Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014, 20:43 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 78
@Lies, Spel! is al beschikbaar als PDF via http://www.ducosim.nl/spel/archief

@Scaramouche, ontzettend jammer dat het ten koste gaat van het aantal beurzen.

Net als Lies, zou ik liever zien dat er minder geld in het blad Spel! gestoken wordt.

Suggestie: laat de leden kiezen (via website/mailing) of ze het blad nog willen ontvangen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014, 21:13 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 261
Woonplaats: Ede
@Snoek09 en de anderen.
De financiële reden is niet de enige dat er minder beurzen komen. Ook heel belangrijk is dat het bijna onmogelijk is om logistiek 4 beurzen te plannen over het hele jaar. De kalender is gewoon erg vol op het moment. Zeker in december en november. Je wilt niet té dicht op het Spellenspektakel en Sinterklaas en Kerst. En daarna is maart/april ook lastig vanwege Zuiderspel.
Wat betreft een enquête, daar wordt over gesproken, maar nog niets concreets.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014, 22:52 
Amsterdice
Avatar gebruiker

Berichten: 444
Woonplaats: Amsterdam
Ik denk zelf dat de Decembermaand ook wel weer veel kansen biedt ....
De omzet van bordspellen in de winkels groeit enorm en de behoefte spellen te spelen in de donkere maanden.
Nu Spiel begin oktober al valt , is er misschien volgend jaar "winst" te behalen......
September Ducosim, Spiel rond 8 oktober, Spellenspektakel rond 8 november, Ducosim eind november (pak je Sinterklaas ook nog mee)of half dec , eind januari/ begin februari ,
mei/juni .
Lijkt mij ook weer een niet al te groot probleem.
Er is denk ik ook maar een beperkte groep die alles bezoekt.
Deze mensen, zou dat alleen je doelgroep moeten zijn ? Ducosim is toch niet alleen gericht
op de veelspelers ?
Voor December zou ik denk ik ook mijn pijlen schieten op al die mensen die een bordspel zoeken voor Sinterklaas en Kerst..... (Bijv. een supersale dag met leuke acties op bep. tijdstippen ....Ik noem maar wat....En bijv. een Bring & Buy voor 5 %....:-) )


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014, 23:13 
Veenboer

Berichten: 176
naar aanleidng van;
Jammer dat er besloten is om terug te gaan van 4 naar 3 beurzen in Amersfoort. Hopelijk wordt dit besluit, zodra de situatie het toelaat, snel weer teruggedraaid. Ook ik ben lid geworden vanwege de beurzen en ik vermaak me altijd goed in de Flint..



Ik ben het hier helemaal mee eens het reizen is voor mij neit zo'n groot probleem zolang het niet meer dan een enkel reis 2 uur 15 is.

Zolang het leuk is, (bv. Amsterdamdice altijd gezellig)reis ik graag.

Alleen het terug gaan naar 3 beurzen per jaar om welke reden dan ook is voor mij een reden om mijn abonnement op te zeggen.
als Ik dan naar alle 3 beurzen heen zou gaan betaal ik meer dan dat ik aan de kassa betaal contant.

Ja ik ging naar alle 4 de beurzen heen in een jaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Ducosim spellenbeurzen  
 Feed - Onderwerp - Bring & Buy en Ducosim beurzen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®