Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




53 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 apr 2014, 22:01 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Erwin schreef:
Jammer dat de nominatie van UGO! PlayThisOne niet heeft kunnen bewegen tot een berichtje op hun website of Facebookpagina. Idem voor Spelmagazijn.com.

Hoezo? Dat moeten ze toch zelf weten?
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken.

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 apr 2014, 22:12 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Bellegar schreef:
Erwin schreef:
Jammer dat de nominatie van UGO! PlayThisOne niet heeft kunnen bewegen tot een berichtje op hun website of Facebookpagina. Idem voor Spelmagazijn.com.

Hoezo? Dat moeten ze toch zelf weten?
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken.


Tot dusver ben jij de enige die zich druk lijkt te maken. :wink:

Ik vind het jammer dat een uitgever geen aandacht besteedt aan een nominatie. Exposure versterkt de spellenprijs, wat op zich ook weer goed is voor een genomineerde uitgever.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 27 apr 2014, 10:32 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Erwin schreef:
Bellegar schreef:
Erwin schreef:
Jammer dat de nominatie van UGO! PlayThisOne niet heeft kunnen bewegen tot een berichtje op hun website of Facebookpagina. Idem voor Spelmagazijn.com.

Hoezo? Dat moeten ze toch zelf weten?
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken.


Tot dusver ben jij de enige die zich druk lijkt te maken. :wink:

Ik vind het jammer dat een uitgever geen aandacht besteedt aan een nominatie. Exposure versterkt de spellenprijs, wat op zich ook weer goed is voor een genomineerde uitgever.

Dat het goed is voor de prijs als er aandacht voor is ben ik met je eens. Wat ik maar wilde zeggen is dat het hun goed recht is als ze het niet nodig vinden (als dat al het geval is, misschien is er een andere reden, dat weet ik ook niet) om er wat mee te doen. Die beslissing is geheel aan PlayThisOne en ik vind niet dat wij, als buitenstaanders, daar iets over te zeggen hebben...

Hoewel ik dat nu ook ben gaan doen :P

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014, 09:15 
Uno

Berichten: 1
Bellegar schreef:
Erwin schreef:
Bellegar schreef:
Erwin schreef:
Jammer dat de nominatie van UGO! PlayThisOne niet heeft kunnen bewegen tot een berichtje op hun website of Facebookpagina. Idem voor Spelmagazijn.com.

Hoezo? Dat moeten ze toch zelf weten?
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken.


Tot dusver ben jij de enige die zich druk lijkt te maken. :wink:

Ik vind het jammer dat een uitgever geen aandacht besteedt aan een nominatie. Exposure versterkt de spellenprijs, wat op zich ook weer goed is voor een genomineerde uitgever.

Dat het goed is voor de prijs als er aandacht voor is ben ik met je eens. Wat ik maar wilde zeggen is dat het hun goed recht is als ze het niet nodig vinden (als dat al het geval is, misschien is er een andere reden, dat weet ik ook niet) om er wat mee te doen. Die beslissing is geheel aan PlayThisOne en ik vind niet dat wij, als buitenstaanders, daar iets over te zeggen hebben...

Hoewel ik dat nu ook ben gaan doen :P


Je hebt gelijk Erwin: door privé omstandigheden en miscommunicatie duurde het langer dan voorzien - i.i.g. staat het er nu wel op :) en we zijn super trots!
*ps: vergeet niet dat we maar met z'n 2-en zijn en we het in onze vrije tijd moeten doen naast ons dagelijks werk..


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014, 13:18 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
arvidfransen schreef:
Je hebt gelijk Erwin: door privé omstandigheden en miscommunicatie duurde het langer dan voorzien - i.i.g. staat het er nu wel op :) en we zijn super trots!
*ps: vergeet niet dat we maar met z'n 2-en zijn en we het in onze vrije tijd moeten doen naast ons dagelijks werk..


Prima opgepakt mannen.

Gefeliciteerd met de nominatie. Inderdaad iets om trots op te zijn (net als dat mooie kaartspel zelf).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2014, 16:13 
Sooolonly

Berichten: 32
Woonplaats: Uden
+1 voor Keyflower.

Deze mag van mij wel winnen (wat niet kan nu dus), zo mooi verweven dat bieden en worker placement dat het een eigen mechanisme naam verdient: Workerbiddingment ofsow :D :D :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2014, 23:48 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Van de familiespellen heb ik ze alle 3 gespeeld. Mijn voorkeur gaat duidelijk naar Hanabi. Een erg creatief deductiespel. Qwixx is ook wel geinig, maar wel heel erg licht. UGO is echt 10x niks. Ik ben al niet zo'n fan van slagenspellen, maar deze stelde toch wel extra teleur (tip: Ebbes !)

Qua expertspellen heb ik enkel Bruges en Russian Railroads gespeeld. Beide waren redelijke tegenvallers. Bruges was saai, weinig interessante kaarten en combo's mogelijk en teveel afhankelijk van luck-of-the-draw. Russian Railroads is een spel met grofweg 3 mogelijke tactieken. Na 1x al voelde het alsof ik alles gezien had wat het spel te bieden heeft. Je doet allemaal je eigen ding en als jij je op 1 strategie richt heb je niks te maken met iemand die iets heel anders doet (en kun je elkaar dus ook niet dwars zitten). Mijns inziens onbegrijpelijk dat dit spel zo populair is (het zal het thema en de componenten zijn). Het brengt weinig vernieuwends.
Legends of Andor heb ik niet gespeeld, maar lijkt me zeker leuker dan die andere 2 (en ook vernieuwender / creatiever). Daar gaat dus mijn stem naar.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2014, 22:03 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Zelf ken ik alle 3 de expertgames en Andor bevalt me het meest. Niet expert zoals ik expert zou noemen, meer caual. Maar speelt wel heerlijk weg. De andere heb ik gewoon niks met het thema, maar ze zijn mijn inziens wel diepgaander.

En toch houd ik het meest van Andor.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
53 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Nominaties Nederlandse Spellenprijs 2014 bekend!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

999 Games, Asmodee, Brugge, Hanabi, Legenden van Andor, PLAYthisONE, Qwixx, Russian Railroads, UGO!, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®