Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




30 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2015, 17:23 
Regenmaker

Berichten: 257
Woonplaats: Wichelen, Belgie
Over het algemeen heel tevreden van de demo-ers.

1 iets mindere ervaring: Wij hebben op zaterdag uitleg gekregen van De Alchemist. Deze persoon, nochtans heel vriendelijk en behulpzaam, gaf nogal een saaie en droge uitleg die niet echt verhelderend werkte. Onze medespelers wouden al vertrekken, maar aangezien ik het spel thuis liggen heb, heb ik dan zelf de uitleg nog eens overgedaan. Het kan natuurlijk aan het spel zelf liggen :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2015, 18:06 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
ThunderHorn schreef:
Het kan natuurlijk aan het spel zelf liggen :)


Uhu, dat kan zeker.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2015, 20:36 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Wel dat is nu eens leuk om te lezen sé!

Merciekes voor het compliment!

ozymandias schreef:
Verder dikke pluim voor Jos (Queen Games) die ons heel straight Treasure Hunter heeft uitgelegd. Mercie daarvoor.

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 10:03 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Joverowa schreef:
Wel dat is nu eens leuk om te lezen sé!

Merciekes voor het compliment!

ozymandias schreef:
Verder dikke pluim voor Jos (Queen Games) die ons heel straight Treasure Hunter heeft uitgelegd. Mercie daarvoor.

Je hebt er eigenhandig voor gezorgd dat voor m'n dochter een nieuwe wereld is open gegaan, de wereld van "draften". Ze was direct verkocht. Dat wil al iets zeggen. En ook uw manier om het spel uit te leggen, sprak me enorm aan. Top!!!!

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 15:39 
Joker

Berichten: 5
Ik ben ook op Spel geweest, en hoewel ik tevreden was over veel demonstrateurs, waren er ook een paar die net zo goed niet hadden hoeven uitleggen.
Ik merk wel heel erg het verschil tussen de opmerkingen over Spel en die van Spellen Spektakel. Die van SpSp waren over bijna de hele linie negatief. Laten we vooropstellen dat dat meer een Nederlands ding is dan Vlaams. Prima hoor, want internet is ideaal om gal te spuwen, zoals ik me nu ook schuldig aan maak.

Waar ik naartoe wil is dit: Tussen de negativiteit op het SpSp draadje is mij nu pas 1 ding opgevallen, nu ik dit draadje lees. Ik ben ook op SpSp geweest, en ik daar ben ik ook heel veel goede demonstrateurs tegen gekomen, die vakkunding, met humor of serieus, spellen (vaak lange moeilijke spellen) hebben staan uitleggen. Lijkt me ook niet makkellijk, gezien de echte drukte en veel meer lawaairige omstandigheden waarin diegene op Spel hebben mogen werken.

Dus, ik wil bij deze nog de mensen heel erg bedanken voor hun diensten!! Graag tot volgend jaar: Op beide spellenbeurzen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 15:48 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
hellokitty73 schreef:
Ik ben ook op Spel geweest, en hoewel ik tevreden was over veel demonstrateurs, waren er ook een paar die net zo goed niet hadden hoeven uitleggen.
Ik merk wel heel erg het verschil tussen de opmerkingen over Spel en die van Spellen Spektakel. Die van SpSp waren over bijna de hele linie negatief. Laten we vooropstellen dat dat meer een Nederlands ding is dan Vlaams. Prima hoor, want internet is ideaal om gal te spuwen, zoals ik me nu ook schuldig aan maak.

Waar ik naartoe wil is dit: Tussen de negativiteit op het SpSp draadje is mij nu pas 1 ding opgevallen, nu ik dit draadje lees. Ik ben ook op SpSp geweest, en ik daar ben ik ook heel veel goede demonstrateurs tegen gekomen, die vakkunding, met humor of serieus, spellen (vaak lange moeilijke spellen) hebben staan uitleggen. Lijkt me ook niet makkellijk, gezien de echte drukte en veel meer lawaairige omstandigheden waarin diegene op Spel hebben mogen werken.

Dus, ik wil bij deze nog de mensen heel erg bedanken voor hun diensten!! Graag tot volgend jaar: Op beide spellenbeurzen.


'k was ook op beide spelbeurzen en ik inderdaad beamen dat ze het goed hebben gedaan, zowel in NL als in België :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 16:57 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
hellokitty73 schreef:
Ik ben ook op SpSp geweest, en ik daar ben ik ook heel veel goede demonstrateurs tegen gekomen, die vakkunding, met humor of serieus, spellen (vaak lange moeilijke spellen) hebben staan uitleggen.


Leuk dat dit nu ook over SpSp gezegd wordt :), toch een vorm van waardering voor het goedbedoelde (maar ook zeker leuke) werk dat in het demo-en gaat zitten!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 18:42 
3. Hacienda (2005)

Berichten: 433
Woonplaats: Veldhoven
Gelukkig heb ik op beide beurzen gedemood.

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015, 23:34 

Berichten: 5
Woonplaats: Westerlo
Als startende bordspelspeler heb ik ook een bezoek gebracht aan spel 2015.
Wist helemaal niet wat te verwachten, dus me maar gwn op het avontuur gestort.

