Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 12:15 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
syroit schreef:
Persbericht QWG schreef:
...

Onder het QWG-label zullen er in 2010 een aantal uitbreidingen uitgegeven worden, waaronder die voor het coöperatieve successpel Pandemie, waarvan inmiddels duizenden exemplaren de toonbank over gingen. De populariteit en verkopen van dat spel stijgen nog dagelijks.

Met White Goblin Games staat er een flink aantal eigen spellen op de releaseplanning, evenals een paar licentie-uitgaven’, zo licht De Vries toe. ‘Denk aan internationale toppers als Endeavor en Macao, maar ook aan onze eigen uitgave Rattus. Martinique is inmiddels uitverkocht en we plannen in 2010 een 2e editie in nog meer talen.’

‘Wij gaan ons op onze beurt met Quined ondermeer richten op de succesvolle Masterprint-serie, waartoe ook het recent op de grootste spellenbeurs van Europa bijzonder goed ontvangen Carson City behoort’, aldus Quispel. ‘In 2010 verschijnen er in die reeks nog twee bordspellen, waaronder Chocolatl.’


NielsZW schreef:
Echter welke titels gaat QWG uitgeven? Daar wordt niet over gesproken. We horen alleen maar welke titels Q en WG uitgeven.


Als je het persbericht grondig leest lijkt dit me zeer duidelijk.

NielsZW schreef:
Ik hoop echt dat de foto's van Erwin niet kloppen! Ik hoop dat de foto's van Henk kloppen!


henk.rolleman schreef:
Van dat logo zie je weinig verschil, de dozen zien er mooi uit.


Ik vind het een mooi ontwerp, volledig conform de Master Print serie. Daarop een gewijzigd logo, maar de feeling van de MP-serie blijft behouden. Iedere spel uit de reeks heeft toch ook zijn eigen vormgeving, dus zo erg zal dit wel niet zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 12:55 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
cymric schreef:
Is het een belangrijk issue welk logo er op de dozen staat? Persoonlijk kan ik er namelijk niet warm of koud van worden. Laat de heren zelf lekker bepalen wat ze onder welk logo uitgeven, zeg.


Zeg?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 12:57 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
NielsZW schreef:
Ik hoop echt dat de foto's van Erwin niet kloppen! Ik hoop dat de foto's van Henk kloppen!


De door mij gelinkte foto is op 8 december door Quined op BGG gezet. Ik vermoed dat op de foto van Henk een oudere handmatig gemaakte doos staat.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009, 19:54 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
cymric schreef:
Is het een belangrijk issue welk logo er op de dozen staat? Persoonlijk kan ik er namelijk niet warm of koud van worden. Laat de heren zelf lekker bepalen wat ze onder welk logo uitgeven, zeg.


Ik vind het wel een klein puntje. Het gaat uiteindelijk om het spel maar het staat wel raar vind ik persoonlijk.

Erwin schreef:
NielsZW schreef:
Ik hoop echt dat de foto's van Erwin niet kloppen! Ik hoop dat de foto's van Henk kloppen!


De door mij gelinkte foto is op 8 december door Quined op BGG gezet. Ik vermoed dat op de foto van Henk een oudere handmatig gemaakte doos staat.


Daarom zeg ik: "hoop" maar ik verwacht dat ze wel kloppen!

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009, 21:03 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Erwin schreef:
NielsZW schreef:
Ik hoop echt dat de foto's van Erwin niet kloppen! Ik hoop dat de foto's van Henk kloppen!


De door mij gelinkte foto is op 8 december door Quined op BGG gezet. Ik vermoed dat op de foto van Henk een oudere handmatig gemaakte doos staat.


De foto's van mij waren gemaakt op Spiel 2009, toen was de "opdeling" nog niet officieel bekend.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - QWG = Quined Games + White Goblin Games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

QWG Games, Quined Games, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®