Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018, 16:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Op zaterdag 6 oktober opent spellenvereniging UCP Leeuwarden de deuren voor alle spelliefhebbers van Friesland en omstreken. Die dag spelen en demonstreren zij allerlei spelsoorten, van kaartspellen, bordspellen tot miniature wargames. Het maakt niet uit of je een ervaren of beginnende speler bent, voor ieder is er een geschikt spel en iedereen is welkom. Heb je nog een spel liggen dat je graag een keer wilt spelen of waarbij je uitleg nodig hebt? Neem het gerust mee, er zal altijd wel iemand zijn die kan helpen of wil meespelen.

Afbeelding

Naast de mogelijkheden om spellen te spelen, kun je ook spellen winnen, bijvoorbeeld het nieuwe Ticket To Ride New York in het gelijknamige toernooi, of één van de vele mooie prijzen in de spellenloterij.

Afbeelding

De entree van deze dag is gratis en tegen een kleine betaling zijn er verschillende consumpties te krijgen aan de bar (EB: ik herinner me van een vorige keer allerlei thuisgebakken heerlijkheden). Voor een kleine meerprijs verzorgt de organisatie ook een ‘pizzaservice’ als avondeten. Neem contant geld mee, want er is geen pinautomaat aanwezig.

Tijd: zaterdag 6 oktober van 13:00 tot 24:00 uur

Plaats: Buurthuis Rengerspark, Singelstraat 22, 8917 BK Leeuwarden

Bovenstaande foto’s zijn door UCP Leeuwarden geschoten tijdens een eerdere open dag.

Meer informatie:


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2018/09/26/open-d ... iging-ucp/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018, 23:50 
PIONier

Berichten: 2
Mijn vriendin en ik zijn er zaterdag bij! Wij zijn ook tijdens de vorige open dag langs geweest en hebben ons toen zeker vermaakt. Werk sinds kort nu zelf ook in Leeuwarden dus als het dit keer weer bevalt dan ga ik mij zeker aanmelden als nieuw lid! Moet jammer genoeg overdag wel werken dus ben er pas aan het einde van de middag maar dan zijn er vast nog genoeg mensen die willen boardgamen :) Ik raad iedereen die er de mogelijkheid voor heeft om even langs te komen, het is zeker gezellig!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Open Dag Spellenvereniging UCP  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Bordspeler.nl, Open Dag Spellenvereniging UCP



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®