Na een half uurtje rond te kijken (werking,verschillende standjes en indeling) beslist om ergens te gaan zitten en te spelen.

Overal waar we gingen spelen waren de demoteams zeer vriendelijk en behulpzaam.
even je hand opsteken en ze waren al daar.

Als beginnende speler vroegen ze ook achter mijn spel intresse en vonden ze het ook helemaal niet erg een spel van een andere producent aan te bevelen.

Heb me super geamuseerd zondag, wat resulteerde dak ik de shop verliet met 6 zakken aan nieuwe spellen

zeker voor herhaling vatbaar


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2015, 00:46 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6307
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
hellokitty73 schreef:
Ik ben ook op Spel geweest, en hoewel ik tevreden was over veel demonstrateurs, waren er ook een paar die net zo goed niet hadden hoeven uitleggen.
Ik merk wel heel erg het verschil tussen de opmerkingen over Spel en die van Spellen Spektakel. Die van SpSp waren over bijna de hele linie negatief. Laten we vooropstellen dat dat meer een Nederlands ding is dan Vlaams. Prima hoor, want internet is ideaal om gal te spuwen, zoals ik me nu ook schuldig aan maak.

Waar ik naartoe wil is dit: Tussen de negativiteit op het SpSp draadje is mij nu pas 1 ding opgevallen, nu ik dit draadje lees. Ik ben ook op SpSp geweest, en ik daar ben ik ook heel veel goede demonstrateurs tegen gekomen, die vakkunding, met humor of serieus, spellen (vaak lange moeilijke spellen) hebben staan uitleggen. Lijkt me ook niet makkellijk, gezien de echte drukte en veel meer lawaairige omstandigheden waarin diegene op Spel hebben mogen werken.

Dus, ik wil bij deze nog de mensen heel erg bedanken voor hun diensten!! Graag tot volgend jaar: Op beide spellenbeurzen.

Uiteraard is dat zo. Op Spellenspektakel heb ik toch met heel wat tevreden bezoekers gesproken. Maar meestal zijn de tevreden bezoekers de grote zwijgende minderheid. Fijn dat dit deze keer anders is.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2015, 01:23 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Bart schreef:
Uiteraard is dat zo. Op Spellenspektakel heb ik toch met heel wat tevreden bezoekers gesproken. Maar meestal zijn de tevreden bezoekers de grote zwijgende minderheid. Fijn dat dit deze keer anders is.


Leuk om te lezen dat Spel weer in de smaak is gevallen.

In mijn omgeving hoor ik ook veel positieve reacties op het Spellenspektakel. Op BSM is het gebruik dat verzuurde, koopjesgeile azijnpissers de luidste stem hebben.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2015, 01:32 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6307
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Erwin schreef:
Bart schreef:
Uiteraard is dat zo. Op Spellenspektakel heb ik toch met heel wat tevreden bezoekers gesproken. Maar meestal zijn de tevreden bezoekers de grote zwijgende minderheid. Fijn dat dit deze keer anders is.


Leuk om te lezen dat Spel weer in de smaak is gevallen.

In mijn omgeving hoor ik ook veel positieve reacties op het Spellenspektakel. Op BSM is het gebruik dat verzuurde, koopjesgeile azijnpissers de luidste stem hebben.

Dit draadje toont dat het ook op een positieve en enthousiaste manier kan. En wie dan toch negatieve ervaringen zou hebben, kan dit volgens mij beter doen met een genuanceerde reactie.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2015, 09:56 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2651
Woonplaats: Etten-Leur
Sluit me bij bovenstaande aan. Op een aantal vlakken vond ik SPSP tegen vallen dit jaar.

Maar de demonstrateurs waren erg goed. Veel enthousiasme en geduld.


Omhoog
Online Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2015, 13:57 
3. Wingspan (2019)

Berichten: 35
Woonplaats: Kessel-Lo
Piet schreef:
gsus77 schreef:
nog een vraagje,
weet iemand toevallig welke games er op de Geronimo games stand te spelen waren naast New York 1901 en piratoons? M'n vriendin wilde er namelijk eentje proberen maar er was geen tijd meer en ze kan nu niet meer op de naam komen. t was n spel met ovale kaartjes.

Celestia. Dat is een zeer mooi remake van Cloud 9. Een vlot familiespelletje met een portie bluf.


geweldig. ik moet je alvast bedanken want m'n vriendin is in de wolken. het was exact dit spel dat ze gezien had. Dat wordt n cadeautje voor r dan. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2015, 14:03 
9. Great Western Trail (2016)

Berichten: 35
Woonplaats: Kessel-Lo
Edwin84 schreef:
Sluit me bij bovenstaande aan. Op een aantal vlakken vond ik SPSP tegen vallen dit jaar.

Maar de demonstrateurs waren erg goed. Veel enthousiasme en geduld.



ik vond het jammer op spellenspekt dat er soms aan acht tafels hetzelfde spel gespeeld werd. met bijvoorbeeld istanbul was dit het geval. jammer aangezien wij dit thuis al hebben, natuurlijk kan ik t ook anders bekijken. als deze tafels vol zitten is er meer kans om iets anders te spelen. ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
30 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Enthousiaste demoteams op Spel 2015  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spel 2015, demoteams



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®