Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





26 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2015, 14:31 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 68
Woonplaats: Leiden en Capelle ad IJssel
Erwin schreef:
Spelgroep Phoenix schreef:
Spelgroep Phoenix is er ook bij.
Wij willen het Nederlandse spellenpubliek graag laten kennismaken met onbekende nieuwe spellen.


Mooi dat jullie zo groots uitpakken, alle lof daarvoor. :clap:
Wellicht is het de volgende keer een idee om de aankondiging (onbekend en nieuw) en de spellen (bijv. Splendor en Ninjato) iets beter op elkaar af te stemmen. :lol:


Kleine aanpassing in de tekst. Beter?

_________________
"Ach, je weet nooit hoe een Phoenix uit de as herrijst."
http://www.spelgroepphoenix.nl/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2015, 16:30 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Subtiel gedaan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 13:18 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Ik lees hier niets over hoe het was op Ducosim. Was er even weinig animo op de beurs als in dit draadje? Hopelijk niet.

Komaan, ik wil toch enkele verslagjes over wat ik gemist heb (ik kon er onmogelijk zijn, omdat we een belangrijke samenkomst hadden in de voormiddag).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 13:55 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Piet schreef:
Ik lees hier niets over hoe het was op Ducosim. Was er even weinig animo op de beurs als in dit draadje? Hopelijk niet.

Komaan, ik wil toch enkele verslagjes over wat ik gemist heb (ik kon er onmogelijk zijn, omdat we een belangrijke samenkomst hadden in de voormiddag).


Ik kan je helaas weinig over de beurs melden. We zijn het grootste deel van de middag in een apart zaaltje bezig geweest voor de NSP (daarover volgende week meer).

Ik heb maar één spel gespeeld, Tricky Dungeon. Dat is een slagenspel, waarin de actieve speler één van zes karakters kiest. Dit karakter bepaalt waarvoor hij deze ronde gaat spelen, wat succes jou oplevert en wat er al dan niet troef is. Vervolgens is het ouderwets kaarten geblazen (uitkomen, kleur bekennen enzovoort), waarbij de actieve speler tegen de andere spelers strijdt. Een slagenspel met een twist, leuk.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 14:22 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Ik was als demoër actief bij White Goblin Games. Ik vond het vrij rustig op de beurs al zijn veel vertrouwde gezichten altijd aanwezig. :D

Nog een prototype van een kort kaartspelletje gespeeld samen met Robèr. Wie weet zien we dat nog eens terug bij een ons niet onbekende uitgever. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 14:56 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Ik heb ook weer veel bekende gezichten gezien. Ik vond t rustiger dan de vorige keer. Maar dat zal ook wel met de veiling te maken hebben.

Ik vind het de beste beurs die er is. Snel een tafel, veel bekenden, goede spellen. Nieuwe en 2e hands spellen te koop. Op redelijke afstand van Groningen en meerdere keren per jaar. :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 15:08 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
grunnboy schreef:
Ik vind het de beste beurs die er is. Snel een tafel, veel bekenden, goede spellen. Nieuwe en 2e hands spellen te koop. Op redelijke afstand van Groningen en meerdere keren per jaar. :D


Goed nieuws voor het Ducosimbestuur, een verse PR-man staat te trappelen. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 16:02 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Dierik schreef:
Wie weet zien we dat nog eens terug bij een ons niet onbekende uitgever. :wink:


Oei, dat kunnen er veel zijn. Want we kennen nogal wat uitgevers, Dierik... :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 16:41 
game on!
Avatar gebruiker

Berichten: 318
Woonplaats: Groningen
Erwin schreef:
Piet schreef:
Ik lees hier niets over hoe het was op Ducosim. Was er even weinig animo op de beurs als in dit draadje? Hopelijk niet.

Komaan, ik wil toch enkele verslagjes over wat ik gemist heb (ik kon er onmogelijk zijn, omdat we een belangrijke samenkomst hadden in de voormiddag).


Ik kan je helaas weinig over de beurs melden. We zijn het grootste deel van de middag in een apart zaaltje bezig geweest voor de NSP (daarover volgende week meer).

Ik heb maar één spel gespeeld, Tricky Dungeon. Dat is een slagenspel, waarin de actieve speler één van zes karakters kiest. Dit karakter bepaalt waarvoor hij deze ronde gaat spelen, wat succes jou oplevert en wat er al dan niet troef is. Vervolgens is het ouderwets kaarten geblazen (uitkomen, kleur bekennen enzovoort), waarbij de actieve speler tegen de andere spelers strijdt. Een slagenspel met een twist, leuk.


Als maker en demo-er van het spel is dat goed om te horen! 8)

Voor mij was ducosim een nuttige dag met Tricky Dungeon presenteren. Goede feedback gehad om het nog beter te maken. Verder met andere spellenmakers gekletst en het Spellenmaakgilde gepromoot. Daardoor weinig nieuwe spellen gespeeld, maar wel hoop gezelligheid gehad.

Leuke beurs, leek prima bezocht. Ook ik vind dit de fijnste beurs: goede mogelijkheden om te spelen en te kopen, dat alles met een relaxte sfeer.

_________________
arjanvanhouwelingen.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 16:59 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Ook ik stond er weer in het gele WGG shirt.
Het was gezellig druk vond ik.
In ieder geval was er genoeg te spelen en niet al te moeilijk aan een speeltafel te komen.
Inderdaad veel oude bekende maar gelukkig zie ik de laatste tijd ook wel wat nieuwe gezichten en nieuwe bekenden die terug komen. Dat vind ik een mooi teken.
Hopelijk blijft dit zo.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015, 16:51 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 68
Woonplaats: Leiden en Capelle ad IJssel
Wij waren de zwarte t-shirts met een Phoenix op de rug :-)
We hadden 6 tafels.

1 tafel was gesponsord door Play This One en lag een spel Roborama.
Deze was de hele dag bezet en veel enthousiaste reacties over gehoord.

Ook op de tafel met gesponsord een Ninjato werd in de middag enthousiast gespeeld. Ninjato is een spel wat nooit genoeg aandacht heeft gehad. Bij The Game Master nu in de aanbieding!

Ook de overige 4 tafels waren bezet met o.a. Waggle Dance en La Luigi. Spijtig dat die nog niet te koop zijn in NL maar wie weet komt dat nog.

We hebben het erg naar ons zijn gehad en komen de volgende beurs graag weer een demo verzorgen!

Groetjes ook namens de rest van onze groep.

_________________
"Ach, je weet nooit hoe een Phoenix uit de as herrijst."
http://www.spelgroepphoenix.nl/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
26 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Ducosim spellenbeurzen  
 Feed - Onderwerp - Ducosim Zaterdag 30 mei 2015  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cwali en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®