Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 19:00 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Na wat vertraging heb ik eindelijk even tijd voor een verslagje!

Twee dagen Noorderspel houdt in, twee dagen gezelligheid om je heen en spelletjes spelen, wat wil een mens nog meer :D

Zelf was ik aanwezig om voor Quined hun nieuwe spel Chocolatl en Fish Fish Fish aan het publiek uit te leggen en in het totaal hadden we een veel grotere stand waar bij mijn mede demoƫrs Pandemie, Metropolys en Macao gespeeld konden worden. De organisatie had voor Pandemie duidelijk moeite gedaan er waren doctorsjassen, mondkapjes, stetoscopen etc. aanwezig wat erg sfeerverhogend werkte en er erg gezellig uit zag.

De zaterdag begon erg rustig pas vanaf elf uur kreeg ik het gevoel dat er bezoekers binnen waren, daardoor had ik wel even de gelegenheid om over de beurs rondt te lopen, het zag er allemaal erg gezellig en verzorgd uit en de diverse standhouders hadden erg leuke en mooie spellen klaar liggen om uit te proberen. Her en der een praatje gemaakt en van diverse kleuren een hele berg houten blokjes gekocht om thuis mee te spelen :D
Afbeelding

Even een praatje gemaakt bij Eggert Spiele over hun nieuwe spel Speicherstadt wat geloof ik niet helemaal mijn smaak is maar zou het toch graag een keertje spelen, zijn er mensen die het gespeeld hebben op de beurs?

Langzaam begon het drukker te worden en heb ik mij volledig gericht op Chocolatl en Fish Fish Fish uitgeleggen. Chocolatl is iedereen die het speelt erg enthousiast over en die mening kan ik alleen maar delen. Zal mijn speelbevindingen later in het Chocolatl topic vermelden.

De dag liep ten einde en ben nadat ik Niels op station Groningen had afgezet naar mijn Opa en Oma gereden en dat was erg gezellig en heb daar heerlijk geslapen tot er een nieuwe beursdag aanbrak.

De zaterdag liep vergelijkbaar met de zondag, begon erg rustig maar was ook een hele gezellige dag met positieve reacties op alle spellen uit onze stand.

Aan het einde van de dag hebben we de stand weer opgeruimd en zijn we huiswaarts gekeerd, heb Niels nog even in Zwolle afgezet en zijn spellenwinkeltje bekeken. En toen zat het weekend er weer op!

Zijn er niet meer mensen geweest en wat zijn jullie bevindingen, wat had The Game Master eigenlijk bij zich aan spellen en 999 Games want dat is wat langs mij heen gegaan. Heb ook veel mensen foto's zien maken waar blijven die?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010, 20:52 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
cab schreef:
........wat had The Game Master eigenlijk bij zich aan spellen en 999 Games want dat is wat langs mij heen gegaan.


The Gamemaster had in elk geval Amsterdam, Opera en het nieuwe Tobaga bij zich.

999 Games had Brug naar de hemel, Agricola met uitbreiding en wat kleinere spelletjes zoals Set bij zich. Verder hadden ze een aparte ruimte waar hun "buitenspellen" werden gespeeld. Dat vond ik beslist orgineel :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010, 23:36 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
cab schreef:
Langzaam begon het drukker te worden en heb ik mij volledig gericht op Chocolatl en Fish Fish Fish uitgeleggen. Chocolatl is iedereen die het speelt erg enthousiast over en die mening kan ik alleen maar delen. Zal mijn speelbevindingen later in het Chocolatl topic vermelden.


We kijken er al naar uit, CAB.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Noorderspel  
 Feed - Onderwerp - Noorderspel 2010  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Noorderspel 2010



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®