Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





66 berichten | Pagina 5 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2014, 11:42 
kooiker

Berichten: 707
[quote="sgtpepper"]Iemand ervaring met Letters from Whitechapel? Voor 2 personen.[/quote]

Jawel, eigenlijk is het gewoon het leukst met twee!!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2014, 18:44 
Garnaal

Berichten: 385
Woonplaats: belgië
Wat je zeker ook eens moet bekijken is Fungi! Heerlijk 2-spelersspel met eenvoudige regels maar toch veel diepgang. Zeer leuk spel!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2014, 08:33 
9. Amon Ra (0)

Berichten: 113
Woonplaats: antwerpen
wat bij ons veel succes heeft qua 2 speler spellen zijn:

Revolver: het speelt snel is vrij gemakkelijk en de verschillende decks maakt het spel variabel.
1960 the making of the president : duurt heel wat langer, veel opties en een tof thema dat goed het spel weet te vatten. Als beide spelers het hard spelen kan dit een moordend spel zijn...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2014, 09:02 
7. Het Dorp (2011)

Berichten: 433
Woonplaats: Veldhoven
Ik heb onlangs Spexxx gespeeld met zijn tweeën en dat is eigenlijk heel erg goed bevallen. Wel een hoog 'campinggehalte' net als bijvoorbeeld Qwixxx (zou het door al die x-en komen?), maar gewoon leuk om te spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2014, 10:01 
kooiker

Berichten: 707
Spexxx moet je ook niet met meer dan 2 spelen, dan word je he-le-maal kippig van het turen naar al die blokjes . Met 2 is het net te doen, alhoewel :crazy:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2014, 10:38 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
Weet niet of ik ooit al eens eerder op een soortgelijk draadje heb gereageerd, maar ik zal toch even wat spelletjes noemen die ik zelf met 2 spelers erg fijn vind om te doen.

Battlelore: Ik heb alleen de 2e editie van dit spel in mijn bezit en 1e heb ik ook nooit gespeeld, dus zal ik me niet in de never ending discussie mengen over welke versie nou beter is. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het spel in deze versie erg leuk vind. Goede miniaturen en materiaal, zoals we gewend zijn van ffg. Ik vind het verschil tussen de 2 facties heel duidelijk en enkel de basisset geeft in mijn ogen al genoeg afwisseling. Uiteraard is het enkel een kwestie van wachten tot de uitgever met nieuwe facties gaat komen.

Summoner wars: Heerlijk kaartgedreven tactisch spel. Veel verschillende facties met mogelijkheden tot aanpassen van je deck en elke factie heeft een compleet eigen speelstijl. Speelduur is goed te doen en als het (helaas veel te weinig) op tafel komt, zijn dit vaak meerdere potjes.

Star wars LCG: Mijn absolute favoriet uit het rijtje LCG's van fantasy flight. Diep, tactisch spel maar qua complexiteit van de regels zeer toegankelijk. Erg mooie art en alle karakters die we kennen en waar we (of ik in elk geval) van hou. Ook Android netrunner en Game of thrones zijn mooie spellen van dezelfde uitgever, maar dit is toch wel mijn favoriet.

X wing miniature spel En weer eentje van dezelfde uitgever. Ook het minaturenspel vind ik een waar meesterwerk. Uiteraard kan dit met meerderen gespeeld worden, maar het komt in mijn ogen het beste tot zijn recht als een 2-speler spel. Miniaturen zijn mooi en uiteenlopend en het is een product dat goed wordt ondersteund door de uitgever.

Jaipur: Compleet ander genre maar een heerlijk, luchtig spel voor 2 personen. Beperkte mogelijkheden, maar interessante keuzes. Het ziet er ook allemaal erg vrolijk uit.

Le phantome d'opera:Spel uit de mr. Jack serie. Ik ken de andere spellen niet dus weet niet of dit de leukste is, maar mij bevalt het prima.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
66 berichten | Pagina 5 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Duo  
 Feed - Onderwerp - Spellen voor twee (met partner) ?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

2 spelers



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®