Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015, 19:20 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
De uitbreidingen van TtR (Africa, Nederland, India, etc.) moeten gespeel worden met de TtR en TtR Europe.

Heeft iemand enig idee of dit evengoed kan met de anniversary edition? Kwestie van grote van de kaarten en de aantallen ...

en kan TtR Marklin ook helemaal niet met deze uitbreidingen gespeeld worden? Wat is hierop het verschil?

Thx


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015, 19:29 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
AlliantieAJ schreef:
Heeft iemand enig idee of dit evengoed kan met de anniversary edition? Kwestie van grote van de kaarten en de aantallen ...


Grootte van de kaarten is het probleem niet, maar wel de grootte van de treintjes van je Anniversary Edition. Die zijn zo´n 50% groter dus passen eigenlijk niet netjes op het bord van een gewone TTR map.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015, 19:48 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
maxitaxi777 schreef:
AlliantieAJ schreef:
Heeft iemand enig idee of dit evengoed kan met de anniversary edition? Kwestie van grote van de kaarten en de aantallen ...


Grootte van de kaarten is het probleem niet, maar wel de grootte van de treintjes van je Anniversary Edition. Die zijn zo´n 50% groter dus passen eigenlijk niet netjes op het bord van een gewone TTR map.


Die kan ik dan toch van Marklin gebruiken? Ik heb ook nog van die transparante treintjes ...

Dus buiten de treintjes kan ik met de anniversary edition ook naadloos de uitbreidingen spelen?

En het deck van Marklin is vermoedelijk niet helemaal juist?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015, 20:15 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
AlliantieAJ schreef:
maxitaxi777 schreef:
AlliantieAJ schreef:
Heeft iemand enig idee of dit evengoed kan met de anniversary edition? Kwestie van grote van de kaarten en de aantallen ...


Grootte van de kaarten is het probleem niet, maar wel de grootte van de treintjes van je Anniversary Edition. Die zijn zo´n 50% groter dus passen eigenlijk niet netjes op het bord van een gewone TTR map.


Die kan ik dan toch van Marklin gebruiken? Ik heb ook nog van die transparante treintjes ...

Dus buiten de treintjes kan ik met de anniversary edition ook naadloos de uitbreidingen spelen?

En het deck van Marklin is vermoedelijk niet helemaal juist?


Had even niet goed begrepen dat je Marklin juist wel had. Ik weet niet meer uit mijn hoofd of het aantal treintjes daar ook 45 is (anders is het 40 en dat zou te weinig zijn). Het deck kaarten komt inderdaad niet overeen vanwege de +4-jokers. De passagierskaarten kun je er natuurlijk uithalen maar ik denk dat je daar beter het deck van TTR Anniversary kan gebruiken, die is sowieso standaard. Het ligt dan dus alleen nog aan de treintjes (als je genoeg setjes transparant hebt, werkt het ook), Halloween Freigther erbij kopen kan ook nog voor een extra (oranje) setje.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015, 20:39 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
maxitaxi777 schreef:
AlliantieAJ schreef:
maxitaxi777 schreef:
AlliantieAJ schreef:
Heeft iemand enig idee of dit evengoed kan met de anniversary edition? Kwestie van grote van de kaarten en de aantallen ...


Grootte van de kaarten is het probleem niet, maar wel de grootte van de treintjes van je Anniversary Edition. Die zijn zo´n 50% groter dus passen eigenlijk niet netjes op het bord van een gewone TTR map.


Die kan ik dan toch van Marklin gebruiken? Ik heb ook nog van die transparante treintjes ...

Dus buiten de treintjes kan ik met de anniversary edition ook naadloos de uitbreidingen spelen?

En het deck van Marklin is vermoedelijk niet helemaal juist?


Had even niet goed begrepen dat je Marklin juist wel had. Ik weet niet meer uit mijn hoofd of het aantal treintjes daar ook 45 is (anders is het 40 en dat zou te weinig zijn). Het deck kaarten komt inderdaad niet overeen vanwege de +4-jokers. De passagierskaarten kun je er natuurlijk uithalen maar ik denk dat je daar beter het deck van TTR Anniversary kan gebruiken, die is sowieso standaard. Het ligt dan dus alleen nog aan de treintjes (als je genoeg setjes transparant hebt, werkt het ook), Halloween Freigther erbij kopen kan ook nog voor een extra (oranje) setje.


Ah dat is fijn, dan kan ik met mijn anniversary ook de uitbreidingen spelen :) :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Ticket to Ride anniversary edition  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sunnyfield en 5 gasten


Tags

Ticket to Ride



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®