Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



26 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017, 20:29 
Joker

Berichten: 5
Hallo hallo!

Ik woon sinds kort weer in Utrecht en uiteraard speel ik graag spellen (anders zou ik dit bericht niet posten). Nu merk ik zelf dat ik te weinig toe kom aan spellen spelen en zou dit graag regelmatiger willen doen met mensen die daar ook zin in hebben. Het liefst speel ik vanuit huis, dat kan bij mij, maar eventueel ook dat de woonkamers rouleren. Wie heeft daar nog meer zin in?

Dan kijken we daarna wel in welke vorm? Wekelijkse basis? Vaste dag? Whatsapp/Facebook en dan gewoon een uitnodiging sturen?

Spellen die ik thuis heb liggen en die sowieso gespeeld kunnen worden zijn:

Dixit
Leeuwenhart
Smallworld underground
Catan (basisspel zonder uitbreiding)
Colt Express
Five Tribes
El Grande
Union Pacific
Charlemangne
Betoverd Doolhof (jaja old school, maar dat mag ook)
Thunderstone
Celestia
Patchwork (2-player)
De beer is los (2-player)
Trans America
Dungeon Raiders
Skip Bo
Duco
Koehandel (master-edition)
Machiavelli
Tiny Epic Kingdoms
Ra
Attila
Orleans
Istanbul
Machi Kuro
Secret Hitler
Regenwormen
King of Tokyo
Love Letters
Black Stories
Weerwolven
BancoBanco (zelf uitgegeven spel)


Genoeg te spelen dus, maar nu nog mensen die het leuk vinden om wat vaker rond de tafel te gaan. Zelf woon ik in de bloemenbuurt, vlakbij de watertoren aan de amsterdamse straatweg.

Groeten William

Laat wat weten en spreek in bericht in na de piep

*PIEP*


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017, 11:12 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Hoi william, Er is een keer in de 5-6 weken een speldag in utrecht op zaterdag in een buurthuis. Wij spelen van 11.00 tot 22.30 uur. Meestal zijn we met een groep van rond de 50 mensen. Men neemt zelf spellen mee. Weet niet of je het leuk vindt om daar bij eens aan te schuiven? Zo ja stuur dan maar even een privé berichtje. Dan vertel ik wat meer :)

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017, 23:18 
Joker

Berichten: 5
Uiteraard mag je die informatie sturen! En ik zag dat er in Cafe Broers af en toe ook wat georganiseerd wordt. 9 juni is er ook een spellendag.

Toch ben ik ook op zoek naar een aantal enthousiastelingen die gewoon wat vaker om de tafel willen en in huiselijke setting willen spelen. Je komt elkaar dan wat vaker tegen op het bord en dat maakt voor mij het spelen ook weer interessanter. Ik hou ervan een spel wat verder te doorgronden, tactieken te proberen en van een beetje gezonde competitie.

Dus, ik hoop dat er meer gegadigden zijn... laat maar horen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017, 13:33 
5. Sagrada (2017)

Berichten: 105
Woonplaats: IJsselstein
Hallo William,

Ik ben wel in voor een meer huiselijke (kleinschalige) setting om regelmatig te kunnen spelen met een groepje. Ik woon in De Bilt, zo'n twintig minuutjes fietsen vanaf Utrecht centrum. Je kunt contact opnemen via een PB als je wilt. Ik hoor het wel! :) zou leuk zijn om een groepje van een paar mensen te kunnen vormen.

Groeten,
Annelie

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017, 19:21 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 535
Woonplaats: Zeist
Hey hoi,

wij zijn onlangs in Zeist komen wonen. Ik heb een aantal (spel)vrienden in Brabant achter gelaten, waaronder een William, met wie ik op iedere dinsdag spellenavond had.

We zijn nu nog aan het klussen, maar binnenkort laten we onze 1000+ spellen weer uit de opslag komen.

Ik heb in ieder geval interesse.

Ik weet ook van de spelinitiatieven in Utrecht, maar ook wij zoeken het liever in huiselijke sfeer.

