Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





15 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2018, 21:03 
Joker

Berichten: 9
Ik ben opzoek naar 2 speler die mee wil doen aan Carrion Crown. We spelen Pathfinder en de party is net in boekje 2 begonnen. We spelen woensdag om de week, we spelen bij mij thuis en dit is in Sint-Michielsgestel. Beginnende spelers zijn ook welkom!


Laatst bijgewerkt door markania op ma 07 mei 2018, 23:16, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 02:25 
Locomotief

Berichten: 34
Klinkt goed, ik doe graag mee :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 20:22 
Joker

Berichten: 9
(update)
Groep is nu vol maar reageer gerust. Wie weet begin ik wel een nieuwe groep en kun je je daarbij aansluiten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018, 07:20 
Joker

Berichten: 5
Ik zie dat de groep al vol is maar wou toch iets plaatsen. Ik ben een redelijk beginnende speler (ik heb tot nu toe vooral veel d&d 5th edition gedaan) op zoek naar een groep om d&d of soortgelijke spellen mee te doen. Als je ooit nog iemand zoekt voor een groep stel ik me graag open hiervoor. Ik ken misschien niet alle regels voor andere edities, maar ik ben zeer bereid om deze te leren.

Ik woon in Den bosch en prefereer live play over online play.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018, 22:44 
Joker

Berichten: 5
Ik zie dat het al vol is, maar ik laat het toch even weten dat ik een groep zoek rond Den Bosch.
Ik ben zelf nog een beginner .


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018, 19:22 
Joker

Berichten: 5
markania schreef:
(update)
Groep is nu vol maar reageer gerust. Wie weet begin ik wel een nieuwe groep en kun je je daarbij aansluiten.



Ik zou me graag willen inschrijven voor een vervolg groep.
Ik ben een beginnende speler. Heb al eens gespeeld met een magus maar wil eens wat nieuws spelen. Mocht er een groep komen, laat mij weten :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018, 11:36 
Locomotief

Berichten: 34
Dat zijn een hoop reacties omgeving Den Bosch. Volgens mij zijn er voldoende spelers om een nieuwe groep te starten. Nou lees ik veelal dat iedereen een beginner is en dat is dat alleen maar beter toch. Ervaring (zelfs voor de dm) is to.taal overbodig als iedereen een beginner is.

Enfin, ik wil sowieso best een paar korte verhalen runnen met iedereen die hier gereageerd heeft en met jullie een nieuwe groep starten. Ik hoor graag of er interesse is


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018, 19:21 
Joker

Berichten: 5
Pufnukkel schreef:
Dat zijn een hoop reacties omgeving Den Bosch. Volgens mij zijn er voldoende spelers om een nieuwe groep te starten. Nou lees ik veelal dat iedereen een beginner is en dat is dat alleen maar beter toch. Ervaring (zelfs voor de dm) is to.taal overbodig als iedereen een beginner is.

Enfin, ik wil sowieso best een paar korte verhalen runnen met iedereen die hier gereageerd heeft en met jullie een nieuwe groep starten. Ik hoor graag of er interesse is


Klinkt zeker als iets wat ik graag zou doen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018, 14:01 
Locomotief

Berichten: 34
Op een of andere manier lukt het me niet om PM's naar Tuho te sturen,

Tuho, mocht je dit lezen kan je mij dan je telefoonnummer pmmen zodat ik je aan de groep kan toevoegen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018, 14:30 
Joker

Berichten: 9
Zie update in bovenbestaande bericht 1


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018, 15:31 
Website beheerder

Berichten: 435
Woonplaats: Meijel
Vergeet niet om ook even je titel aan te passen ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018, 15:52 
Joker

Berichten: 9
Wil ik best doen maar hoe? Is niet echt duidelijk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018, 16:19 
Website beheerder

Berichten: 435
Woonplaats: Meijel
Als je het eerste bericht doet wijzigen kun je ook het onderwerp makkelijk wijzigen. Staat iets boven het veld waar je bericht in staat.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018, 16:24 
Joker

Berichten: 9
dankje!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018, 22:15 
Joker

Berichten: 7
Hallo allemaal,

Ik zag dit bericht, en ik vroeg me af als jullie een nieuwe groep starten of er nog plek is. :)

ik DM momenteel voor 2 groepen, (een redelijk inactieve, en een nieuw gestarte groep) maar ondanks dat ik als DM hier plezier uit haal zou ik graag ook als speler aan een andere groep willen deelnemen. Ik heb ruim 15 jaar ervaring met DND, (3.0, 3.5, Pathfinder, 5h edition) dus een personage maken of iemand ermee helpen is geen probleem! :) Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer in dit topic wie ik eventueel een PM mag sturen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
15 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - 2 spelers gezocht Regio Den Bosch  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Pathfinder



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®