Jullie hebben zeker gelijk in de positionering. Alles wat ik doe bekijk ik vanuit het oogpunt van de bordspeler (die vaak allang weten wat Kickstarter is) en de duiker (die geen idee heeft wat Kickstarter is). Voorbeeldje; een kort kopje 'hoe werkt Kickstarter' met links naar uitgebreide info over KS op m'n website. In Engels en Nederlands. Kunnen bordspelers gewoon voorbij lezen zonder dat het ze irriteert, en duikers kunnen op hun gemak alles lezen over Kickstarter. Want again, zowel duikers als bordspelers zijn mijn doelgroep. Zowel families als wat gevordene spelers. Dat laatste zolang men geen Mage Knight of Terra Mystica verwacht uiteraard, het blijft een filler. De volgorde van eerst voor wie Scuba is en dan wat het is is vrij standaard op Kickstarter en ook deels op persoonlijk advies van Jamey (Stegmaier). Verder ga ik mijn project zeker niet uit handen geven aan een stagiair, ik heb er al moeite mee om het grafisch design en artwork uit handen te geven
Ik heb zelf een Master of Science in Marketing Management, dus als ik advies zoek is het van doorgewinterde Kickstarter experts zoals Jamey, niet van stagiairs. Verder zit mijn werk nu vooral in de marketing; hoe mensen op die pagina te krijgen. Het blijkt een groot potentieel te hebben in de duikwereld; een duikmedium postte een aankondiging op facebook en dat werd een van z'n populairste berichten van het jaar, organisch. Dus ik richt me nu vooral op internationale duikmedia, en verder natuurlijk BGG, en het retailkanaal.
Nog een nieuwtje: als alles volgens plan gaat wordt de KS releasedatum
14 januari, geheel in lijn met de 'half januari' die ik al maanden geleden zei.