Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




262 berichten | Pagina 1 van 18 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 18  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016, 10:46 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Hoi, ik ben nieuw in de bordspellen wereld..we hebben onszelf voor sinterklaas De legende van Andor, Avonturenland en Elfenland cadeau gedaan. Nu heb ik een vraag over Andor, en er komen vast nog vragen bij de komenden tijd denk ik :D .
We hebben het introductiespel gedaan en de 1e legende...verloren. Bij de tweede poging hebben we het introductiespel overgeslagen (en weer verloren). Is dit de bedoeling of moet je elke keer het introductiespel meespelen? Ik wist nu bv niet waar mijn speelfiguur moest starten. Ook spelen we steeds met 2 spelers, iemand nog belangrijke tips voor legende 1 voor 2 spelers?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016, 10:56 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Elke keer als je Legende 1 speelt, moet je ook de introductieronde spelen, want die bepaalt waar de helden staan aan het begin van de 2e dag. Let goed op de volgorde waarin je de opdrachten vervult. Volg voor aanvang van de 2e dag de aanwijzingen in het spelregelboek. Vanaf nu zijn de legendekaarten leidend.

Als je besluit Legende 2 (of verder) te spelen, dan volg je alleen nog de aanwijzingen op de legendekaarten en worden nieuwe spelregels op deze kaarten uitgelegd. (er komt nog veel meer :) )

Een algemene tip:
- Het is niet de bedoeling om alle monsters te verslaan. Versla alleen die monsters die ervoor zouden zorgen dat je de legende verliest. Probeer een ketting te doorbreken, zodat er niet meerdere monsters tegelijk De Rietburcht binnendringen.

Een specifieke tip voor Legende 1:
- Er leiden meer wegen naar De Boom der Liederen. Goed kijken!


Succes en veel plezier in Andor!

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door pleunie.william op za 22 dec 2018, 09:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog