Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018, 20:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Identity Games komt begin december met een Jumanji variant op Escape Room The Game, die in tegenstelling tot het oorspronkelijke spel speelbaar is vanaf tien jaar. Dit spel bevat drie familievriendelijke avonturen, die oplopen in moeilijkheidsgraad en die je binnen een uur moet voltooien. In De Drummende Kast maak je kennis met het spelsysteem. In De Zoektocht Naar Jesse ben je in de jungle van een computerspel gezogen en probeer je jouw vriend Jesse terug te vinden. In Verbreek De Vloek moet je de vloek van Jumanji verbreken om terug te kunnen keren naar de echte wereld. Het spel bevat 3 × 3 enveloppen met speelborden, de Chrono Decoder, diverse spelmaterialen en 3 × 8 hintkaarten.

Afbeelding

Meer informatie:


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2018/11/14/escape ... e-jumanji/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018, 14:48 
10. The Crew: The Quest for Planet Nine (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2903
Woonplaats: Noord-Brabant
Dan doe ik toch liever de echte Jumanji in de bossen bij Uden (geocaching). Daar ben je bijna 8 uur mee bezig om te ontsnappen uit de jungle. Een van de beste geocaches van Nederland.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018, 18:11 
9. Stenen Tijdperk (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 753
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
WTULTC schreef:
Dan doe ik toch liever de echte Jumanji in de bossen bij Uden (geocaching). Daar ben je bijna 8 uur mee bezig om te ontsnappen uit de jungle. Een van de beste geocaches van Nederland.

Mee eens, maar als het regent schuif ik waarschijnlijk toch liever aan bij deze familievariant :mrgreen:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018, 18:13 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
Enrico schreef:
WTULTC schreef:
Dan doe ik toch liever de echte Jumanji in de bossen bij Uden (geocaching). Daar ben je bijna 8 uur mee bezig om te ontsnappen uit de jungle. Een van de beste geocaches van Nederland.

Mee eens, maar als het regent schuif ik waarschijnlijk toch liever aan bij deze familievariant :mrgreen:

Hmm, dit wekt mijn interesse. Niet de familie Escape Room variant, maar die Geocache. Ben niet zo bevlogen met Geocaching (alleen een beetje in de buurt van mijn woonplaats rondgekeken), maar deze heeft dus meer weg van een echte puzzel dan, in plaats van louter een verstopt bakje/doosje zoeken?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018, 18:42 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
WTULTC schreef:
Dan doe ik toch liever de echte Jumanji in de bossen bij Uden (geocaching). Daar ben je bijna 8 uur mee bezig om te ontsnappen uit de jungle. Een van de beste geocaches van Nederland.

Een geweldige tocht. Heerlijke dag gehad.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018, 19:06 
6. Ticket to Ride: Europe (2005)
Avatar gebruiker

Berichten: 2903
Woonplaats: Noord-Brabant
Klopt, maxitaxi... dat is een multi (wandeling, zo'n 10 km in dit geval) met erg veel verschillende opdrachten waarbij je de nodige gps kennis nodig hebt.wil je de schat kunnen vinden. Als 7e team hebben we hem volbracht en van heel het land, België en Duitsland komen ze speciaal naar de Maashorst (Uden) om de cache te doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2018, 19:40 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 176
Woonplaats: deurne nl
Ik ben vooral bang dat hij dan te makkelijk wordt. De originele escape-room variant is volgens de doos vanaf 16 jaar maar met twee 11-jarigen en één volwassenen konden wij die ook prima kraken. Al vinden wij het thema Jumanji wel erg leuk! Want voordat we in Uden konden gaan geocachen moesten de films uiteraard (opnieuw voor ons volwassenen) gekeken worden en sindsdien zijn hier ook de kids fan van die film. En ja Jumanji in Uden is geweldig! Maar voor minder ervaren cachers is Jumanji in Geesteren een makkelijkere leuke instapper om te gaan geocachen met thema Jumanji.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018, 08:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 999
Woonplaats: Huis ter Heide
Volgens mij is de leeftijd op de doos vaak de leeftijd vanaf wanneer de makers inschatten dat deze zelfstandig te spelen is, met de nadruk op zelfstandig. Kinderen kunnen waarschijnlijk sneller meespelen inderdaad.

_________________
Hier vind je mijn stukjes over bordspellen
&
Check de website van de Nederlandse Spellenprijs


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Escape Room The Game Jumanji  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Tags

Escape Room Jumanji, Escape Room: The Game, Identity Games, nieuws



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®