Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018, 17:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
De innoSPIEL is een spellenprijs die innovatie in het zonnetje zet. Deze spellenprijs is vorig jaar in het leven geroepen door het Friedhelm Merz Verlag, organisator van de Internationale Spieltage Spiel, en de stad Essen. De eerste winnaar was Magic Maze.

De vakjury heeft voor de verkiezing van dit jaar drie genomineerden geselecteerd:

  • Bonk: innovatief door de gelijktijdige combinatie van samenwerking, tactiek en behendigheid
    Afbeelding

  • Cool Runnings: innovatief door de introductie van ijsblokjes als voor de spelbeleving essentieel spelmateriaal
    Afbeelding

  • The Mind: innovatief door de mix van een basaal spelsysteem, minimale communicatie en het invoelen van de spelers
    Afbeelding
De winnaar wordt op woensdag 24 oktober bekendgemaakt tijdens de persconferentie voorafgaand aan Spiel 2018.



Commentaar: met Bonk ben ik niet bekend, de andere twee genomineerden had ook ik op de radar staan als innovatieve spelconcepten. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Aan Cool Runnings heb ik onlangs nog de nodige lol beleefd. Een recensie ligt al op te stijven in het vriesvak.


Meer informatie:


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2018/08/20/nomina ... piel-2018/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Nominaties innoSPIEL 2018  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Bonk, Cool Runnings, Innospiel, Spiel 2018, The Mind, nominaties, spellenprijs, spellenprijzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®