Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Play Dominion
BerichtGeplaatst: do 28 jan 2016, 23:32 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ik speel de campaign versie via play domion.com
Verkeer momenteel in een enorme frusti modus :crazy: want ik al een week vast zit op een level.
Base Act spel 11. Ik krijg 10 feast kaarten en de tegenstander krijgt 7 zilver en 3 1 punt kaarten.

Kaartenset: workshop, feast, council room, festival, laboratorium, liberary, market, witch, mine, adventurer. Even de engelse namen want ik weet niet alle nederlandse namen.

Mijn tegenstander (= computer) neemt een x aantal witches en x aantal festivals en die heeft zo alle provincies gekocht. Ik heb geen idee hoe ik daar tegen in moet spelen. Al van alles geprobeerd. Ik pak meestal de eerste 2 beurten een zilver en heb al geprobeerd dan een zilver en een koper te nemen zodat ik 6 geld in mijn deck heb. Ook geprobeerd om zelf witches en festivals te pakken. En verder alle mogelijke samenstelling. Mijn deck wordt ook enorm vervuild door de vloek kaarten. En vaak blijf ik hangen op 2-3 geld. Punten verschil is ook erg groot ik zit tussen de 10 en 20 en de tegenstander tussen de 40 en 50.

Ik mis gewoon een chapel of die blauwe kaart waarmee je kan blokken of een die ombouw kaart haha.

Iemand ideeën??? Ga de komende paar dagen nog wel proberen, maar anders stop ik ermeer, erg jammer, want ik pas enkel base act 1 en 3 heb uitgespeeld. En ik kan niet verder of een level overslaan oid.

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Play Dominion
BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2016, 11:24 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Ik weet niet meer precies hoe ik dat level verslagen heb, maar niet door zilver te kopen in elk geval. Zilver is vrij zwak in deze setting.
In de eerste beurten Feast omzetten in Festival, dat levert extra acties op waarmee je sneller de overige Feasts kunt omzetten in meer Festivals en kaartentrekkers (Lab of Witch). Na een paar ronden trek je elke beurt een groot deel van je deck en met vier Festivals kun je ook een provincie kopen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Play Dominion
BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2016, 14:51 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ik ben er uiteindelijk door dit level heen pfffffffffffffff. :crazy:

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - Play Dominion  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dominion



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®