Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 08:45 
PIONier

Berichten: 3
Ik ben de maker van een website, http://www.templatemaker.nl, waarop je zélf de uitslagen van allerlei doosjes kan genereren en waarbij je ook de maten zelf kan kiezen. (Er zijn talloze sites waar je paper craft templates kan downloaden, maar mijn site is uniek in de mogelijkheid om zelf de maten daarvan in te stellen) De site genereert vervolgens de uitslag van een doosje. Deze kan je dan uitknippen en in elkaar vouwen. De site is gratis en vraagt geen log-in, het is namelijk een hobby-projectje van me. :D

Voor spelletjes-liefhebbers kan mijn site nuttig zijn, omdat je hiermee makkelijk verpakkingen kan maken om je spel-items opnieuw of anders op te slaan. Én het lijkt me handig voor spelontwerpers, om snel de verpakking voor een prototype te maken.

Voor spelletjes ontwerpers lijkt me het handigst:
- een spelkaartendoos http://www.templatemaker.nl/cardbox
- een standaarddoos http://www.templatemaker.nl/giftbox
- een veelhoekige doos (voor Colonisten-tegeltjes of Fjord-tegeltjes) http://www.templatemaker.nl/polygon

Dit is mijn eerste post op dit forum, ik heb me, na overleg met beheerders, speciaal voor deze post aangemeld. Sorry voor de schaamteloze reclame, maar ik denk dat spelletjes liefhebbers er veel baat bij kunnen hebben en mijn inkomsten komen alleen maar uit wat advertenties op mijn site.

Als jullie tips voor me hebben of verzoeken waardoor mijn templates nog beter geschikt zijn voor spellen, dan hoor ik het graag!Met de disclaimer dat het een hobby-project is (en geen full time baan… :D )

Veel fröbelplezier!

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 09:44 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Wow, wat een toeval!
Gisteren toevallig voor het eerst een via Artscow afgedrukt spel gespeeld en ontdekt dat ik me misteld had in de kaarten en ik dus 1,5 deck moet samenvoegen waardoor het niet meer in het standaardkaartdoosje pas waar het in geleverd werd. Moest ik dus op zoek naar een op maat gemaakt doosje, en wat zien we bij een aanmelding op bsm? :D

Ik zou graag wat graphics toevoegen dus ik ga kijken of ik dat in Photoshop de pdf krijg toegevoegd. Als ik nog dik papier vind hier in huis, post ik één van deze dagen het resultaat want het moet gemaakt worden anders ligt hier een doosloos kaartendeck rond te slingeren...

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 10:31 
game on!
Avatar gebruiker

Berichten: 318
Woonplaats: Groningen
Gaaf, ga ik zeker even tippen aan anderen!

_________________
arjanvanhouwelingen.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 11:31 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 93
Woonplaats: Almelo, Nederland
Thnx, wanneer ik wat tijd heb ga ik kijken of ik kaartendoosjes kan maken voor eldritch horror :)!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 13:42 
PIONier

Berichten: 3
Bedankt voor de leuke reacties. Ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten! :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015, 17:54 
9. Ticket to Ride (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 94
Woonplaats: Emmen
Klinkt interessant zal binnenkort eens kijken via mijn pc wat makkelijker dan op de telefoon


Sent from my iPhone using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2015, 14:43 
Geïnteresseerd

Berichten: 31
Woonplaats: Zwolle
Leuk idee!
Het mooie van de bordspelhobby is dat het goed te combineren valt met lekker knippen en plakken, organiseren en puzzelen.
Soms is het creeren van de optimale opberg oplossing een spel op zich :lol:

Heb m nu nog niet nodig, maar denk dat ik de site zeker een keer ga gebruiken. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - prototype maken of spel opnieuw oplsaan? DOOSJE GENEREREN!  

Gebruikers die deze topic waarderen

Jorrit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®