Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 12:29 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
hallo allemaal!

Ik kreeg zojuist bericht van 999 games dat ze hebben besloten om vanaf nu het NK en BK voor spellen op te splitsen. Dit omdat ze op die manier een echte Nederlands Kampioen en een Belgisch Kampioen krijgen. Er worden speciaal kampioenschappen in beide landen georganiseerd dus ze willen geen gemengde wedstrijden meer.

Als Spellen aan zee en organisator van het NKdominion zullen we ons hieraan houden. de inschrijving voor het NK dominion gaat medio Mei open en wij gaan ons dus alleen richten op Nederlandse deelnemers. Ik wil wel graag benadrukken dat dit geen beslissing is van ons, maar van 999 games.

Het WK dominion is dit jaar in de VS en valt eerder dan het NK. Jammer maar daar is niets aan te doen. We zijn nog even in overleg over de sets die we gaan gebruiken tijdens het NK maar reken erop dat het in ieder geval basis + intrige wordt, met misschien nog een extra set voor de laatste ronde.

Ik wens iedereen veel succes met oefenen, hou BSM en onze site in de gaten voor het laatste nieuws!

Speel ze!
Kyra
spellen aan zee 2012


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 14:36 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Als jullie nog input nodig hebben over hoe je het het beste kunt organiseren mbt. puntentelling en setkeuze, dan roepen jullie maar!

Vorig jaar heeft mijn mailverkeer er ook voor gezorgd dat elke tafel met dezelfde kaarten speelde. Dat was wel zo eerlijk aangezien tie-breakers op basis van de behaalde punten beslist werden... :?

Nu zelf nog iets minder pech met Oplichters en Saboteurs en dan cruise ik zo naar de finale. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 15:06 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Je zou ook een aantal verschillende (qua thema) voorrondes kunnen maken (aangezien intrige er nu ook bij zit) Dus 1 voorronde zonder aanvalskaarten of met alleen minder aggresieve, ik weet niet eigenlijk ;) ben bang dat intrige teveel een kwinkslag in het spel gooit. Hele nare set is het eigenlijk. Misschien wel de naarste pestkaarten van alle sets die er tot nu toe zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 17:05 
Locomotief

Berichten: 31
Hoe meer uitbreidingen hoe beter :D
Ik vind het tof dat intrige er in ieder geval bij zit. Qua pest kaarten valt het best mee. Ik vind niet dat er daarom sommige kaarten er buiten gelaten moeten worden. Wel een leuk idee is misschien om iemand van te voren al kingdoms te laten maken. Zo kan die gene misschien mooie gebalanceerde kingdoms maken waarin meerdere strategieën in zitten.
Hoe dan ook, ik heb er zin in.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 20:31 
9. King of New York (2014)

Berichten: 708
Woonplaats: Burcht (Antwerpen)
Iemand enig idee waar en wanneer dat BK dan doorgaat?

_________________
[img]https://www.bordspelmania.eu/images/bgg/Stefaan_Henderickx.png[/img]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 21:24 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Dus dat betekent dan dat er niemand vanuit NL kans krijgt om met het WK mee te doen omdat dat eerder komt dan het NK? Beetje raar wel...

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 22:03 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
humske schreef:
Dus dat betekent dan dat er niemand vanuit NL kans krijgt om met het WK mee te doen omdat dat eerder komt dan het NK? Beetje raar wel...


Eerder jammer :(


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012, 22:10 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
stefaan schreef:
Iemand enig idee waar en wanneer dat BK dan doorgaat?


Dat lijkt me typisch een vraag voor 999 :lol:
Ik zal het eens informeren.

Kyra


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - 999 games splitst NK en BK (dominion) op.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®