Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018, 21:08 
Joker

Berichten: 7
Dag allemaal,

Ik ben Roderick, 31 jaar, en woon in Zaltbommel. (sinds ik daar in December een huis gekocht heb.)
De andere persoon is Niek, 33 jaar, en woont in Den-Bosch.

Wij spelen nu al zon 15 jaar DND met 2 andere goede vrienden, (later is daar wat aanhang bijgekomen, en we hebben in die tijd ook meerdere gastspelers gehad) maar door allerlei omstandigheden die je hebt rond deze leeftijd, (samenwonen, kinderen, dat soort vreemde dingen ;) ) zijn onze DND sessies een beetje op een laag pitje komen te staan helaas. Onze 2 wekelijkse sessies zijn nu een letterlijk 2 jarige sessies geworden..

Wij vinden dit erg jammer, dus hebben we toch maar de stap genomen om het eens over een andere boeg te gooien, en te kijken of er animo is voor een DND 5th edition groep in de omgeving Zaltbommel/Den Bosch, of eventueel Utrecht. Ik speel tegenwoordig ook met een andere vriend en zijn vriendin in Utrecht Twilight Imperium 4 met elke keer een andere 'gast' speler, en dit bevalt mij wel prima eigenlijk. vandaar dat we dit ook eens wil proberen met DND 5th edition.

Wij hebben beide genoeg ervaring met DND ervaring met DND 3.0 , 3.5 , Pathfinder, en 5th edition. (4th edition hebben we maar overgeslagen) Maar onze voorkeur heeft dus 5th edition.
Voor wat betreft DMen, dit doe ik graag bij een eerste sessie. Het gaat dus echt puur om spelers.
Laat je overigens niet afschrikken als je nieuw bent, ondanks de jaren ervaring zijn wij nooit een echt extreem serieuze groep geweest ;) We proberen onze personages wel wat te roleplayen, maar ervaring/geen ervaring en leeftijd maakt ons niet zo heel veel uit. We helpen je graag met het opzetten van een personage ter plekke als je dat nog lastig vind.

Locatie kunnen we even kijken afhankelijk waar iedereen vandaan komt, maar ik stel voor de eerste sessie bij mij thuis te doen in Zaltbommel. Ik woon vrij dicht bij de snelweg (A2/A59 afslag Zaltbommel), en ik kan je eventueel ook ophalen bij Station Zaltbommel als je met het OV wilt komen. (dat is zon 3/4 minuutjes rijden voor mij)

Graag horen we of er animo is, stuur even een PBtje zodat we een Discord aan kunnen maken bijvoorbeeld.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018, 12:11 
Uno

Berichten: 1
Hey Roderick,

Het lijk me erg leuk om een keer DnD te proberen. Ik heb niet eerder DnD gespeeld, maar ben recent wat filmpjes van critical role en Matthew Colville aan t bekijken en het klinkt erg leuk.
Ik was net van plan om een bericht te plaatsen of er een bestaande groep in de omgeving van Den Bosch is waar ik me zou kunnen aansluiten, maar ik heb het beeld dat DnD campagnes vrij ingewikkeld kunnen worden, dus aansluiten bij een nieuw campagne lijkt me dan wel zo leuk.

Ik woont in Den Bosch en ik ben vrij flexibel in vrije avonden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018, 00:47 
Joker

Berichten: 7
Even ter update voor degene die dit topic lezen, Orthodor en een ander persoon hadden de dag erna een PBtje gestuurd waardoor we nu met een groep van 4 man zijn. :)
Ontzettend leuk hoe snel dat kan gaan!

We gaan in ieder geval een ''pilot'' sessie doen over 1,5 week, maar mochten je nog steeds interesse hebben, laat het dan vooral weten! een 4 man party is altijd goed, en eventueel een 5 man party ook ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018, 21:19 
Joker

Berichten: 6
is er nog ruimte voor een speler?

wil D&D gaan proberen, en heb nog geen idee wat ik aan het doen ben.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019, 16:11 
Joker

Berichten: 7
predcaliber schreef:
Dag allemaal,

Ik ben Roderick, 31 jaar, en woon in Zaltbommel. (sinds ik daar in December een huis gekocht heb.)
De andere persoon is Niek, 33 jaar, en woont in Den-Bosch.

