Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




193 berichten | Pagina 13 van 13 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 18:19 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Sebastien?

Die van jou gaat morgen de deur uit! Staat al ingepakt klaar... ;-)


Murm3l schreef:
Wooo :clap: :D

Ik heb je gemaild met de bevestiging van de betaling indertijd, dus je hebt m'n adres.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 19:38 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Aquarel83 schreef:
Maar vind je dan niet heel het spel te kleurrijk en cartoony? :)

Ik vind de witte gebouwen en blauwe daken het mooiste aan het spel (en de rots), dus dat past mooi bij die cover. Plus het feit dat het een abstract is en de strakke cover dat beter uitstraalt.

Maar goed, ik zal hem waarschijnlijk nooit gaan kopen, in ieder geval niet voor die hoge prijzen. Ik was er net wat te laat bij en helaas kwam er hier geen extra groepspledge. :P Ze moeten op BGG gewoon veel eerder die contests doen. ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 19:42 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Heb op 4 januari nog een witte besteld via pre-order. Net op tijd blijkbaar, wordt een dezer geleverd. Heeft wel 72€ gekost (incl. shipping).

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017, 22:35 
9. Carcassonne (2000)

Berichten: 89
Woonplaats: Mechelen (B)
Ik blijf toch spijt hebben dat ik niet mee heb gedaan in de groupspledge. Waarschijnlijk is nog niemand uitgekeken geraakt op het spel? Mocht iemand het graag weg doen... ik heb interesse!
Ik vind het spel in de handel (zeker inclusief golden fleece) namelijk vrij duur. Is de golden fleece dan ook echt de moeite of is het basisspel voldoende?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017, 23:15 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
El Piedro schreef:
Ik blijf toch spijt hebben dat ik niet mee heb gedaan in de groupspledge. Waarschijnlijk is nog niemand uitgekeken geraakt op het spel? Mocht iemand het graag weg doen... ik heb interesse!
Ik vind het spel in de handel (zeker inclusief golden fleece) namelijk vrij duur. Is de golden fleece dan ook echt de moeite of is het basisspel voldoende?


Ik vind het spel echt geen ruk aan :lol:

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017, 08:39 
Veenboer

Berichten: 153
El Piedro schreef:
Ik blijf toch spijt hebben dat ik niet mee heb gedaan in de groupspledge. Waarschijnlijk is nog niemand uitgekeken geraakt op het spel? Mocht iemand het graag weg doen... ik heb interesse!
Ik vind het spel in de handel (zeker inclusief golden fleece) namelijk vrij duur. Is de golden fleece dan ook echt de moeite of is het basisspel voldoende?

Aan het basisspel ga je meer dan genoeg plezier hebben, er zijn genoeg kaarten om tientallen combinaties te maken zodat elk spel anders is. Om fatsoenlijk met de goden en helden van Golden Fleece te kunnen spelen moet je al echt de finesses van het spel kennen - sommige kaarten zijn best complex. De onderdelen van de Golden Fleece zijn om die reden nog maar één keer uit de doos geweest hier: toen ik alles aan het uitpakken was :D .


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017, 08:51 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 136
Woonplaats: België
Het basisspel is zeker de moeite, het zou maar triest zijn als een basisspel zonder uitbreidingen niet de moeite is. Maar ik vind de uitbreiding ook zeker en vast een aanrader!
Meer goden, het helden kaarten systeem (wat goed is om te balanceren tussen ervaren (-> Heldenkaart) en minder ervaren spelers (-> Godenkaart) en het Golden Fleece systeem.

Ondertussen met alle goden uit het basisspel al gespeeld, alle helden uit de uitbreiding en een paar goden uit de uitbreiding. Wat een prachtig spel. Zo'n eenvoudige regels, doch ieder spel is anders door de afwisseling van welke goden/helden speel je tegen elkaar.
En dan heb ik het Golden Fleece systeem nog niet eens gespeeld. Na x keer spelen met het basisspel wist ik dan ook meteen dat ik de uitbreiding wou hebben, zodat er nog meer afwisseling in dit spel kan komen. Ik zie met dit spel nog zeer vaak spelen :D Voor de geinteresseerden, ondertussen heb ik het al zo'n 81 keer gespeeld.

En ik hoop eerlijk gezegd dat er nog uitbreidingen volgen :) Iemand daar al iets over gehoord?
De eerste uitbreiding was zonder twijfel zijn geld enorm hard waard imo. Zoveel extra variatie dat het toevoegt. Aanrader!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018, 22:32 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Wij hebben dit spel pas gekocht en een paar keer het basisspel gespeeld. Nu de goden nog erbij. Maar het is me niet helemaal duidelijk hoeveel goden je gebruikt met 2 spelers. Heb je elk 1 god die je het hele spel gebruikt, of kies je bij elke beurt een nieuwe?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018, 22:36 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
Allebei 1 God.

De goden geven of een speciale vaardigheid of een extra winconditie. Vooral met de laatste is het logisch dat het hele spel met hetzelfde karakter speelt.

Zolang is een potje ook weer niet :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018, 22:38 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Mag je de eigenschap van jouw god dan gedurende het hele spelletje, dus onbeperkt gebruiken?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018, 23:16 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
We eigenschappen worsen in de rebels goed uitgelegd.

Sommige mag eens per beurt andere laten je winnen als je iets voor elkaar krijgt in de beurt.

De regels zijn hierover wel duidelijk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018, 00:46 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
De uitgever heeft op YT mooie verhelderende uitlegfilmpjes voor iedere individuele godenkaart.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Santorini
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018, 08:14 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Bedankt voor de tips!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
193 berichten | Pagina 13 van 13 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 11, 12, 13


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Santorini  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Santorini



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®