hier, maar ik zal af en toe een update posten. (Als de verzender het heeft, krijg ik een tracking nummer, dus dan kan ik als het goed is nakijken waar het pakketje zich bevindt.)


Een enkele update wanneer het spelletje is gearriveerd lijkt mij voldoende (al hoop ik deze update eigenlijk via mijn deurbel te ontdekken), het via updates volgen van de toernee langs distributiecentra van internationale vervoerders lijkt mij minder boeiend. :wink:


komaan Erwin niet zo flauw, we weten allemaal wel dat jij het pakje zit te tracken achter je pc ;) hehe. Om dan vervolgens als een klein kind op kerstochtend onder de brievenbus te gaan liggen :), ik heb nog steeds geen foto's van de vorige keer mogen ontvangen btw...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 12:15 
Hell Yeah !!!
Avatar gebruiker

Berichten: 659
Woonplaats: Heusden (BE)
:lol:

Allemaal ok voor mij Mac-s

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 12:46 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Erwin schreef:
Mac-S schreef:
Dungeon Roll update: ik heb zojuist mijn adres doorgegeven, de verwachting is dat het spel volgende week bij TMG binnenkomt en dan begint de verzending. Geen idee hoe lang het er dan over doet van de USA naar hier, maar ik zal af en toe een update posten. (Als de verzender het heeft, krijg ik een tracking nummer, dus dan kan ik als het goed is nakijken waar het pakketje zich bevindt.)


Een enkele update wanneer het spelletje is gearriveerd lijkt mij voldoende (al hoop ik deze update eigenlijk via mijn deurbel te ontdekken), het via updates volgen van de toernee langs distributiecentra van internationale vervoerders lijkt mij minder boeiend. :wink:


Aangezien we een gezamenlijke bestelling hebben gedaan met zes BSM-forumleden, was dit voor mij de gemakkelijkste manier om de anderen op de hoogte te brengen van de voortgang. Beetje lui wel, want met wat meer moeite stuur ik ze allemaal een PB. Ik zal er eens aan denken als ik de volgende keer weer wat te melden heb.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 12:58 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Mac-S schreef:
Aangezien we een gezamenlijke bestelling hebben gedaan met zes BSM-forumleden, was dit voor mij de gemakkelijkste manier om de anderen op de hoogte te brengen van de voortgang. Beetje lui wel, want met wat meer moeite stuur ik ze allemaal een PB. Ik zal er eens aan denken als ik de volgende keer weer wat te melden heb.


Ik had die gezamenlijke bestelling niet in beeld en vond jouw aanbod daarom grappig.
Bij zo'n groepsbestelling lijken jouw openbare voortgangsberichtjes een handige service.

Het is prettig dat dit KS-project zo vlot verloopt. Is weer eens wat anders dan de buitensporige vertraging van andere projecten.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2013, 14:15 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Ik merk dat de eerste spellen in Amerika al toekomen bij de backers.
Is er al enige info omtrent onze exemplaartjes?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 aug 2013, 12:32 
Hell Yeah !!!
Avatar gebruiker

Berichten: 659
Woonplaats: Heusden (BE)
voor wie niet graag met dobbelstenen speelt ...

de level tracker kan je ook vervangen door de "print and play level tracker" die de tekenaar nu gemaakt heeft.

Meer info en de download (onder de tekening) op:

http://boardgamegeek.com/article/13044221#13044221

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 aug 2013, 12:37 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
arne schreef:
Is er al enige info omtrent onze exemplaartjes?


Ja. Die zijn langer onderweg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 23:01 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Bedankt voor deze verhelderende uitleg Erwin :lol: .
Aangezien er nu toch al een tweetal weken zijn overgegaan, lijkt het me stilaan tijd om ze te mogen ontvangen, niet?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 23:18 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
arne schreef:
Bedankt voor deze verhelderende uitleg Erwin :lol: .
Aangezien er nu toch al een tweetal weken zijn overgegaan, lijkt het me stilaan tijd om ze te mogen ontvangen, niet?


Zijn de internationale bestellingen ook al de deur uit?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 23:52 
Avatar gebruiker
Nope, ze zijn te druk bezig met GenCon. Niet onlogisch als je het mij vraagt.

Gewoon geduldig blijven wachten dus.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2013, 08:23 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Filosoof schreef:
Nope, ze zijn te druk bezig met GenCon. Niet onlogisch als je het mij vraagt.


Dat vind ik dan weer niet echt logisch eerlijk gezegd. Dat het druk is in de beursperiode, dat snap ik maar al te goed. Maar als je de kickstarters beloftes doet, dan moet je zorgen dat wanneer het spel beschikbaar is, zo spoedig mogelijk wordt verzonden.

Ook hier neem ik aan dat het wat planning en organisatie vergt, maar dat kan je volgens mij op voorhand doen ook (aangezien je toch alle gegevens hebt), maar nu komt de autist in mij waarschijnlijk te hard naar boven.

Nu het zij zo, we zullen geduldig afwachten, maar hadden het spel toch graag voorgesteld op onze volgende spellenavond. (die van oktober en november zijn traditiegetrouw al goed gevuld :D )


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2013, 09:16 
Avatar gebruiker
Er was van tevoren aangekondigd: eerst de bestellingen in de USA, dan Canada, dan de rest van de wereld. KS is Amerikaans, logisch dat ze dat prioriteit geven. Binnenlandse zendingen blijven gevoelsmatig toch iets makkelijker. Dus ik vind het normaal dat je daarmee begint. Denk gewoon eens na hoe je zelf zou zijn?


Omhoog
     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
130 berichten | Pagina 8 van 9 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Kickstarter: Dungeon Roll  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®