Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018, 12:02 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 126
Woonplaats: hooglanderveen
hallo,

ik ben opzoek naar iemand die met mij casual wil wargamen.
wegens onregelmatig werk van mij en mijn vrouw, ben ik opzoek naar iemand die dat bij mij thuis wil komen doen.
de spellen die ik heb zijn:
- heroscape/arena of the planeswalkers
- X-wing
- songs of blades and hero's

dit zijn niet de enige spellen die ik wil spelen maar dit wil wel wat ik heb aan "wargames".
Ik wil ook graag andere wargames spelen.

even over mezelf, ik ben michiel, 30 jaar oud, getrouwd en 2 kinderen. ik heb 2 katten (altijd fijn om even te weten als je iemand uit nodigd ivm allerigie).
ik zoek iemand om 1 keer per 2 weken een avond mee af te spreken om een spelletje mee te spelen. ik vind het fijn als enig voorbereiding al zelf gedaan wordt. (zoals regels door lezen en een leger samen stellen), het zelfde kan je van mij verwachten voor spellen die ik niet heb/ken.
Ik wil dus graag bij mij thuis spelen omdat ik ivm de kinderen 's avonds niet weg kan.

al met al zoek ik iemand om gezellig een potje te vechten :P

mocht je nog vragen hebben laat gerust een berichtje achter.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 06 apr 2019, 14:19 
Uno

Berichten: 1
Beste Michiel , Kwam toevallig jouw zoektocht naar mede Wargamers tegen.
Ik ben , bijna 61 jaar , woon in Hoogland , getrouwd , en ben , vanaf mijn 14e , Wargamer. Ben Brits van origine , maar woon al 40 jaar in Nederland.Net zoals jij , onregelmatige werk { verpleegkundige }, maar bezit een eigen Man Cave , voor mijn hobby.
Speel al jaren met een paar mede wargamers , en tevens vrienden , maar er is altijd ruimte voor gezellige , niet met mes op tafel , ander gelijkgestemd..
Ben in bezit van vn 15 mm Legers..met gebruik van de regelsets , Hail Ceaser , Pike and Shotte , Black Powder , Fire and Fury, WW1 , 10 mm WW2 {1941 Rusland }, X Wing Galleien voor Renaissance en...Fantasy / Sci Fi....
Ben absoluut geen goede speler , maar wel een genieter van een goede spel...
Interesse ?
Heb geen mobiel , en heel typisch zeer onhandig met Computers......dus bellen 033-4800732 , of EMail : owen.gay@hotmail.com
Groeten...
Owen


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - casual wargamer amersfoort  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®