Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 11 feb 2017, 23:37 
PIONier

Berichten: 2
Hallo bordspelmania,

Recentelijk heb ik een kaartspel ontworpen op bridge-formaat kaarten. Ik zou deze kaarten graag in een kleine oplage willen afdrukken. Echter, het ontwerp zij écht af zijn als er een iriserende coating overheen gaat. (ook wel 'foil' genoemd.)

Na wat speurwerk op het internet heb ik nog geen drukkerij gevonden die zelf-ontworpen kaarten met een iriserende laag kan printen.

Wellicht is er iemand hier die dit eerder heeft gedaan, of hier ervaring mee heeft?

Mijn excuus als dit niet de correcte plek is om deze vraag te stellen. Als er een andere plek is waar de kans op succes groter is hoor ik het graag!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2017, 01:07 
Jakkiebak!

Berichten: 57
Woonplaats: Oostende
Check eens artscow.com. Geen idee qua verzendkosten ...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2017, 02:21 
PIONier

Berichten: 2
TwistedByDesign82 schreef:
Check eens artscow.com. Geen idee qua verzendkosten ...


Ja. Artscow.com heeft zover ik weet geen iriserende kaarten die zelf ontworpen kunnen worden. Ook heb ik makeplayingcards.com geraadpleegd. Ook deze website heeft geen zelf ontwerpbare iriserende of foil kaarten beschikbaar. Ik heb recentelijk contact opgenomen met Cartamundi, maar ik vrees dat Cartamundi alleen grotere oplage kan printen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2017, 06:19 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Omdat ik geen idee had wat iriserende speelkaarten waren, ben ik eens gaan googlen en kwam direct op deze website:
https://www.zazzle.nl/iriserend+speelkaarten

Je kunt daar in ieder geval de iriserende afbeelding personaliseren, zelf iets uploaden. Een snelle blik heeft mij nog niet geleerd of je hele ontwerp ingevoerd kan worden, maar ook als dat niet zo is loont het misschien deze site te benaderen wat de mogelijkheden zijn, lijken er erg veel mee te doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Iriserende kaarten printen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®