Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



120 berichten | Pagina 2 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019, 18:12 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
StanTem schreef:
Stijnhoofd schreef:
Ik overweeg Stonemaier Champion te worden zodat ik deze extra vroeg kan preorderen. Stegmaier heeft bevestigd dat je per man twee spellen mag bestellen. Heeft iemand zin om bij mij in te haken? De spellen worden verzonden vanaf een DC in de UK dus geen knotsgekke verzendkosten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op hoeveel zou het komen?

De preorder-prijzen van Stonemaier zelf zijn nog niet bekend. Mocht je serieuze interesse hebben dan stuur me maar een PB, dan houd ik je op de hoogte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019, 18:17 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Stijnhoofd schreef:
StanTem schreef:
Stijnhoofd schreef:
Ik overweeg Stonemaier Champion te worden zodat ik deze extra vroeg kan preorderen. Stegmaier heeft bevestigd dat je per man twee spellen mag bestellen. Heeft iemand zin om bij mij in te haken? De spellen worden verzonden vanaf een DC in de UK dus geen knotsgekke verzendkosten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op hoeveel zou het komen?

De preorder-prijzen van Stonemaier zelf zijn nog niet bekend. Mocht je serieuze interesse hebben dan stuur me maar een PB, dan houd ik je op de hoogte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat het gaat tegenvallen. Zou het duurste spel zijn van Stonemaier volgens de livestream en Scythe had een MRSP van 90 dollar... Dus ams het 95 wordt... Denk dan dat ik voor de 999games versie zal gaan. Kost maar 75 euro bij sommige retailers. 'k Ga nog zien.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019, 18:21 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
StanTem schreef:
Stijnhoofd schreef:
StanTem schreef:
Stijnhoofd schreef:
Ik overweeg Stonemaier Champion te worden zodat ik deze extra vroeg kan preorderen. Stegmaier heeft bevestigd dat je per man twee spellen mag bestellen. Heeft iemand zin om bij mij in te haken? De spellen worden verzonden vanaf een DC in de UK dus geen knotsgekke verzendkosten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op hoeveel zou het komen?

De preorder-prijzen van Stonemaier zelf zijn nog niet bekend. Mocht je serieuze interesse hebben dan stuur me maar een PB, dan houd ik je op de hoogte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat het gaat tegenvallen. Zou het duurste spel zijn van Stonemaier volgens de livestream en Scythe had een MRSP van 90 dollar... Dus ams het 95 wordt... Denk dan dat ik voor de 999games versie zal gaan. Kost maar 75 euro bij sommige retailers. 'k Ga nog zien.

Daarom houd ik ook nog even een slag om de arm. Bij Wingspan waren de preorders wel interessant, op de verzendkosten na. Die kwamen toen op $ 40, maar dat was vanuit de VS. Wanneer het tegenvalt kijk ik wat het zou kosten op Essen en anders ga ik voor de Nederlandse versie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019, 20:29 
6. De Friesche Velden (2014)

Berichten: 66
Woonplaats: Hoevelaken
StanTem schreef:
Denk dan dat ik voor de 999games versie zal gaan. Kost maar 75 euro bij sommige retailers. 'k Ga nog zien.
Ik overweeg ook de 999 games versie. Ik vind het ook gewoon tof dat ze de Nederlandstalige versie zo snel uitbrengen, net als bij Wingspan. Hopelijk komen eventuele uitbreidingen ook bij 999 beschikbaar.
Overigens kan ik de preorder van Tapestry NL nog nergens vinden voor €75, of zoek ik verkeerd?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019, 20:52 
4. Istanbul (2014)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
RiderHat schreef:
StanTem schreef:
Denk dan dat ik voor de 999games versie zal gaan. Kost maar 75 euro bij sommige retailers. 'k Ga nog zien.
Ik overweeg ook de 999 games versie. Ik vind het ook gewoon tof dat ze de Nederlandstalige versie zo snel uitbrengen, net als bij Wingspan. Hopelijk komen eventuele uitbreidingen ook bij 999 beschikbaar.
Overigens kan ik de preorder van Tapestry NL nog nergens vinden voor €75, of zoek ik verkeerd?
In de groep 'outlet games' op facebook kwam ie al voorbij.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019, 20:56 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
RiderHat schreef:
StanTem schreef:
Denk dan dat ik voor de 999games versie zal gaan. Kost maar 75 euro bij sommige retailers. 'k Ga nog zien.
Ik overweeg ook de 999 games versie. Ik vind het ook gewoon tof dat ze de Nederlandstalige versie zo snel uitbrengen, net als bij Wingspan. Hopelijk komen eventuele uitbreidingen ook bij 999 beschikbaar.
Overigens kan ik de preorder van Tapestry NL nog nergens vinden voor €75, of zoek ik verkeerd?

