Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





92 berichten | Pagina 6 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 17:55 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
Ik ben wel benieuwd naar die KS titels Erwin.

De huidige lijst vind ik niet interessant. Alleen Augustus vind ik een leuk spel voor mijn collectie.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 18:56 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 357
Woonplaats: Amsterdam
Erwin schreef:
Richard van Vugt schreef:
Waarom heb je je kavels teruggetrokken Erwin?


Ik had o.a. vier maagdelijke Kickstarter spellen (incl. bonussen) aangeboden, waarvan er twee zijn geschrapt. Volgens de toelichting zouden deze kavels behoren tot het ‘minst interessante’ deel van het totale aanbod. Deze diskwalificatie sloot niet aan op mijn intentie, de veiling oppeppen met een paar unieke titels. Voor mij reden om met alle kavels afscheid te nemen van deze veiling.

Het zij zo. Ik heb uiteraard gewoon te accepteren dat het bestuur uitmaakt wat ‘interessant’ is en dat de regels zijn veranderd.


Dan neem ik ook mijn opmerking terug over de expertise van de veilingcommissie, mede gezien mijn eigen ervaring. Ik beraad me nog over mijn kavels...

_________________
GAMEPACK.eu
'semper ridere'


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 20:00 
1. War of the Ring Collector's Edition (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Richard van Vugt schreef:
Erwin schreef:
Richard van Vugt schreef:
Waarom heb je je kavels teruggetrokken Erwin?


Ik had o.a. vier maagdelijke Kickstarter spellen (incl. bonussen) aangeboden, waarvan er twee zijn geschrapt. Volgens de toelichting zouden deze kavels behoren tot het ‘minst interessante’ deel van het totale aanbod. Deze diskwalificatie sloot niet aan op mijn intentie, de veiling oppeppen met een paar unieke titels. Voor mij reden om met alle kavels afscheid te nemen van deze veiling.

Het zij zo. Ik heb uiteraard gewoon te accepteren dat het bestuur uitmaakt wat ‘interessant’ is en dat de regels zijn veranderd.


Dan neem ik ook mijn opmerking terug over de expertise van de veilingcommissie, mede gezien mijn eigen ervaring. Ik beraad me nog over mijn kavels...


Ik zou ze terugtrekken als ik jou was... maar we hoeven er niet van op de hoogte gehouden worden hoor :roll:

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 20:17 
6. Smash Up (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Ach, dat zal, maar ik denk/weet dat menig gebruiker hier dit zo langzamerhand ook van jullie vindt: Dat mag toch zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn?

Ik voorspelde vanmiddag hier al richting enkelen via PB dat de opmerking van Erwin weer een een-tweetje zou opleveren en helaas is dit weer bewaarheid.
Ook bedankt dat je dit draadje nog eens extra verlaagd door simpel schelden, staat je netjes...

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 21:11 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Drekster2001 schreef:
Ach, dat zal, maar ik denk/weet dat menig gebruiker hier dit zo langzamerhand ook van jullie vindt: Dat mag toch zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn?

Ik voorspelde vanmiddag hier al richting enkelen via PB dat de opmerking van Erwin weer een een-tweetje zou opleveren en helaas is dit weer bewaarheid.
Ook bedankt dat je dit draadje nog eens extra verlaagd door simpel schelden, staat je netjes...


Beste Derrick Siegmund,

Wat is jouw – het lijkt wel chronische - drijfveer om vanaf de kantlijn te stoken, olie op het vuur te gooien?

Waarom adresseer jij jouw opmerkingen aan ‘jullie’?

Bij mij bereik je hier niks mee. Mijn mening over en mijn benadering van het Ducosimbestuur blijft gebaseerd op respect.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 21:23 
3. Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - Base Set (2013)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Erwin schreef:
Drekster2001 schreef:
Ach, dat zal, maar ik denk/weet dat menig gebruiker hier dit zo langzamerhand ook van jullie vindt: Dat mag toch zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn?

Ik voorspelde vanmiddag hier al richting enkelen via PB dat de opmerking van Erwin weer een een-tweetje zou opleveren en helaas is dit weer bewaarheid.
Ook bedankt dat je dit draadje nog eens extra verlaagd door simpel schelden, staat je netjes...


Beste Derrick Siegmund,

Wat is jouw – het lijkt wel chronische - drijfveer om vanaf de kantlijn te stoken, olie op het vuur te gooien?

Waarom adresseer jij jouw opmerkingen aan ‘jullie’?

Bij mij bereik je hier niks mee. Mijn mening over en mijn benadering van het Ducosimbestuur blijft gebaseerd op respect.


Ik herhaal: de een-tweetjes irriteren mij en anderen hier.

