Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018, 13:51 
Meeple

Berichten: 12
Woonplaats: Utrecht
Hallo!

Ik ben Jan, 30 jaar en woon in Huis ter Heide (omgeving Utrecht).

Ik heb wat vrienden bij elkaar gebracht om ook te gaan DND'en, maar we zoeken nog een DM in omgeving Utrecht. Digitaal heb ik geen ervaring mee (behalve video's op Youtube), maar lijkt me leuk om te proberen als we daardoor een DM kunnen vinden :)

Ik heb vroeger DND 3.5 gespeeld tijdens mijn Havo tijd.Sinds kort (december 2017) speel ik met een groepje familieleden DND 5e. We hebben net 3 sessies gedaan. Mijn vrienden hebben nog geen ervaring, maar zijn zich aan het inlezen in de player handbook.

We kunnen jammer genoeg (misschien voor de DM een voordeel ;) ) niet week/2 weken, maar willen starten met één keer in de 6 weken. De leeftijd van de groep zit tussen de 25 en 40, drie heren en één dame. Door onze andere (o.a. gedeelde) hobbies en verplichtingen durven we nu nog niet op een hoger ratio in te zetten. Dat komt wellicht nog als blijkt dat iedereen DND ook te leuk vindt om het zo "weinig" te spelen. ;) ;)

Verkleedpartijen en stemmetjes hoeft voor ons nog niet (mag vanuit je DM rol natuurlijk wel). Wat we zoeken zijn leuke sociale encounters, spannende gevechten en vooral gezellige sessies!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018, 15:21 
Meeple

Berichten: 15
Ik ben wellicht geïnteresseerd. Niet super ervaren, maar ik speel sinds begin 2017 en ben DM voor een groep bij mij thuis al sinds oktober 2017. Ik ben absoluut geen Matt Mercer, maar ik kan wel een verhaal vertellen met de spelers.
Ik woon in Zeist, dus dat is ook lekker in de buurt. Studente diergeneeskunde, 25 jaar oud.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018, 08:47 
Meeple

Berichten: 12
Woonplaats: Utrecht
Stellaris schreef:
Ik ben wellicht geïnteresseerd. Niet super ervaren, maar ik speel sinds begin 2017 en ben DM voor een groep bij mij thuis al sinds oktober 2017. Ik ben absoluut geen Matt Mercer, maar ik kan wel een verhaal vertellen met de spelers.
Ik woon in Zeist, dus dat is ook lekker in de buurt. Studente diergeneeskunde, 25 jaar oud.

Hey Stellaris! Wat leuk :D Ik stuur je een PM.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Party van 4 zoekt DM omgeving Utrecht/Digitaal (DND 5e)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®