Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 05 dec 2016, 12:27 
Veenboer

Berichten: 170
Woonplaats: Utrecht
jerodev schreef:
Is dit spel ook leuk met twee spelers? Aangezien dit bij mij meestal het geval is. :)

Met twee speel je, zoals hierboven gezegd, elk met twee karakters en zou ik aanraden om 4 rondes te spelen zodat iedereen één keer startspeler is en het spel niet te lang duurt. Aan het einde van het spel middel je de inkomsten van beide spelers en zie je wie het meeste heeft.

Speelt best aardig maar het wordt mijn inziens leuker naarmate je met meer spelers speelt :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016, 23:46 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 229
Woonplaats: Nieuwegein
Colt Express onder de kerstboom gekregen. Fantastisch gewoon. Het moet hier nu elke dag op tafel maar voor de jongste (7 jaar) is het te heftig. Het leukste is dat je tot de laatste kaart niet weet hoe het af gaat lopen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017, 15:02 
.

Berichten: 37
Woonplaats: Zevenaar
Ik heb het basisspel en alle uitbreidingen het is echt een heel leuk spel ook als je met alle uitbreidingen speelt of apart met 1 uitbreiding speelt en iedereen die hem met mij gespeeld heeft is ook enthousiast komt zeer regelmatig op tafel ook op de spellenclub als heerlijke afsluiter van de avond


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017, 17:09 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
yvof schreef:
Colt Express onder de kerstboom gekregen. Fantastisch gewoon. Het moet hier nu elke dag op tafel maar voor de jongste (7 jaar) is het te heftig. Het leukste is dat je tot de laatste kaart niet weet hoe het af gaat lopen.

Klopt inderdaad, wij hadden met oudjaar best een memorabele play met iemand die 4 kaarten voor het einde ruim aan de leiding stond met 2700$, na die vier kaarten had hij nog exact 0$ daarvan over. Totaal onverwacht maar o zo hilarisch :lol:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017, 18:00 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 229
Woonplaats: Nieuwegein
Haha ja dat bedoel ik. Spannend tot het einde.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Hoe leuk is Colt Express  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Asmodee, Colt Express, Enigma Distribution



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®