Ik had "jullie" inderdaad niet moeten schrijven, maar volgens mij weet jij als volwassen kerel best wat zo'n opmerking van het terugtrekken van je kavels voor vragen oproept en ook weet je best dat daar op ingehaakt wordt en vooral... op wat voor manier daarop ingehaakt wordt en door wie....

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 21:41 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Drekster2001 schreef:
Ik herhaal: de een-tweetjes irriteren mij en anderen hier.

Ik had "jullie" inderdaad niet moeten schrijven, maar volgens mij weet jij als volwassen kerel best wat zo'n opmerking van het terugtrekken van je kavels voor vragen oproept en ook weet je best dat daar op ingehaakt wordt en vooral... op wat voor manier daarop ingehaakt wordt en door wie....


Ik zit zuiver en respectvol in dit onderwerp. Ik geef je op één aspect graag gelijk: jij duikt inderdaad op de van jou bekende stokende manier op in dit onderwerp. Ik had als volwassen kerel inderdaad moeten weten dat deze onvolwassen reactie in de pijpleiding zat. Mea culpa.

Er was niks mis met Richard’s vraag naar mijn beweegreden. Er was niks mis met het beantwoorden van die vraag. Volgens mij belicht mijn antwoord een interessant aspect van de discussie over de omvang van de veiling en de manier waarop kavels worden beoordeeld.

De insinuatie van een-tweetjes en opzetjes is ongepast. Jij daalt hiermee af tot een onbetamelijk niveau. Is niet nodig, moet je niet willen.

Ik vind het verder onprettig dat jij gesprekken over Ducosim steeds in de sfeer van ruzie en heibel probeert te duwen. Dan ontstaat er een venijnige lading die onbedoeld en onverdiend wellicht ook een beetje op Ducosim afstraalt.

Ten slotte een wegwijzer naar het eigenlijke onderwerp: wat vind jij eigenlijk van de kavellijst? Wat zijn de toppers?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 22:06 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Zelf ben ik er niet zo'n liefhebber van maar het Memoir pakket zal het vast erg goed gaan doen!

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 22:10 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
NielsZW schreef:
Zelf ben ik er niet zo'n liefhebber van maar het Memoir pakket zal het vast erg goed gaan doen!


Dat zal vast een klapper worden. Vooral dat Airpack zal de prijs opdrijven.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2014, 22:17 
9. Elder Sign (2011)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Ik zal zeker een biedinkje of twee gaan doen op Earth Reborn, Land in Zicht, A Study in Emerald, Fantastiqa, Mage Knight, Here I Stand, Labyrinth, Union Pacific en Java.
Veel van de kavels boeit mij persoonlijk niet zo, maar voor anderen zijn dat waarschijnlijk wel hebbedingen.

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 16 jan 2014, 09:55 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Dit draadje blijft een raar fenomeen.

Ik ben blij dat jullie weer on-topic zijn, maar het gaat te vaak de negatieve kant op. Het wie, wat en waarom is wat mij betreft niet zo interessant. Houd het on-topic. Houd het netjes.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 16 jan 2014, 09:59 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Erwin schreef:
Dat zal vast een klapper worden. Vooral dat Airpack zal de prijs opdrijven.


Jij had er toch nog een aantal liggen? (Zo rond 1-4)

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jan 2014, 10:04 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
NielsZW schreef:
Jij had er toch nog een aantal liggen? (Zo rond 1-4)


Ik heb alle uitbreidingen de afgelopen jaren verkocht en/of weggegeven en alleen het basisspel gehouden. De WO II setting spreekt mij het minste aan van alle C&C-varianten van Richard Borg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 16 jan 2014, 10:30 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Voorts ben ik van mening dat er veel Nederlands blik tussen zit en er eigenlijk maar 1 kavel tussen zit die mijn interesse wekt. Eigenlijk al mee willen nemen in Essen.

Moet dit wel in perspectief plaatsen dat ik elk jaar maar een paar kavels interessant vind. En bij de veiling dikwijls zonder of met maar 1 aankoop vetrek.

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jan 2014, 11:57 
Avatar gebruiker

Berichten: 641
Woonplaats: Klundert
Erwin schreef:
NielsZW schreef:
Zelf ben ik er niet zo'n liefhebber van maar het Memoir pakket zal het vast erg goed gaan doen!


Dat zal vast een klapper worden. Vooral dat Airpack zal de prijs opdrijven.


Nee hoor dat zien jullie helemaal verkeerd :lol:
Niemand wil de airpack kopen, ik denk dat ik iedereen inclusief de verkoper een plezier doe als ik het voor € 25,- meeneem. Wie speelt er tegenwoordig nog memoir'44?

(verdraaid hoe pas ik mijn onderschrift ook al weer aan :lol: :P )

_________________
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
92 berichten | Pagina 6 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Ducosim spellenbeurzen  
 Feed - Onderwerp - Ducosim Spellenveiling 2014  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®