Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





315 berichten | Pagina 13 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017, 10:42 
1. Carcassonne Big Box (2006)

Berichten: 11
Woonplaats: Vilvoorde
Net aangekocht, ben benieuwd om hem te proberen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2017, 14:13 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
Tot en met zondag is Board Game Stats afgeprijsd!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017, 19:25 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Getver, dan ben ik net te vroeg geweest...

Ik lag deze week wat mijn mijn GSM te klooien en zocht wat in de store. Dus kocht ik hem.
Ik moet hem nog wel wat leren gebruiken. Maar hij ziet er alleszins al top uit.
En het is natuurlijk leuk dat ik dan hier vragen kan stellen! Ik had dit draadje op BsM nog nooit gezien....

In het verleden schreef ik altijd "persoon X" als ik de speler in kwestie niet kende.
Als ik dus in Essen een spel speelde met 3 onbekenden stond daar dus 3 keer Persoon X.
Is dit nu in deze app de "Anonymous"? En hoe komt die dan in de stats?
Want als ik naar de most plays kijk dan sta ik van boven, mijn vrouw als 2de en dan die persoon X als 3de

Suzan schreef:
Tot en met zondag is Board Game Stats afgeprijsd!

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017, 10:01 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Ik gebruik nu scorepal. Een best fijne app, maar hij mist een sync-functie, waardoor ik alle gedetailleerde info ben kwijtgeraakt na een crash van mijn telefoon.

Nu zag ik dat deze app dat wel ondersteund, maar dat dat een abonnement is? Ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat dan is.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017, 10:20 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
pieter.schutz schreef:
Ik gebruik nu scorepal. Een best fijne app, maar hij mist een sync-functie, waardoor ik alle gedetailleerde info ben kwijtgeraakt na een crash van mijn telefoon.

Nu zag ik dat deze app dat wel ondersteund, maar dat dat een abonnement is? Ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat dan is.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?


1,09 euro per jaar :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017, 10:21 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
Joverowa schreef:
Getver, dan ben ik net te vroeg geweest...

Ik lag deze week wat mijn mijn GSM te klooien en zocht wat in de store. Dus kocht ik hem.
Ik moet hem nog wel wat leren gebruiken. Maar hij ziet er alleszins al top uit.
En het is natuurlijk leuk dat ik dan hier vragen kan stellen! Ik had dit draadje op BsM nog nooit gezien....

In het verleden schreef ik altijd "persoon X" als ik de speler in kwestie niet kende.
Als ik dus in Essen een spel speelde met 3 onbekenden stond daar dus 3 keer Persoon X.
Is dit nu in deze app de "Anonymous"? En hoe komt die dan in de stats?
Want als ik naar de most plays kijk dan sta ik van boven, mijn vrouw als 2de en dan die persoon X als 3de

Suzan schreef:
Tot en met zondag is Board Game Stats afgeprijsd!


Goed om te horen dat de app je bevalt!

Je kunt in een spel een aantal Anonymous spelers toevoegen, waar je ook scores aan kunt geven en die ook kunnen winnen. Deze Anonymous spelers komen dan niet naar voren in de lijst met spelers of in de statistieken, maar tellen wel mee voor gemiddelde scores en winst percentages.

Je bestaande spellen waar je persoon X heb ingevuld kun je eenvoudig overzetten: ga naar Persoon X in de lijst met Spelers, Edit deze, en kies voor 'Make anonymous'. Dit past in de app alle spellen aan zodat persoon x vervangen is door een anonymous speler.
Let wel dat dat niet automatisch alles aanpast op BGG, als je daarvan geïmporteerd hebt. Je kunt of de gegevens op BGG laten zoals ze zijn, of je zou handmatig alle aangepaste spellen kunnen updaten naar BGG (met het kleine BGG knopje op een spel overzicht). Als je wilt zien welke spellen in de app gewijzigd zijn sinds de import, kun je in de instellingen dit aanzetten (Mark unposted Plays in lists), zodat er in de lijst een groen bolletje voor deze spellen verschijnt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017, 10:46 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
Ilse23 schreef:
pieter.schutz schreef:
Ik gebruik nu scorepal. Een best fijne app, maar hij mist een sync-functie, waardoor ik alle gedetailleerde info ben kwijtgeraakt na een crash van mijn telefoon.