Zelfde hier, 999games is nu eens goed op tijd met de aankondiging én uitgave dus wil ik hen wel steunen.
Ik volg de design diaries en het begint beter en beter te klinken :)

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019, 14:32 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Stijnhoofd schreef:
usurper schreef:
Ik zag net dat 999games een NL versie gaat uitbrengen.

Inderdaad. Die bevestigden net dat die direct na Spiel beschikbaar zal zijn.

Bedoelen ze hiermee de dag erna of kan het zijn dat we er nog een maand op moeten wachten? (vraag aan 999)

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019, 10:27 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
The Iced One schreef:
Stijnhoofd schreef:
usurper schreef:
Ik zag net dat 999games een NL versie gaat uitbrengen.

Inderdaad. Die bevestigden net dat die direct na Spiel beschikbaar zal zijn.

Bedoelen ze hiermee de dag erna of kan het zijn dat we er nog een maand op moeten wachten? (vraag aan 999)


De worldwide retail release date is voor nu nog niet bekend gemaakt. Ik mag hier helaas ook nog niks specifieks op antwoorden. Zodra we meer kunnen zeggen, dan laat ik het je weten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 17:38 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
The Iced One schreef:
Stijnhoofd schreef:
usurper schreef:
Ik zag net dat 999games een NL versie gaat uitbrengen.

Inderdaad. Die bevestigden net dat die direct na Spiel beschikbaar zal zijn.

Bedoelen ze hiermee de dag erna of kan het zijn dat we er nog een maand op moeten wachten? (vraag aan 999)


Inmiddels is bekend gemaakt dat de wereldwijde release in november, vlak na Essen is. Dan zal dus ook de Nederlandse versie te verkrijgen zijn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 19:12 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Veel hype. Vind de teaser tegenvallen.

Voor diegene die hem nog niet gezien hebben hier onder een link naar het filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=4vROx_i7wys


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 19:24 
2. Endeavor (2009)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Die maakt mij net nieuwsgierig :D
En omdat ik tot nu toe elke Stonemaier die ik gespeeld heb leuk vind is dit voor mij een instant buy. De 999 versie natuurlijk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 20:01 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
999 Games schreef:
The Iced One schreef:
Stijnhoofd schreef:
usurper schreef:
Ik zag net dat 999games een NL versie gaat uitbrengen.

Inderdaad. Die bevestigden net dat die direct na Spiel beschikbaar zal zijn.

Bedoelen ze hiermee de dag erna of kan het zijn dat we er nog een maand op moeten wachten? (vraag aan 999)


Inmiddels is bekend gemaakt dat de wereldwijde release in november, vlak na Essen is. Dan zal dus ook de Nederlandse versie te verkrijgen zijn.

Ik twijfel nu ook over de Nederlandse editie. Aangezien ik pas vanaf vrijdag op Essen ben, de Engelse voorraad van Matagot beperkt is én ze geen preorders accepteren wacht ik liever een paar dagen. Scheelt ook weer gesjouw ;) Alhoewel de preorder van Stonemaier zelf wel interessant is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 20:16 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
Stijnhoofd schreef:
Ik twijfel nu ook over de Nederlandse editie. Aangezien ik pas vanaf vrijdag op Essen ben, de Engelse voorraad van Matagot beperkt is én ze geen preorders accepteren wacht ik liever een paar dagen. Scheelt ook weer gesjouw ;) Alhoewel de preorder van Stonemaier zelf wel interessant is.


In mijn ervaring doseren de meeste grotere uitgevers de spellen over de dagen. D.w.z. elke dag maken ze een kwart van hun totale voorraad beschikbaar. Dat gezegd hebbende, gun ik het de Benelux uitgevers die allemaal goed bezig zijn. Ook altijd uitstekende klantenservice ervaren bij 999 Games, wat ook best gezegd mag worden, maar ik dwaal af.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 20:22 
5. Puerto Rico (2002)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
Slechts 4 bladzijden aan regels. Dat vind ik fijn om te horen :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 22:46 
8. Race for the Galaxy (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 2077
Woonplaats: Montezuma
Kevin schreef:
Slechts 4 bladzijden aan regels. Dat vind ik fijn om te horen :-)


+1 :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
120 berichten | Pagina 2 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten


Tags

999 Games, Andrew Bosley, Jamey Stegmaier, Stonemaier Games, Tapestry



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®