Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017, 13:52 
PIONier

Berichten: 2
Ik wil een tijdje een nieuw avontuur gaan draaien in Maastricht. Ik ben 28 jaar en ik speel sinds mijn 15e D&D en heb al zo'n tien jaar DM ervaring. Mijn campaigns spelen zich af in een zelfgemaakte, open wereld met focus op roleplay.

Op dit forum ben ik al in contact gekomen met Pamm (22 jaar), die graag mee wil doen en heb ook nog vragen open staan naar anderen, maar wij zoeken nog spelers. Ik wil minstens vier spelers hebben om mee te beginnen, maar er is ruimte aan tafel voor 8 man (inclusief mijzelf als DM).

Ik ben geregeld avonturen begonnen met onervaren spelers, en ben bereid weer nieuwe mensen bekend te maken met dit fantastische spel.

We gaan spelen op een nog nader te bepalen doordeweeks dag.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017, 15:11 
PIONier

Berichten: 2
Hoi!
Ik ben precies een jaar geleden samen met een vriendengroep begonnen met D&D, met twee meer ervaren spelers (in een groep van 7). We kunnen helaas niet vaak spelen omdat we wat verspreid wonen. Daarom zoek ik een groep in/om Maastricht.
Ik ben zelf nog niet heel ervaren maar ik ken het principe en ik kijk wat af van Critical Role :D.
Wat over mezelf: ik ben 22, 5e-jaars studente geneeskunde, ik loop coschappen. Vrolijk, spontaan, competitief en ik wil echt heeeel graag vaker D&D spelen!
Laat me snel weten hoe het verder staat met de groep! :)
Groetjes,
Daniëlle


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 15:16 
PIONier

Berichten: 4
Hoi,