Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




99 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2013, 09:49 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Verkochte spellen:

76 Principato
77 Horus
78 Coney Island + exp
79 Caylus Magna Carta
80 Alhambra

Bedankt voor het kopen ;-)

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2013, 18:35 
Avatar gebruiker

Berichten: 384
Woonplaats: Putten
Citaat:
Vooral die laatste is nog beter als ik dacht, het verbaasde mij volledig dat ik die voor maar 20 euro heb kunnen kopen. Voor de kaarten zijn mooie papieren doosjes (tuck box) gemaakt en 2 van de 3 uitbreidingen zitten nog nieuw in folie!
Misschien zie ik nog onvolkomenheden over het hoofd, maar ik denk het niet!


Ik ben blij met je reactie, heb zelf de tuckboxes gemaakt, omdat ik de doosjes rechtop had staan, weggedaan omdat mijn gezin het geen leuk spel meer vond :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 maart 2013, 10:32 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
ik had ook een aantal dingetjes via de veiling weten te kopen:

alhambra
Coney island
Terra Mystica!!!

Nog nooit eerder aan een veiling meegedaan, maar wat een kick!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2013, 06:42 
PIONier

Berichten: 3
/quote Liever niet. Want dan moeten we ook die discussie over beloning weer gaan voeren. En zo efficiƫnt was ie niet; hij zou het als would be stand upper bij Comedy Central niet verder dan glazenophaler hebben gehaald.

250 kavels in 2 uur is 28,8 seconden bruto per kavel. 0-5 Onverkochte kavels per veiling. Minimaal 1 spel dat nog verkrijgbaar was verkocht voor meer dan de nieuwprijs. Van mij mag je dat niet efficiƫnt noemen.

Ik voel me gevleid. De discussie over beloning is niet de reden geweest waarom ik gestopt ben met de veiling. Ook is de beloningsdiscussie niet van mijn tijd maar inmiddels ongeveer 15 jaar oud en dateert uit de tijd van mijn voorganger. Ook de 5% die genoemd wordt is maar de halve waarheid.

Waarom ik nu besluit te reageren? Sinds bijna 1 jaar ben ik, na door de hel gegaan te zijn, vrij van alcohol en drugs. De reden waarom ik gestopt ben met de veiling heeft niets te maken met mijn courtage. Ik ben simpelweg niet op komen dagen en heb met een klote smoes de veiling op het allerlaatste moment afgezegd en het toenmalige bestuur met de brokken van mijn verslaving laten zitten. Het leven is nog steeds geen pretje. En de brokken die ik gemaakt heb in de afgelopen jaren zijn nog lang niet opgeruimd en ik betwijfel of ik dat ooit kan.

Het enige wat ik kan is mijn oprechte excuses aanbieden voor de schade die ik aangericht heb. Bij deze.

Gerrit


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2013, 08:57 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1976
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Ik ken de geschiedenis over je functie als vrijwilliger/veilingmeester helemaal niet, maar ik wil je even zeggen dat ik het erg goed van je vind dat je van de alcohol en drugs af bent en wens je heel veel sterkte en kracht om dat zo te houden en weer een mooie toekomst op te bouwen.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 08:01 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 297
Woonplaats: Woerden (NL)
@GerritD: mooi dat je verantwoordelijkheid neemt en je blijkbaar ook weer de controle over je leven hebt: respect.

_________________
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 08:34 
kooiker

Berichten: 706
Gerrit, iedereen maakt fouten in zijn leven maar lang niet iedereen is zo dapper om daar zijn oprechte excuses voor aan te bieden. Klasse ! Heel veel sterkte


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 22:08 
Avatar gebruiker

Berichten: 384
Woonplaats: Putten
Gerrit, voor mij blijf je nog de beste veilingmeester van Ducosim, die we ooit gehad hebben.
Je bracht de veiling altijd met de nodige kennis en een doses humor te berde, het was een feest als jij er stond. :clap: :clap: :clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 12 sep 2013, 22:15 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 357
Woonplaats: Amsterdam
Wim G. schreef:
Gerrit, voor mij blijf je nog de beste veilingmeester van Ducosim, die we ooit gehad hebben.
Je bracht de veiling altijd met de nodige kennis en een doses humor te berde, het was een feest als jij er stond. :clap: :clap: :clap:


Zeer mede oneens. Ontbreken van professionaliteit, melige derdehands grappen, roken, en 'meer als'.
Geef mij Armand maar. Ik zeg even niet dat ie de beste is, dan blijft ie tenminste z'n best doen! :lol:

_________________
GAMEPACK.eu
'semper ridere'


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
99 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Ducosim spellenbeurzen  
 Feed - Onderwerp - Ducosim spellenveiling 2013  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®