Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




315 berichten | Pagina 14 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018, 18:44 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
StanTem schreef:
Is er de mogelijkheid om scores per onderdeel in te geven, zoals dat mogelijk is bij Scorepal?

Nog niet nee. We hebben wel een score sheet feature gepland staan, maar het is nog niet bekend wanneer die beschikbaar komt. Je kunt al wel meerdere getallen in een scoreveld optellen en aftrekken door gebruik van de + en - tekens, die wordt dan uitgerekend.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 12:00 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Woonplaats: Heemskerk
Is het mogelijk om hem eerst een tijdje te testen?
Ik wil namelijk eerst weten of ie kan wat ik denk dat ie kan.
Ziet er in ieder geval top uit die screens!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 16:01 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
AnpuAnubis schreef:
Is het mogelijk om hem eerst een tijdje te testen?
Ik wil namelijk eerst weten of ie kan wat ik denk dat ie kan.
Ziet er in ieder geval top uit die screens!


Je kan ook melden welke functionaliteit je zoekt? Ik gebruik hem al geruime tijd en ben een zeer tevreden gebruiker.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 18:43 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Woonplaats: Heemskerk
Tsja als ik dat wist....
Ben meer van effe zelf kijken en spelen als het na een week of twee zou bevallen zou ik hem eerder kopen dan nu ongezien.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 18:47 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 509
Woonplaats: Rijswijk
Met andere apps kunnen je toch ook niet even testen? Misschien dat je iemand kent die de app heeft. Ik heb de app en hij bevalt!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 19:05 
5. Concordia (2013)

Berichten: 1437
Woonplaats: Woudenberg
Ik ben ook erg tevreden met de app :thumbup:

Ken bovendien niemand die de app heeft aangeschaft en er niet tevreden over is.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 21:25 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Woonplaats: Heemskerk
freeze schreef:
Met andere apps kunnen je toch ook niet even testen? Misschien dat je iemand kent die de app heeft. Ik heb de app en hij bevalt!

Ik heb nu score pal de gratis versie en dat is niet mijn ding. Zou ik niet snel kopen, sterker nog ik gebruik hem niet.
Zou het jammer vinden als dat ook mmer deze zou zijn. Vandaar mijn vraag.
Heb geen moeite met betaalapps, mits ze overweg met mij kunnen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 22:40 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Als je een Boardgamer bent, ga je de app geweldig vinden. Ik raad maar weinig apps blind aan, maar deze zéker. Bijkomend voordeel: wil je functionaliteit die er niet in zit, dan vraag je die aan bij de ontwikkelaar en komt je verzoek op de backlog.

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2019, 11:55 
5. Puerto Rico (2002)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
Hey, als je de app nu aankoopt, kan je dan al je logs van de voorbije jaren op BGG simpel toevoegen zodat deze ineens worden opgenomen in de statistieken?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2019, 12:06 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Kevin schreef:
Hey, als je de app nu aankoopt, kan je dan al je logs van de voorbije jaren op BGG simpel toevoegen zodat deze ineens worden opgenomen in de statistieken?

Goede vraag waar ik ook nog mee zat.... Vooral omdat ik voorlopig reeds met grote tevredenheid de gratis Boardgamegeek app gebruik. Ik geef op dit moment enkel scores in het comment field in, niet in de spelersdetails wegens teveel werk en dubbelop, maar als ik er statistiekjes enz uit kan halen, kan het nog wel leuk zijn.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2019, 13:49 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
Bedankt voor de positieve reacties hierboven. Er is inderdaad geen proef-versie beschikbaar.
@AnpuAnubis Mocht de app écht niet bevallen kun je altijd een refund vragen, voor Android kan ik dat zelf regelen, bij iOS kan het via Apple.

Als je op BGG al Plays geregistreerd hebt kun je die importeren in de app. Als je alleen het commentaar veld ingevuld hebt wordt dat wel geïmporteerd, maar kun je daar verder geen statistieken over zien (alleen het aantal Plays), daarvoor moet je wel spelers en scores in (gaan) vullen. Dat is wel een stuk makkelijker met BG Stats natuurlijk :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2019, 15:24 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Caesar! schreef:
Als je alleen het commentaar veld ingevuld hebt wordt dat wel geïmporteerd, maar kun je daar verder geen statistieken over zien (alleen het aantal Plays), daarvoor moet je wel spelers en scores in (gaan) vullen.

Dat vermoedde ik wel :wink:
Ik bedoelde eerder dat ik wél de moeite zou willen doen om scores 2x in te geven (in het comments field wegens het overzicht op BGG en bij de spelers voor de statistieken) als ik er leuke statistiekjes uit zou kunnen halen.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019, 01:39 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Woonplaats: Heemskerk
Caesar! schreef:
Bedankt voor de positieve reacties hierboven. Er is inderdaad geen proef-versie beschikbaar.
@AnpuAnubis Mocht de app écht niet bevallen kun je altijd een refund vragen, voor Android kan ik dat zelf regelen, bij iOS kan het via Apple. :wink:


Ik heb hem dit weekend toch maar van Google play gehaald.
Wou mijn eerste potje van het Dierentuin Dobbelspel erin zetten. Alleen noemt hij het spel na zoeken op bgg toch zooleretto dobbelspel.
Klopt het dat je niet een bepaalde versie(in dit geval dus gewoon de Nederlandse versie) kan selecteren?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019, 20:43 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
Citaat:
Ik heb hem dit weekend toch maar van Google play gehaald.
Wou mijn eerste potje van het Dierentuin Dobbelspel erin zetten. Alleen noemt hij het spel na zoeken op bgg toch zooleretto dobbelspel.
Klopt het dat je niet een bepaalde versie(in dit geval dus gewoon de Nederlandse versie) kan selecteren?


De BGG zoekfunctie zoekt op alle taalversies, maar heeft als resultaat normaal de standaard BGG versie (waarvan ze meestal de Engelse versie maken). Als je op BGG dat spel aan je collectie hebt toegevoegd met de juiste versie én ingelogd bent op BGG in de app, wordt wel die versie opgehaald.

Je kunt overigens de titel van het spel in BG Stats wel altijd nog aanpassen, ook na selectie vanuit BGG. Ook kun je een spel van BGG twee keer toevoegen in de app als je dat zou willen, bijv. om gescheiden statistieken voor solo of competitief spelen goed te kunnen zien.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019, 06:28 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Caesar! schreef:
Je kunt overigens de titel van het spel in BG Stats wel altijd nog aanpassen, ook na selectie vanuit BGG.

Inderdaad, als ik het Nederlandse spel heb, pas ik dat ook aan.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
315 berichten | Pagina 14 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15 ... 21  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - [IOS/Android]Board Game Stats  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®