Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




298 berichten | Pagina 20 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 18, 19, 20
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017, 19:13 
5. Torres (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Siroj schreef:
Zou de verzameldrang winnen?


Nee, hoor. Da's geen verzameldrang. Da's gewoon met gezond verstand een vette uitbreiding voor een topspel in huis halen :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017, 08:48 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Vandaag eindelijk Fantastic Four kunnen bestellen. Geduld is beloond.
Blijft jammer dat deze nieuwe editie niet in Europa te koop is en dat je moet uitwijken naar de VS.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017, 08:08 
Joker

Berichten: 9
Het is een beetje vloeken denk ik, maar iemand ook de DC deckbuilder (coreset) gespeeld? Hoe is deze tegenover Marvel? Twijfel tussen beide, hoe is solo?
Heb legendary encounters alien en ben verliefd


Sent from my iPhone using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017, 08:51 
1. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
DC heb ik ook gespeeld. Ik vind 'm beduidend minder dan Legendary. DC Deckbuilding is minder 'verhalend' en thematisch, en biedt veel minder variatie. Qua variatie kun je natuurlijk dozen bij kopen (Forever Evil, Heroes Unite, ...), maar die vond ik lang niet allemaal even sterk (Forever Evil vond ik één van de sterkste). Met name de Crisis expansie 2 maakt het spel onnodig h-e-e-e-e-e-e-l e-r-g l-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-n-g-d-r-a-d-i-g...

Bij een keuze tussen Legendary en DC zou ik altijd voor Legendary gaan. Heb je budget voor beide, dan zou je de basisdoos van DC en bijvoorbeeld Forever Evil nog in huis kunnen halen. Nadeel van die 'grote' dozen is wel, dat je bij elk van die grote expansies ook weer een set basiskaarten krijgt, omdat het standalone versies zijn. Kortom; je betaalt bij elke aanschaf van zo'n grote doos, ook weer voor kaarten die je waarschijnlijk niet of nauwelijks zult gebruiken. Daar heb je bij Legendary geen last van, want voor de 'basiskaarten' moet je de basisdoos (of Villains) hebben.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 07:21 
Joker

Berichten: 9
Toch maar de Marvel versie gekocht en de DC Rivals Batman vs Joker (tja Batman he...)
Ben benieuwd!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 12:59 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Tilburg
Wie van jullie heeft trouwens ook de weekly challenges (solo) op BGG gespeeld? Ik loop al vast op de tweede... ff-ing moeilijk. En verslavend. Voelt het zelfde als een level (net niet) halen in een platformgame. ☺


Laatst bijgewerkt door Siroj op ma 03 dec 2018, 14:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017, 18:13 
5. Torres (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
EmJeej schreef:
Toch maar de Marvel versie gekocht en de DC Rivals Batman vs Joker (tja Batman he...)
Ben benieuwd!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Die Batman vs Joker is ook echt wel oke, hoor! :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2018, 21:36 
2. Agricola (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Voor de liefhebbers van solo challenges van Legendary. Eén van solo spelers op de facebookgroep heeft een challenge bedacht rondom het uitkomen van Inifinity War.

Elke week kijk je één van deze films (in volgorde):
Afbeelding

Daarnaast speel je de bijbehorende solo challenge die je hier kunt vinden.

Als je na al die weken de films gekeken hebt en de spellen gespeeld hebt, is het tijd om Infinity War in de bios te gaan bekijken :-)

Dus ben nu The Incredible Hulk aan het kijken en morgen de challenge maar eens spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018, 13:24 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Tilburg
Ik heb vandaag de nieuwe Ant-Man set binnen! Ultron als Mastermind en een erg toffe en thematische nieuwe actie Size Changing waardoor je heroes goedkoper kan kopen en villains makkelijker kan verslaan.

Ik krijg maar geen genoeg van Marvel Legen "wait for it, I hope you're not lactose intollerant" Dary!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018, 18:40 
Avatar gebruiker
Waar heb je die gevonden? Ik heb de indruk dat hij nergens in de Belgische webshops te verkrijgen is


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018, 23:43 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Tilburg
maartendp schreef:
Waar heb je die gevonden? Ik heb de indruk dat hij nergens in de Belgische webshops te verkrijgen is


Ik heb die gewonnen op BGG. Excuus was zo blij met de nieuwe expansion dat ik niet heb bedacht dat die waarschijnlijk nog niet verkrijgbaar is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018, 09:02 
Avatar gebruiker
Siroj schreef:
maartendp schreef:
Waar heb je die gevonden? Ik heb de indruk dat hij nergens in de Belgische webshops te verkrijgen is


Ik heb die gewonnen op BGG. Excuus was zo blij met de nieuwe expansion dat ik niet heb bedacht dat die waarschijnlijk nog niet verkrijgbaar is.


Heb hem ondertussen. Gevonden bij Archonia. Er zijn blijkbaar wat distributie problemen, had normaal vanaf 28/11 overal beschikbaar moeten zijn.
Leuk dat je hem gewonnen hebt, mss moet ik zelf ook wat meer deelnemen aan doe bgg giveaways


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018, 18:38 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Tilburg
Cool! Alvast veel game plezier!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
298 berichten | Pagina 20 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 18, 19, 20


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legendary Marvel Deck Building game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Legendary: A Marvel Deck Building Game, Upper Deck



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®