Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016, 21:14 
PIONier

Berichten: 4
Goedenavond allemaal!

Ik zoek spelers voor bordspellen, kaartspellen en dobbelspellen. Op dit moment kan ik jullie geen plek bieden om te spelen maar ik wil mijn gezelligheid naar jullie brengen. Ik kan alleen in de weekenden (zaterdag en zondag). Verder sta ik open voor elk spel.

Als jullie interesse hebben dan hoor ik het graag.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2016, 16:52 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb ook weinig mensen om mee te spelen, ik kan alleen zelf ook geen plek bieden om te spelen (wellicht kan het op een bank in het park als het weer het toestaat). Ik kan zelf op zondag, en aan spellen heb ik geen gebrek.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2016, 19:38 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Ga eens kijken op de spellenavonden bij Stroop in Rotterdam.

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2016, 21:15 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 210
Woonplaats: Rotterdam
Of kom een keer bij spelgroep phoenix in capelle a/d IJssel. Elke dinsdagavond, maar dat past waarschijnlijk niet. 29 oktober is er een speldag: de hele middag en avond spellen spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2016, 13:01 
Avatar gebruiker

Berichten: 641
Woonplaats: Klundert
Toevallig staan wij komende Zaterdag bij thegamefreak in Rotterdam met een demonstratie van memoir44. Je bent welkom voor een potje en kan je meteen de winkel eens zien.

_________________
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017, 09:28 
Avatar gebruiker
Voor degenen die nog niet in de Meetup-groep zitten of de website helemaal niet kennen:
https://www.meetup.com/Rotterdam-Board-Games-Group/
Aanstaande vrijdag is er weer een openbare avond. Dit keer voor het eerst bij De Kleine Kapitein in het centrum. Vaak zijn er ook spelletjes bij mensen thuis, dan moet je snel reageren. :lol:

Speelse!


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017, 00:51 
Sojaboon

Berichten: 20
Woonplaats: Rotterdam
Ik woon op Kop van Zuid en hoewel 't nu nog wel wat druk is, ben ik na de zomer (+- Sept) wel in voor wat spelavonden bij mij thuis. Mocht je / jullie interesse hebben, laat maar weten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018, 18:02 
Joker

Berichten: 5
Hee ik wil iets meer dingen in Rotterdam ondernemen en dit lijkt me wel wat. Zelf ben ik een dame van 39 uit Utrecht die misschien naar Rotterdam wil verhuizen. Past dat ook bij jullie. De afgelopen jaren weinig gespeeld, maar het lijkt me wel gezellig. Zou dat passen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018, 13:58 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Xstream schreef:
Ik woon op Kop van Zuid en hoewel 't nu nog wel wat druk is, ben ik na de zomer (+- Sept) wel in voor wat spelavonden bij mij thuis. Mocht je / jullie interesse hebben, laat maar weten.


We spelen met de Pioniers van het Westen iedere 3e donderdag van de maand in de Fenixloods! dat is dus op steenworp afstand voor jou. De eerste volgende editie van onze spellenavond is op 14 juni, dan hebben we ook een speciale food deal met de Kaapse Kitchen kijk tzt ook nog even op onze meetup:

https://www.meetup.com/Pioniers-van-het ... wtnyxjbsb/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018, 11:01 
Sojaboon

Berichten: 20
Woonplaats: Rotterdam
16 Feet Pauly schreef:
Xstream schreef:
Ik woon op Kop van Zuid en hoewel 't nu nog wel wat druk is, ben ik na de zomer (+- Sept) wel in voor wat spelavonden bij mij thuis. Mocht je / jullie interesse hebben, laat maar weten.


We spelen met de Pioniers van het Westen iedere 3e donderdag van de maand in de Fenixloods! dat is dus op steenworp afstand voor jou. De eerste volgende editie van onze spellenavond is op 14 juni, dan hebben we ook een speciale food deal met de Kaapse Kitchen kijk tzt ook nog even op onze meetup:

https://www.meetup.com/Pioniers-van-het ... wtnyxjbsb/

Thanks. Ik had 'm gespot. Zou 't geweldig vinden om een keer te komen. Ook een geweldige locatie met lekkere biertjes, maar donderdag kan ik eigenlijk nooit ivm werk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2018, 16:35 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 9
Weet niet of iemand nog in deze topic kijkt maar ik woon ook in Rotterdam zuid, en zou kunnen accomoderen (alleen weekenden). Als iemand tenminste bordspellen heeft om te spelen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 09:52 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Iedereen is welkom bij Spelgroep Phoenix.

Capelle ad IJssel weliswaar, maar dat is Capelle Schollevaar, dus slechts 10 minuten vanaf Rotterdam CS!!! In buurthuis 't Klavier op de Gong 4.

Iedere dinsdagavond van 19.00-24.00 uur en 4x een zaterdag van 12.00-24.00 uur.

Kijk voor meer info op www.spelgroepphoenix.nl of neem contact op via email info@spelgroepphoenix.nl voor al je vragen staan we klaar!

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 21:39 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 9
Bridget schreef:
Iedereen is welkom bij Spelgroep Phoenix.

Capelle ad IJssel weliswaar, maar dat is Capelle Schollevaar, dus slechts 10 minuten vanaf Rotterdam CS!!! In buurthuis 't Klavier op de Gong 4.

Iedere dinsdagavond van 19.00-24.00 uur en 4x een zaterdag van 12.00-24.00 uur.

Kijk voor meer info op http://www.spelgroepphoenix.nl of neem contact op via email info@spelgroepphoenix.nl voor al je vragen staan we klaar!


Ben daar een keer geweest, maar de sfeer was niet echt geweldig helaas :|


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018, 14:05 
Meeple

Berichten: 14
Als er nog iemand in omgeving Rotterdam/Capelle aan den IJssel op zoek is naar een relaxte spelersgroep voor (met name) co-op Ameritrash games wijs ik hen graag op mijn oproepje: spelers-gezocht/topic24275.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018, 10:26 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Bode schreef:
Bridget schreef:
Iedereen is welkom bij Spelgroep Phoenix.

Capelle ad IJssel weliswaar, maar dat is Capelle Schollevaar, dus slechts 10 minuten vanaf Rotterdam CS!!! In buurthuis 't Klavier op de Gong 4.

Iedere dinsdagavond van 19.00-24.00 uur en 4x een zaterdag van 12.00-24.00 uur.

Kijk voor meer info op http://www.spelgroepphoenix.nl of neem contact op via email info@spelgroepphoenix.nl voor al je vragen staan we klaar!


Ben daar een keer geweest, maar de sfeer was niet echt geweldig helaas :|


Jammer dat je het zo ervaren hebt. Misschien een andere keer andere mensen en spellen een kans geven dat het wel beter bevalt? Of is het meer de locatie of iets anders wat we niet kunnen veranderen?

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht in Rotterdam Zuid/Centrum  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®