Nu zag ik dat deze app dat wel ondersteund, maar dat dat een abonnement is? Ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat dan is.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?


1,09 euro per jaar :thumbup:


Kopt!
Daarnaast kun je ook je gegevens exporteren uit de app als backup, en deze altijd weer importeren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2017, 19:33 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
Er is weer een grote update voor BG Stats, zo vlak voor het nieuwe jaar voor de Challenges uitbreiding natuurlijk. Er is een nieuw type challenge, en er zijn filter mogelijkheden bijgekomen.

Fijne feestdagen!
Eerko en Suzan


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2017, 20:57 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Dit begrijp ik niet goed. BG Stats doet toch een upload naar BGG zodra je een spel hebt gespeeld? Dus heb je toch een permanente back up?

Caesar! schreef:
Ilse23 schreef:
pieter.schutz schreef:
Ik gebruik nu scorepal. Een best fijne app, maar hij mist een sync-functie, waardoor ik alle gedetailleerde info ben kwijtgeraakt na een crash van mijn telefoon.

Nu zag ik dat deze app dat wel ondersteund, maar dat dat een abonnement is? Ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat dan is.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?


1,09 euro per jaar :thumbup:


Kopt!
Daarnaast kun je ook je gegevens exporteren uit de app als backup, en deze altijd weer importeren.

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2017, 22:48 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
Joverowa schreef:
Dit begrijp ik niet goed. BG Stats doet toch een upload naar BGG zodra je een spel hebt gespeeld? Dus heb je toch een permanente back up?

Caesar! schreef:
Ilse23 schreef:
pieter.schutz schreef:
Ik gebruik nu scorepal. Een best fijne app, maar hij mist een sync-functie, waardoor ik alle gedetailleerde info ben kwijtgeraakt na een crash van mijn telefoon.

Nu zag ik dat deze app dat wel ondersteund, maar dat dat een abonnement is? Ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat dan is.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?


1,09 euro per jaar :thumbup:


Kopt!
Daarnaast kun je ook je gegevens exporteren uit de app als backup, en deze altijd weer importeren.


In BG Stats worden meer gegevens bewaard dan naar BGG gepost worden, dus als je BGG als backup gebruikt kan je wat data kwijtraken die bij cloudsync natuurlijk wel bewaard wordt. Verder is het makkelijker om cloudsync te gebruiken als je BG Stats op meerdere apparaten gebruikt, dan wordt alles continu automatisch met elkaar gesynchroniseerd, ipv dat je steeds moet exporteren/importeren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018, 23:58 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Upload naar BGG geeft een time out foutmelding. Iets aan de hand bij BGG? Iets in de interface?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 00:14 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
BGG heeft wat problemen inderdaad.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018, 12:59 
Avatar gebruiker
gebruik deze app sinds begin dit jaar om mijn plays eindelijk eens bij te houden,
tot nu toe zeer tevreden over, het enige dat ik een beetje mis is de mogelijkheid om aan te duiden of een spel in mijn collectie zit of niet. (geen idee of die optie als is gevraagd en afgeschoten)

maar zeker een tevreden gebruiker (heb er meteen de challenges bijgekocht en een sync abo)

topwerk


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018, 22:08 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
En er is weer een nieuwe update beschikbaar!

Versie 2.7 van de app introduceerd Play Sharing. Je kan een play file exporteren en sturen naar andere BG Stats gebruikers, die de play dan kunnen importeren. Hier kan je meer lezen: https://www.bgstatsapp.com/support/shar ... ats-users/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018, 09:01 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Is er de mogelijkheid om scores per onderdeel in te geven, zoals dat mogelijk is bij Scorepal?

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
315 berichten | Pagina 13 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14 ... 21  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - [IOS/Android]Board Game Stats  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®