Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 15:23 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
RiderHat schreef:
swoek schreef:
Jerome schreef:
Met alle respect, maar uitgerekend Viticulture Essential Edition heeft een prima insert waar alles (echt alles, inclusief beide borden) gemakkelijk én ergonomisch in past en het deksel nog steeds sluit. Wat voegt de Folded Space Insert dan nog toe?


Ik vind de aparte bakjes per speler wel handig! Dat zal de set up tijd wel ten goede komen! Bij mij passen niet alle kaarten netjes gesleeved in de vakjes (automa en papas/mamas). Deze heb ik apart in een zakje gedaan.

Precies, het is nu heerlijk snel op tafel te zetten! :D Je vouwt het speelbord open, pakt de bakjes voor het aantal spelers en de bakjes van de kaarten en munten, kaarten even schudden, papa's en mama's uitdelen en spelen maar.

En, past echt alles in de originele insert inclusief alle uitbreidingen? Kan ik me bijna niet voorstellen. Maar vooral dat de meeples etc altijd door elkaar lagen kostte gewoon tijd. Ook voor een solospelletje (Automa) pak ik het nu veel makkelijker.


Ja, alles past: VEE+TEE+Moor+Rhine+Tuscany special workers promo.
Maar een uitneembaar bakje is inderdaad een stuk gemakkelijker dan telkens opnieuw de spelersstukken uit de vierkante uitsparingen vissen. O, en mijn kaarten hebben geen sleeves.
En toegegeven, de houten bakjes hebben meer charme dan zo’n zwart plastic insert.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 15:25 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Na een paar potjes Viticulture wist ik al wel dat een insert veel zou schelen; idem voor Terraforming Mars. Alles in en uit zakjes is zo’n rotkarweitje. First world problems misschien, maar soit. Scheelt je gewoon veel tijd iedere spreekbeurt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 15:36 
10. Troyes (2010)

Berichten: 101
Stijnhoofd schreef:
Na een paar potjes Viticulture wist ik al wel dat een insert veel zou schelen; idem voor Terraforming Mars. Alles in en uit zakjes is zo’n rotkarweitje. First world problems misschien, maar soit. Scheelt je gewoon veel tijd iedere spreekbeurt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ja, voor sommige spellen is een goede insert een must! Anders komen ze soms niet eens op tafel... Voor mij zijn/waren dat Caverna, Mansions of Madness, Viticulture (komt eraan), Gaia Project (komt eraan), Dinosaur Island (komt eraan), Scythe, Orleans en zo zijn er nog wel een paar die ik nu even achterwege laat.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 18:00 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Gaia Project ook inderdaad! Die krijg ik ook nog.

Heb overigens lijm gevonden thuis dus ik kan meteen plakken morgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Lijm voor Folded Space inserts  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®