Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




38 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 20:28 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Nog een kleine toevoeging van mij kant. Vond de beurs ook rustiger ogen en ik vond de warmte in tegenstelling voorafgaande jaren goed te doen.

En tja BaSl is gewoon een gekke stuiterbal ;) :P Je hebt mij wel leuk op de foto gezet toen ik met pleunie aan de babbel was, dank! :D

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 20:43 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
:P :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 21:18 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Na twee dagen intensief spellen demonstreren, zit deze editie van Spel! er ook voor mij op. De beurs is zeer succesvol verlopen met veel belangstelling voor de spellen die op onze tafels lagen: Russian Railroads, Brieven uit Whitechapel, De Legenden van Andor, Love Letter en Speed Cups. Ik wil de organisatie bedanken voor de goede zorgen en ze veel succes wensen op de nieuwe lokatie volgend jaar.
Ik ben er weer bij in elk geval!

PS Voor mensen die nog nooit naar Spel! zijn geweest, deze beurs is zéér aanbevelingswaardig.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 23:28 
Locomotief

Berichten: 39
Woonplaats: Herent
Vandaag voor de derde keer naar SPEL gegaan en het is weer eens goed meegevallen!
Althans qua spelletjes proberen en mensen terug zien en zo... Mijn bankrekening deelt de mening jammer genoeg niet haha.

Het enige "grote" nadeel was dat we eigenlijk amper een nieuw spel hebben kunnen spelen. Ik dan toch... Het was vooral mijn vriendin enkele spellen leren kennen die ik leuk vind en wilde testen alvorens we ze kochten. Maar al de demo tafels zaten vol en ja... Hetzelfde is er eigenlijk voor speeltafel waarbij je gewoon kan gaan spelen. Eens 13u30 begint alles vol te zitten en eenmaal je weg bent van je tafel is het verloren. Al lossen deze problemen zich op door de verhuis van volgend jaar! Al hoop ik dat er wel rekening wordt gehouden met de feedback...

Voor de rest wel top, we gaan altijd zondag! En ik had echt tijd zat in de winkel en alles wat we verkochten op de tweedehandsbeurs was ook weg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 09:43 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 124
Woonplaats: Wetteren
Ik ben zaterdag en zondag naar Spel geweest en de eerste dag oogde inderdaad drukker (maar dat het verschil zo klein was...)!! Zaterdag was het voornamelijk een stormloop naar Adriaensen en de 2dehands markt! Het verliep daar allemaal zeer hectisch en onoverzichtelijk, maar in de namiddag was iedereen wat rustiger geworden :wink: ! Ik vond de beurs dit jaar gezelliger dan de voorbije 2 jaar: meer vrije tafels, niet aan iedere tafel kreeg je een benauwd gevoel, ....
Ik speelde:
De Vergeten Stad (leuker dan: het verboden eiland), Crokinole (super!!), Russian Railroads (het spel heeft potentieel maar is enorm onoverzichtelijk), Tzolk'in, Rampage (leuk voor een paar keer) en Krosmaster Arena (leuk spel maar een beetje aan de dure kant en het was niet te koop bij Adriaensen).
Ik kocht de volgende spellen:
Crokinole, Hanabi, Summoner Wars, 2 uitbreidingen voor Star Wars het kaartspel, Smallworld - Be not Afraid, League of Six, Dier op dier en Boomgaard!!

Als laatste wil ik nog zeggen: EEN DIKKE PROFICIAT AAN ALLE VRIJWILLIGERS EN ORGANISATOREN voor alweer een heerlijke 2daagse!!! Ik vind het een enorm moedige beslissing om (eindelijk) Den Boomgaard te verlaten. Spel was al enkele jaren uit zijn voegen aan het barsten en zich door zijn eigen succes langzaamaan aan het verwonden. Ik zou er niet mee inzitten moest de inkomprijs lichtjes stijgen, maar ik hoop dat de succesformule blijft: een gezinsbeurs, een 2dehandsmarkt, meer plaats voor Adriaensen, betaalbare eet- en drankmogelijkheden!! Alvast veel succes en ik wou dat het al 2014 was! Zuiderspel op een andere locatie en Spel nu ook.... Het wordt alleen maar beter!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 18:26 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
pleunie.william schreef:
Na twee dagen intensief spellen demonstreren, zit deze editie van Spel! er ook voor mij op. De beurs is zeer succesvol verlopen met veel belangstelling voor de spellen die op onze tafels lagen: Russian Railroads, Brieven uit Whitechapel, De Legenden van Andor, Love Letter en Speed Cups. Ik wil de organisatie bedanken voor de goede zorgen en ze veel succes wensen op de nieuwe lokatie volgend jaar.
Ik ben er weer bij in elk geval!

Jij ook bedankt voor de goede uitleg van o.a. Russian Railroads !! :thumbup:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 18:30 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
maartend schreef:
1ste maal op een beurs dus.

Jeez, wat is dat overweldigend. Geen idee waar te kijken of wat te spelen.

Al een geluk dat je dan niet op Spiel Essen geweest bent anders was men je nu misschien nog aan het zoeken !!! :lol:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Laatst bijgewerkt door dirk op di 26 nov 2013, 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 21:35 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
dirk schreef:
pleunie.william schreef:
Na twee dagen intensief spellen demonstreren, zit deze editie van Spel! er ook voor mij op. De beurs is zeer succesvol verlopen met veel belangstelling voor de spellen die op onze tafels lagen: Russian Railroads, Brieven uit Whitechapel, De Legenden van Andor, Love Letter en Speed Cups. Ik wil de organisatie bedanken voor de goede zorgen en ze veel succes wensen op de nieuwe lokatie volgend jaar.
Ik ben er weer bij in elk geval!

Jij ook bedankt voor de goede uitleg van o.a. Russian Railroads !! :thumbup:

Graag gedaan, bedankt voor de complimenten.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
38 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2013 is begonnen!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®