Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 feb 2017, 20:28 
Joker

Berichten: 8
Ik weet niet zo goed waar ik dit bericht moet plaatsen dus excuses alvast als het verkeerd is.
Ik ben 26 jaar en een groot fan van boardgames, heb sinds kort een spellen groep gevonden maar ik heb veel vrije tijd over waarin ik graag meer boardgames speel.

Ik vond een tijdje terug de site https://tabletopia.com/ hierop staan veel leuke boardgames die goed te spelen zijn. Tabletopia is ook op steam verkrijgbaar hier laden de games wat sneller. Ik geef toe het is minder dan aan een echte tafel te spelen en heeft wat kleine bugs maar niks onspeelbaars en heel zelden. Voor mensen die afgelegen wonen of geen spel groepen in de buurt hebben is dit toch wel handig.
Mochten mensen dit interesant vinden kunnen we met een stel met voicechat misschien een paar leuke games spelen.

Ook leuk aan tabletopia is dat er veel kickstarter games op staat die je dus kunt proberen voordat je ze backed.

Ik hoop jullie op Tabletopia tezien.

Groetjes Jasper


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2017, 01:43 
10. Catan: Cities & Knights (1998)
Avatar gebruiker

Berichten: 232
Woonplaats: Sleeuwijk
Ik ga zeker even kijken. Vindt dit soort sites leuk om een bordspel te proberen en ev. Over te gaan tot aankoop. Zo heb ik takenoko oa aangeschaft

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2017, 21:54 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 189
Woonplaats: Tilburg
shifter schreef:
Ik ga zeker even kijken. Vindt dit soort sites leuk om een bordspel te proberen en ev. Over te gaan tot aankoop. Zo heb ik takenoko oa aangeschaft

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Haha zo ben ik ook aan Takenoko gekomen via Boardgamearena, en aan Targi, Stenen Tijdperk, Tzolk'in, Hanabi en Seasons.

Werkt toch vrij goed als reclamemateriaal haha


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2017, 22:11 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Daarom zijn er regelmatig kickstarters te spelen op tabletopia.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2017, 11:31 
Garnaal

Berichten: 347
Woonplaats: Waardenburg
Ja, erg leuk om online te spelen als je alleen bent en toch een bordspel wil spelen!

Via Tabletopia heb ik de kans gekregen om Lisboa van Vital Lacerda te spelen. Was erg leuk, zeker met de achtergrondinformatie van Vital erbij. Door zijn uitleg van de historie achter de mechanismes klikte het meteen. Kan niet wachten tot ik het echt op tafel kan leggen ;)

Stuur maar een berichtje als iemand een keer 's avonds of in het weekend online af wil spreken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door SkippyNL op wo 15 feb 2017, 15:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2017, 14:27 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Ook hier ben ik af en toe bij verloren uurtjes op Tabletopia te vinden.
(el_crosso)

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017, 21:09 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Almere
Hey Jasper,

Een paar maanden geleden (13 september) heb ik hier een soortgelijke oproep als jij gedaan, dan echter voor het programma Tabletop Simulator. Ook een sandbox voor unplugged games, net als Tabletopia.
Ik heb Tabletopia even bekeken en de website ziet er gelikt uit. Ook de sandbox ziet er goed uit. Maar het geheel vond ik erg laggy draaien. Een simpel spel als Spyfall (met slechts een handjevol kaarten) loopt gewoon niet vlot.
Als je de soepelheid van TTS gewend bent is dat erg irritant.
Verder vind ik het spel vrij prijzig. Als straks de ‘free’ basic periode achter de rug is, moet ik 5,- per maand gaan betalen?

Hoe dan ook, ik ben al helemaal vergroeid met TTS, maak ook mijn eigen bordspellen (niet bedenken, maar omzetten naar een mod), en vind het een erg gave sandbox. Intuitief, draait soepel, korte laadtijden, en ontzettend veel handige tools die het spelen veraangenamen.
Ok, je moet wel een account hebben, je kunt geen gratis spellen spelen , daar staat tegenover dat een account éénmalig 20,- kost geloof ik.
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat ik niet graag omschakel naar Tabletopia daardoor. Maar wellicht heb jij de ruimte om TTS nader te bekijken?
Hoe dan ook, in mijn oproep staat ook mijn emailadres, mocht het je wat lijken, weet je me te vinden!

groet, Rolf


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - Digitaal spellen groep TableTopia  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®