Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015, 14:10 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 39
Een tijdje geleden deden we hier een oproep naar een tekenaar voor een nieuw bordspel dat we tijdens Essen 2016 zullen lanceren. Ondertussen hebben we deze gevonden en begint het spel vorm te krijgen.

Mensen die interesse hebben kunnen de ontwikkelingen van het spel volgen op https://www.facebook.com/covermegame. Wat we hierop allemaal zullen plaatsen weten we nog niet, maar we geven al zeker een overzicht van het artwork dat beschikbaar komt, geven toelichting bij het materiaal dat gekozen wordt (of vragen daarbij jullie hulp), doen oproepen voor playtests of lezers/vertalers van de spelregels, laten weten waar we het prototype tonen,... Misschien mogen jullie ook laten weten wat je graag zou zien of te weten komen via de pagina.

We trekken ook met onze nieuwe release Baby Blues naar Essen en daar zullen we ook het oorspronkelijke prototype van Cover Me dat we gebruikt hebben meenemen voor speltesters. Heb je interesse om het prototype te testen in Essen laat het ons dan weten (via het forum, Facebook, onze website,...) en dan reserveren we een plaatsje. Het spel wordt al verschillende jaren getest, dus is al goed gevormd, maar alle extra feedback is welkom. Vooral de 2 spelersvariant moet nog uitgebreider getest worden, dus daarvoor zullen we na Essen ook nog speciale oproepen doen.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Volg de ontwikkeling van Cover Me  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Cover Me, Jumping Turtle Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®