Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



12 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 09:02 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 261
Woonplaats: Ede
Afbeelding

Han Heidema, sinds december 2002 hoofdredacteur van Spel!, heeft te kennen gegeven dat hij met ingang van de volgende jaargang (september 2013) het hoofdredacteurschap wil neerleggen. Hij is dan 70 jaar. Hoewel hij het werk nog steeds met veel plezier doet vindt hij het verstandig het stokje over te dragen aan aan jonger iemand.

Tamara Bakker, spelregelvertaalster en oud-voorzitter van spelgroep Phoenix, is zijn beoogde opvolgster. De tussenliggende periode zal worden gebruikt om Tamara in te werken in het 'vak', opdat zij kan ondervinden of het hoofdredacteurschap, dat ze graag op zich wil nemen, kan uitvoeren in de tijd die zij daarvoor beschikbaar kan stellen. In verband hiermee zullen Han en Tamara gezamenlijk nadenken welke taken van Han die niet per se door de hoofdredacteur hoeven worden uitgevoerd, kunnen worden overgedragen aan anderen.

Tamara hoopt uiterlijk zomer 2013 definitief ja te kunnen zeggen tegen het hoofdredacteurschap. Maar als het haar echt niet lukt om het qua tijd in te passen, moet naar een andere oplossing worden gezocht.

Maurice Strubel,
voorzitter Ducosim


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 10:10 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Waarom hebben ze mij niet gevraagd? Had ik best willen doen. :lol: :lol: :lolno:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 10:37 
1. Hoogspanning (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 753
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Davio schreef:
Waarom hebben ze mij niet gevraagd? Had ik best willen doen. :lol: :lol: :lolno:

Ik zou zeggen: stuur even een berichtje (niet naar mij hoor!). Ze zullen je bij Ducosim graag erbij hebben in de redactie van Spel. Want vele handen maken licht werk!

Vooruitlopend op de overdracht van het hoofdredacteurschap wil ik via deze weg Han wel even bedanken. Hij heeft er toch iedere keer weer voor gezorgd dat Spel er keurig uitziet. En uiteraard (uitgaande dat ze het stokje overneemt) alvast veel succes voor Tamara. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 10:39 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Enrico schreef:
Davio schreef:
Waarom hebben ze mij niet gevraagd? Had ik best willen doen. :lol: :lol: :lolno:

Ik zou zeggen: stuur even een berichtje (niet naar mij hoor!). Ze zullen je bij Ducosim graag erbij hebben in de redactie van Spel. Want vele handen maken licht werk!

Vooruitlopend op de overdracht van het hoofdredacteurschap wil ik via deze weg Han wel even bedanken. Hij heeft er toch iedere keer weer voor gezorgd dat Spel er keurig uitziet. En uiteraard (uitgaande dat ze het stokje overneemt) alvast veel succes voor Tamara. :thumbup:

Hmm, nou ga ik er toch serieus over nadenken...

Niet per se om hoofdredacteur te worden, maar om leuke columns te schrijven ofzo.
Ik heb in het verleden wel eens columns geschreven voor een lokale krant met een oplage van 50.000 stuks. :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 11:06 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Davio schreef:
Enrico schreef:
Davio schreef:
Waarom hebben ze mij niet gevraagd? Had ik best willen doen. :lol: :lol: :lolno:

Ik zou zeggen: stuur even een berichtje (niet naar mij hoor!). Ze zullen je bij Ducosim graag erbij hebben in de redactie van Spel. Want vele handen maken licht werk!

Vooruitlopend op de overdracht van het hoofdredacteurschap wil ik via deze weg Han wel even bedanken. Hij heeft er toch iedere keer weer voor gezorgd dat Spel er keurig uitziet. En uiteraard (uitgaande dat ze het stokje overneemt) alvast veel succes voor Tamara. :thumbup:

Hmm, nou ga ik er toch serieus over nadenken...