Wij spelen nu al zon 15 jaar DND met 2 andere goede vrienden, (later is daar wat aanhang bijgekomen, en we hebben in die tijd ook meerdere gastspelers gehad) maar door allerlei omstandigheden die je hebt rond deze leeftijd, (samenwonen, kinderen, dat soort vreemde dingen ;) ) zijn onze DND sessies een beetje op een laag pitje komen te staan helaas. Onze 2 wekelijkse sessies zijn nu een letterlijk 2 jarige sessies geworden..

Wij vinden dit erg jammer, dus hebben we toch maar de stap genomen om het eens over een andere boeg te gooien, en te kijken of er animo is voor een DND 5th edition groep in de omgeving Zaltbommel/Den Bosch, of eventueel Utrecht. Ik speel tegenwoordig ook met een andere vriend en zijn vriendin in Utrecht Twilight Imperium 4 met elke keer een andere 'gast' speler, en dit bevalt mij wel prima eigenlijk. vandaar dat we dit ook eens wil proberen met DND 5th edition.

Wij hebben beide genoeg ervaring met DND ervaring met DND 3.0 , 3.5 , Pathfinder, en 5th edition. (4th edition hebben we maar overgeslagen) Maar onze voorkeur heeft dus 5th edition.
Voor wat betreft DMen, dit doe ik graag bij een eerste sessie. Het gaat dus echt puur om spelers.
Laat je overigens niet afschrikken als je nieuw bent, ondanks de jaren ervaring zijn wij nooit een echt extreem serieuze groep geweest ;) We proberen onze personages wel wat te roleplayen, maar ervaring/geen ervaring en leeftijd maakt ons niet zo heel veel uit. We helpen je graag met het opzetten van een personage ter plekke als je dat nog lastig vind.

Locatie kunnen we even kijken afhankelijk waar iedereen vandaan komt, maar ik stel voor de eerste sessie bij mij thuis te doen in Zaltbommel. Ik woon vrij dicht bij de snelweg (A2/A59 afslag Zaltbommel), en ik kan je eventueel ook ophalen bij Station Zaltbommel als je met het OV wilt komen. (dat is zon 3/4 minuutjes rijden voor mij)

Graag horen we of er animo is, stuur even een PBtje zodat we een Discord aan kunnen maken bijvoorbeeld.


Hallo allemaal,

1 van onze spelers is per direct gestopt in onze groep, en we zoeken 1 (of 2) nieuwe spelers om een nieuw avontuur te beginnen. :) We hebben al een (ervaren) DM, dus het gaat puur om de spelers. We spelen op dit moment op 2 locaties om en om, Zaltbommel en Den Bosch. Van ervaren tot beginnende speler, iedereen is welkom! Het enige wat we vragen zijn de volgende 2 dingen:

1: dat je je van te voren wel een beetje hebt verdiept in wat D&D is, en bij voorkeur ook een beetje zou willen verdiepen wat voor ras en class je graag zou willen spelen. Bij het maken van een character sheet helpen wij je graag natuurlijk als je daar niet helemaal uit komt!

2: Het volgende klinkt misschien logisch, maar Svp telefonisch bereikbaar zijn en tijdig laten weten als je niet kan of geen vervoer hebt. We hebben helaas met de speler die nu weg is, (uit zichzelf overigens zonder iets te laten weten) helaas al een paar keer meegemaakt dat hij niet te bereiken is op het laatste moment, en je dus als groep niet weet waar je aan toe bent. Dit is iets wat we graag willen voorkomen, dus we hopen dat je dit net als ons ook normaal vind. :)

Laat maar even weten als je interesse hebt in een reactie hieronder of via een PB. Bij voorkeur wie je bent, waar je vandaan komt, leeftijd, en wat je al van DND weet.

Dankjewel, en wie weet tot ziens in onze groep!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019, 22:03 
Joker

Berichten: 7
En de groep is weer vol met 2 nieuwe mensen :) Sorry!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - 2 personen (1=DM) zoeken DND5 groep omg Zaltbommel/DenBosch  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons, Pathfinder



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®