Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011, 16:38 
Uno

Berichten: 1
Je kunt eens een kijkje nemen op de website van University Games. Zij hebben ook leuke spellen voor kinderen van ongeveer 4 jaar. Mijn dochtjertje is pas 5 jaar geworden en ik speel vaker het spel Knappe Koppen met haar, erg leuk!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011, 07:56 
6. Stoom: Rails, Roem en Rijkdom (2009)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Van Selecta (gedistribueerd door 999games) zijn er hele leuke.
Vanaf 3 jaar is Dobbelkabouter echt heel leuk.
Verder: Cocotaki, HalliGalli junior


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 26 maart 2012, 22:27 
PIONier

Berichten: 2
De mijne van 3,5 kan al goed overweg met Jakkiebak Kippenkak.
(beetje stomme naam, maar leuke variant op memory)

En ze kan verd*md nog winnen van mij ook :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017, 17:12 
Meeple

Berichten: 12
Ik weet het, oud topic, maar ik zit ondertussen met een 3-jarige thuis en wil toch een spel van 999 games aanraden:

Namelijk "Leo moet naar de kapper". Het is een spel waarin je moet samenwerken, dus is sowieso al een pluspunt voor deze leeftijd en de artwork is gewoonweg superleuk voor kinderen!

Tis ook geen duur spelletje, linkje: https://www.999games.nl/leo-moet-naar-de-kapper-bordspel.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018, 21:54 
Joker

Berichten: 8
Spellenzot schreef:
Ik weet het, oud topic, maar ik zit ondertussen met een 3-jarige thuis en wil toch een spel van 999 games aanraden:

Namelijk "Leo moet naar de kapper". Het is een spel waarin je moet samenwerken, dus is sowieso al een pluspunt voor deze leeftijd en de artwork is gewoonweg superleuk voor kinderen!

Tis ook geen duur spelletje, linkje: https://www.999games.nl/leo-moet-naar-de-kapper-bordspel.html

Wat een bijzondere aanrader! Die lag de afgelopen weken/maanden bij intertoys voor 50% korting. Heb het overwogen maar het leek mij teveel memory en mijn zoontje van 3,5 vindt dat vreselijk. Heb je tips qua hoe je het spel dan speelt met jullie kind?

Ik raad Da ist der wurm drin aan. Geweldig spel, ook voor volwassenen. En Uno Junior. Heb net in ander topic (kleuter spellen) een hele serie genoemd en kan nog wel doorgaan met spellen noemen.
Knappe koppen kon hier met 2,5 jaar al, en de kleine uitbreidingen (tuin, huis en lichaam) gaan met drie zonder problemen en hij weet eigenlijk alles. Het spel wordt nu bijna te simpel al.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Kinderen & spellen  
 Feed - Onderwerp - bijzondere spellen voor kinderen van 4 jaar?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®