Niet per se om hoofdredacteur te worden, maar om leuke columns te schrijven ofzo.
Ik heb in het verleden wel eens columns geschreven voor een lokale krant met een oplage van 50.000 stuks. :D

Zeker doen! Ik heb je verslag over het NK Dominon met veel plezier gelezen, je hebt er duidelijk talent voor. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 11:09 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Dierik schreef:
Davio schreef:
Enrico schreef:
Davio schreef:
Waarom hebben ze mij niet gevraagd? Had ik best willen doen. :lol: :lol: :lolno:

Ik zou zeggen: stuur even een berichtje (niet naar mij hoor!). Ze zullen je bij Ducosim graag erbij hebben in de redactie van Spel. Want vele handen maken licht werk!

Vooruitlopend op de overdracht van het hoofdredacteurschap wil ik via deze weg Han wel even bedanken. Hij heeft er toch iedere keer weer voor gezorgd dat Spel er keurig uitziet. En uiteraard (uitgaande dat ze het stokje overneemt) alvast veel succes voor Tamara. :thumbup:

Hmm, nou ga ik er toch serieus over nadenken...

Niet per se om hoofdredacteur te worden, maar om leuke columns te schrijven ofzo.
Ik heb in het verleden wel eens columns geschreven voor een lokale krant met een oplage van 50.000 stuks. :D

Zeker doen! Ik heb je verslag over het NK Dominon met veel plezier gelezen, je hebt er duidelijk talent voor. :thumbup:

Bloos. :oops:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 17:52 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Davio schreef:
Hmm, nou ga ik er toch serieus over nadenken...

Niet per se om hoofdredacteur te worden, maar om leuke columns te schrijven ofzo.
Ik heb in het verleden wel eens columns geschreven voor een lokale krant met een oplage van 50.000 stuks. :D

Je kan altijd overwegen om regelmatig een BordspelManiaK- column op Bordspelmania te schrijven.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012, 21:26 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Scaramouche schreef:

Maurice Strubel,
voorzitter Ducosim


Hoi Maurice,

Sinds wanneer ben jij de nieuwe voorzitter van Ducosim?
Ik heb dit nieuws blijkbaar helemaal gemist.

Hoe dan ook, ik heb goede herinneringen aan jouw eerste periode als voorzitter.
Ik hoop dat je er ook nu plezier aan beleeft. Succes met de klus!

Groetjes,

Erwin


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012, 06:06 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 261
Woonplaats: Ede
Hoi Erwin,
het is bekend gemaakt op de laatste ALV. Ik was toen zelf niet aanwezig, vanwege vakantie. Vandaag tijdens de bestuursvergadering word ik ook praktisch voorzitter en gaat er een berichtje uit van deze en andere bestuursveranderingen.

Dank voor het compliment en ik heb er zeker zin in.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012, 06:50 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Scaramouche schreef:
Hoi Erwin,
het is bekend gemaakt op de laatste ALV. Ik was toen zelf niet aanwezig, vanwege vakantie. Vandaag tijdens de bestuursvergadering word ik ook praktisch voorzitter en gaat er een berichtje uit van deze en andere bestuursveranderingen.

Dank voor het compliment en ik heb er zeker zin in.

:thumbup:

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012, 06:55 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Bedankt Han voor de vele uren inzet en artikelen!
Het blad heeft mede onder jouw leiding al veel positieve veranderingen ondergaan!
Ik hoop dat Tamara de tijd vind om het stokje definitief over te nemen.

Nieuwe schrijvers zijn van harte welkom ook uit Vlaanderen :D

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012, 15:29 
aka De Kalief
Avatar gebruiker

Berichten: 5
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Maurice schreef:

Maurice Strubel,
voorzitter Ducosim


Wij noemen hem voortaan 'Iznogoedh' :P
Even hebben we nog gedacht aan de naam Duconator (low voice: "I'll be back")...

Zonder gekheid, als vertrekkend voorzitter ben ik natuurlijk super blij dat Izn- eh Maurice het stokje overpakt. En met Tamara's warming up zijn we ook al blij.
En de suggestie op deze site gedaan, dat we meer moeten zoeken naar mensen die willen klussen zonder direct bestuurslid te worden, hebben we ook opgepakt, en nu al met succes.

Ik ga met een gerust hart :wave:

Serge


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
12 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Nieuwe hoofdredacteur Spel!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®