Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017, 13:52 
PIONier

Berichten: 2
Ik wil een tijdje een nieuw avontuur gaan draaien in Maastricht. Ik ben 28 jaar en ik speel sinds mijn 15e D&D en heb al zo'n tien jaar DM ervaring. Mijn campaigns spelen zich af in een zelfgemaakte, open wereld met focus op roleplay.

Op dit forum ben ik al in contact gekomen met Pamm (22 jaar), die graag mee wil doen en heb ook nog vragen open staan naar anderen, maar wij zoeken nog spelers. Ik wil minstens vier spelers hebben om mee te beginnen, maar er is ruimte aan tafel voor 8 man (inclusief mijzelf als DM).

Ik ben geregeld avonturen begonnen met onervaren spelers, en ben bereid weer nieuwe mensen bekend te maken met dit fantastische spel.

We gaan spelen op een nog nader te bepalen doordeweeks dag.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017, 15:11 
PIONier

Berichten: 2
Hoi!
Ik ben precies een jaar geleden samen met een vriendengroep begonnen met D&D, met twee meer ervaren spelers (in een groep van 7). We kunnen helaas niet vaak spelen omdat we wat verspreid wonen. Daarom zoek ik een groep in/om Maastricht.
Ik ben zelf nog niet heel ervaren maar ik ken het principe en ik kijk wat af van Critical Role :D.
Wat over mezelf: ik ben 22, 5e-jaars studente geneeskunde, ik loop coschappen. Vrolijk, spontaan, competitief en ik wil echt heeeel graag vaker D&D spelen!
Laat me snel weten hoe het verder staat met de groep! :)
Groetjes,
Daniëlle


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 15:16 
PIONier

Berichten: 4
Hoi,

Ik ben zelf een jaar geleden begonnen met het spelen van Pathfinder (D&D 3.75) op ons kantoor in Sittard, wat inmiddels is uitgegroeid tot 2 groepen die om de week op woensdag een spel spelen, waarvan ik er één GM. Daarbij heb ik op dinsdagavond afwisselend een Pathfinder campaign die ik GM en een Starfinder campaign die we afwisselend GM-en. Alhoewel ik het GM-en ook leuk vind, kriebelt het heel erg om meer te spelen, en het maakt mij niet zo heel veel uit of dat in D&D is of niet.

Mocht er trouwens een ruimte nodig zijn, dan zou in de avonduren en weekenden gebruik gemaakt kunnen worden van ons kantoor, waar miniatuurtjes, pawns, battle maps, 3d printed terrain en meer beschikbaar is.

Groetjes,

Tom-Eric


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017, 11:50 
Uno

Berichten: 1
Hoi

I am also interested in joining the group to play, if you can play in English. I am an exchange student at Maastricht Uni and have experience with DnD.

- Ollie :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017, 12:21 
PIONier

Berichten: 4
I have no problem playing in English. Some of my co-workers are English, so some of our weekly office games have been done in English as well.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017, 12:33 
PIONier

Berichten: 2
Hallo allemaal,

Mochten jullie in Sittard gaan spelen dan heb ik zelf ook interesse om deel te nemen aan deze groep.

Over mezelf: Ik ben 23 jaar en kom uit Roermond. Ik speel al jaren warhammer en wil nu ook eens serieus dnd uitproberen. Verder zit ik nog op school (Zuyd hogeschool, in mijn 4e jaar werktuigbouwkunde).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017, 16:04 
Uno

Berichten: 1
Hoi,

Ik ben 21 en tot januari in Maastricht op stage bij het Medisch centrum en zou graag met jullie mee willen doen. Ik heb geen echte D&D ervaring maar wel over het internet in geschreven vorm aan meerdere vergelijkbare rollenspellen mee gedaan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018, 23:48 
PIONier

Berichten: 2
Heey,

Ik ben 27 en woonachtig in Geleen. Geen ervaring in rp maar wil er heel graag in rollen. Is jullie groep nog actief en opzoek naar spelers zonder ervaring? :ster:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018, 19:08 
Uno

Berichten: 1
Heey,
Mijn naam is Tessa (24) en ben al een tijd op zoek naar een groep om D&D mee te spelen. Ik studeer in Maastricht en het lijkt me top om te spelen met een ervaren DM.
Zelf heb ik nog nooit gespeeld maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk
Ben je nog op zoek naar spelers?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht voor een nieuwe D&D campaign in Maastricht.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®