Greetz.....Maarten

_________________
Ik haat spellen.


Laatst bijgewerkt door Maarten&Gaatske op vr 09 jun 2017, 11:47, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 09:02 
Joker

Berichten: 6
Hoi allebei,

Wij zijn woonzaam in Veenendaal en ik zoek ook een groep voor leuke boardgames eens per week of twee weken. Ergens tussen Ede en Utrecht vind ik prima. Werk vaak in Nieuwegein, dus zou in Utrecht na werktijd voor mij ideaal in te plannen zijn.

Wat voor games spelen jullie graag? Ik houd erg van fantasy en sci-fi, maar ook games als Catan (en soortgelijken) vind ik erg leuk :).

Groeten,

Stijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 10:31 
Joker

Berichten: 5
Leuk!

Goed om te zien dat er meer interesse is. Vanavond ga ik eerst eens even buurten bij cafe broers en daar wat spellen spelen. Maar ik zal kijken of ik dit weekend een datum op kan gooien om eens bij elkaar te komen, te ontmoeten en vooral te spelen!

tot gauw!

William


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 11:25 
Joker

Berichten: 6
Goed om te horen :) Heb zelf alleen de beschikking over de woonkamer thuis in Veenendaal. Verder kan ik gerust in Utrecht afspreken (na werk bijv.).

Zie al twee games op je lijst staan die mij érg leuk lijken! Smallworld en Celestia. Je hebt een aardige collectie opgespaard zo te zien :).

Afspreken via FB / WhatsApp lijkt mij ook het meest handig.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 17:43 
Uno

Berichten: 1
Ik verhuis in Oktober naar Utrecht Leidscherijn.

Ik speel graag bordspelletjes, en best een aantal van de games in je lijst spreken me aan.
Tot ik verhuisd ben is het een beetje lastig ik woon nu in Den Haag, maar daarna heb ik een ruime keukentafel tot mijn beschikking.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2018, 14:37 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
(nevermind. Info was al door aicirtap doorgegeven.) broers is iig elke vrijdagavond, voor wie 1x/5w te zeldzaam vindt.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Laatst bijgewerkt door kosterix op vr 19 okt 2018, 11:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018, 14:42 
Uno

Berichten: 1
Hallo Hallo,

Ik woon ook in Utrecht, maar ben meer van de heavier games (zoals madeira, lisboa, calimala, bruxelles, gaia project etc...)

Ik speel al in een bordspelgroepje, maar heb ook interesse om wat vaker met mensen een keer een fijne heavier game te spelen.

Iemand interesse?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018, 17:39 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
bobja schreef:
Hallo Hallo,

Ik woon ook in Utrecht, maar ben meer van de heavier games (zoals madeira, lisboa, calimala, bruxelles, gaia project etc...)

Ik speel al in een bordspelgroepje, maar heb ook interesse om wat vaker met mensen een keer een fijne heavier game te spelen.

Iemand interesse?


Kom een keer aanschuiven op een speldag in utrecht. Daar is genoeg gelegenheid om wat zwaarders te spelen. Voor meer info stuur mij even een berichtje.

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018, 18:13 
5. Dixit (2008)

Berichten: 35
Woonplaats: Oss
Hai William,

Is het uiteindelijk nog gelukt om een groepje op te zetten? En is er nog plek voor een nieuw lid? Zo ja, dan heb ik zeker interesse :)

Groet,

Maricken


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018, 00:57 
PIONier

Berichten: 2
Hoi William,

Ik ben ook wel geinteresseerd om mij aan te sluiten mocht je een groepje bij elkaar hebben gekregen of daar nog mee bezig zijn :)

Groetjes


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 15:47 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Meerkerk
hoihoi William

Wij wonen in Meerkerk, dichtbij Vianen. Utrecht is dus best wel dichtbij!
We hebben een behoorlijke spellencollectie opgebouwd en deze breidt zich alleen maar uit. Zoals doordat we afgelopen weekend naar Spiel2018 zijn geweest. Maar nu zoeken we nog wat meer mensen die in huiselijke setting spellen willen spelen - dus jouw post past daar prachtig bij!

Jij hebt ook al een behoorlijke collectie verzameld zo te zien, dus als je iets wil organiseren houden wij ons ook aanbevolen

Groetjes!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
26 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht in Utrecht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®