Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



120 berichten | Pagina 6 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 15:18 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
Ben het met bovenstaande eens. Ondanks dat een spel zoals Cacao of Codenames al meerdere jaren bestaat, zijn er op het Spellenspektakel toch nog best wat mensen zijn die het niet kenden of voor het eerst speelden eind 2018.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 16:12 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 29
Woonplaats: Deventer
Ik ben hier niet om er over te kibbelen, maar toch nog 1 reactie dan houdt ik er over op :) . Zou de oplossing dan niet liggen in de reclameboekjes zoals die vroeger in de doos zaten, of een flyer in de doos? Logistiek misschien weer lastiger, maar voor alle partijen prima. De andere veelspelersoort, die meer dan 75 euro voor een spel willen uitgeven en die niet actief zijn op speldagen, spellensites en/of forums, moet ik nog ontmoeten. Maar dat kan aan mij liggen. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 17:32 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
peterhelm schreef:
Ik ben hier niet om er over te kibbelen, maar toch nog 1 reactie dan houdt ik er over op :) . Zou de oplossing dan niet liggen in de reclameboekjes zoals die vroeger in de doos zaten, of een flyer in de doos? Logistiek misschien weer lastiger, maar voor alle partijen prima. De andere veelspelersoort, die meer dan 75 euro voor een spel willen uitgeven en die niet actief zijn op speldagen, spellensites en/of forums, moet ik nog ontmoeten. Maar dat kan aan mij liggen. :)


Zo'n boekje wordt meestal weggesmeten zonder er ook maar in te kijken. Een doos smijt je niet direct weg hé :p
Nu goed, ik ben ook niet echt voor die reclame, maar stoort me er niet aan ALS ze geen handige info (zoals het opbergsysteem) weglaten.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 18:27 

Berichten: 85
Van mij mag die reclame ook van de doos. Het is toch een beetje alsof de dealer je nieuwe auto aan alle zijden voorziet van een sticker met hun naam erop. Nog minder fraai vind ik zaken als een groot 'Spiel des Jahres'-logo of goedkeuring van The Dice Tower op de voorkant afgedrukt. Ik zal een goed spel er echter niet links om laten liggen. Of Tapestry ook in die categorie gaat vallen?... De voortekenen hebben mij in elk geval gunstig gestemd, dus ik ben zeer benieuwd!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 21:45 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
StanTem schreef:
peterhelm schreef:
Ik ben hier niet om er over te kibbelen, maar toch nog 1 reactie dan houdt ik er over op :) . Zou de oplossing dan niet liggen in de reclameboekjes zoals die vroeger in de doos zaten, of een flyer in de doos? Logistiek misschien weer lastiger, maar voor alle partijen prima. De andere veelspelersoort, die meer dan 75 euro voor een spel willen uitgeven en die niet actief zijn op speldagen, spellensites en/of forums, moet ik nog ontmoeten. Maar dat kan aan mij liggen. :)


Zo'n boekje wordt meestal weggesmeten zonder er ook maar in te kijken. Een doos smijt je niet direct weg hé :p
Nu goed, ik ben ook niet echt voor die reclame, maar stoort me er niet aan ALS ze geen handige info (zoals het opbergsysteem) weglaten.


Vroeger bladerde ik die boekjes nochtans vaak even door om over nieuwe (en oudere) spellen te lezen. Daar kun je veel meer over vertellen en laten zien dan op een doos. Het doel van reclame moet toch eerder zijn om te informeren, niet 'duurzaamheid' van de reclame op zich.

Zoals al gezegd: ik vind een informatieboekje in mijn nieuwe auto over andere auto's van de dealer geen probleem, maar een sticker/reclame etc. op de lak van mijn auto wel. Maar ja, die lak van mijn auto schraap ik er niet direct af hè :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 23:04 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Mag het svp weer gaan over Tapestry en niet over al dan niet reclame in of op de doos?

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019, 00:17 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Tamara_Bakker schreef:
Mag het svp weer gaan over Tapestry en niet over al dan niet reclame in of op de doos?


Alleen als je zelf het goede voorbeeld geeft :wink: .
Er is inmiddels een flinke thread bezig op boardgamegeek, waar Jamey Stegmaier zelf antwoord geeft op het embargo en gerelateerde zaken:

https://boardgamegeek.com/thread/226500 ... ce-and-bgg

Ikzelf ga het risico wel nemen met het spel, ook al heb ik lichte zorgen over de herspeelbaarheid.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019, 11:04 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Tamara_Bakker schreef:
Mag het svp weer gaan over Tapestry en niet over al dan niet reclame in of op de doos?
Tapestry heeft ook die reclame dus dat is perfect on-topic.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 11:34 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
peterhelm schreef:
Mag ik dan ook nog 999games vragen de nutteloze reclame van de zijkant van de doos voor andere 999 uitgaven weg te laten. Stonemaier zelf zet hier nuttige informatie over hoe men de doos weer inpakt op en dergelijke. Bovendien heeft de doelgroep die een spel als Tapestry geen boodschap aan deze reclame, veel spelers die geneigd zijn deze titels te kopen vinden zelf wel hun volgende aankoop via deze site of BGG en dergelijke. Voor familie en partyspellen is dat misschien anders, maar voor expertspellen kan het in mijn ogen alleen maar tegen hen werden doordat veelspelers de voorkeur geven aan een mooiere doos en dus niet voor de uitgave van 999games kiezen.....


Mag ik jou blij maken met een plaatje? :D

Bijlage:
tapestry.jpg


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 13:55 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
Ja! Dat is een goed plaatje Erwin..
Daar worden we blij van.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 14:58 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
JeVo schreef:
Ja! Dat is een goed plaatje Erwin..
Daar worden we blij van.


Als blijk van waardering voor jouw aardige reactie, heb ik er zojuist ook een voor jou gemaakt.

Bijlage:
robo.jpg


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 17:08 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
:lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 18:43 
Joker

Berichten: 9
Wow ziet er goed uit!

Misschien een antwoord op mijn vraag elders over welk spel in lijn met catan, stenen tijdperk een mooie nieuwe aanwinst is?

_________________
Geen spel zonder http://www.spel-regels.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019, 22:00 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
Erwin schreef:
JeVo schreef:
Ja! Dat is een goed plaatje Erwin..
Daar worden we blij van.


Als blijk van waardering voor jouw aardige reactie, heb ik er zojuist ook een voor jou gemaakt.

Bijlage:
robo.jpg

Oh wat lief, hammerbot de liefdevol met een nieuwe versie van roborally de veranda opkomt. Top!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019, 10:14 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6304
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
JeVo schreef:
Erwin schreef:
JeVo schreef:
Ja! Dat is een goed plaatje Erwin..
Daar worden we blij van.


Als blijk van waardering voor jouw aardige reactie, heb ik er zojuist ook een voor jou gemaakt.

Bijlage:
robo.jpg

Oh wat lief, hammerbot de liefdevol met een nieuwe versie van roborally de veranda opkomt. Top!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heren dit is compleet off topic. Als je mekaar blij wil maken, doe dat dan elders. :wink:

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
120 berichten | Pagina 6 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

999 Games, Andrew Bosley, Jamey Stegmaier, Stonemaier Games, Tapestry



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®