Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



31 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018, 22:45 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Zijn spelerinteractie, confrontatie en strategie aspecten die je aanspreken in bordspellen, maar heb je niet voldoende gelijkgestemde spelers in je omgeving? Krijg je kriebels bij woorden als 'Lacerda', 'Splotter' en 'gamingsessie'? Als je in de regio Haaglanden woont dan nodig ik je uit om spelavonden te hebben in de regio.

Ik woon zelf in Wateringse Veld (Den Haag Zuid), dus goed bereikbaar voor Den Haag, Westland, Rijswijk, Voorburg en Delft. Ik organiseer zelf graag wat, maar wil me ook best aansluiten bij bestaande 'secret' clubjes.

Ik ben bekend met het gezellige De Spelsalon in Poeldijk en die club is leuk voor lichte en medium euro's. Ik zoek juist spelers voor Inis, Kemet, Food Chain Magnate, Antiquity, Yokohama, Madeira, Blood Rage, Twilight Imperium 4th Edition, Lisboa, Vinhos Deluxe, etcetera. Ik heb zelf een kast vol met dit genre.

Ik hoop op veel enthousiaste reacties uit de regio in dit draadje! :)

Eward

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018, 12:27 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Bij deze een korte update. Ik heb al meerdere leuke reacties mogen ontvangen. :thumbup:
Er is best een hoop gaande in de regio Haaglanden, maar het lijkt allemaal wat minder georganiseerd dan in buurtgemeenten zoals Leiden, Gouda en Rotterdam.

Inmiddels zijn er twee spelers bij gekomen, dus we zitten nu op drie. Het zou nog leuker zijn als er een vierde of zelfs een vijfde speler aanschuift voor onze eerste spel meetup. Laat een reactie in dit draadje achter of stuur mij een PM en ik neem contact met je op!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018, 19:09 
3. Pax Britannica (1985)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Dag Edward,

Ik heb er niets op tegen om zo eens in de maand richting de Residentie af te reizen, maar mijn belangstelling ligt bij (kennelijk) 'super' heavy spellen.
Gaat jullie interesse ook tot aan de volgende zware types:

Pax Britannica
Advanced Third Reich
Magic Realm
Here I stand
Republic of Rome

Indien ja, dan hou ik me aanbevolen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018, 20:10 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
@Roghain, leuk dat je interesse hebt helemaal vanuit Ede. Ik moet bekennen dat ik geen ervaring heb met Ameritrash spellen. Primair zoek ik geïnteresseerden die de zwaardere spellen uit mijn collectie (https://boardgamegeek.com/collection/user/Sunnyfield) leuk lijken en die vergelijkbare spellen "ongespeeld" in hun kast hebben liggen. Ik ben meer No Pun Intended, Shut Up & Sit Down en Heavy Cardboard dan Calandale, als je begrijpt wat ik bedoel! :)

Met mensen uit de directe regio wil ik een clubje vormen dat regelmaat en stabiliteit kent, in het segment van de heavy spellen. De leden bepalen natuurlijk wat er op tafel komt. Zodra dit wat meer vorm heeft gekregen lijkt het me leuk als je eens langskomt en ons inwijdt in de Ameritrash spellen.

Ik zal dit draadje onderhouden, zodat de club kan groeien en identiteit krijgt naar buiten toe. Ook mensen (van buiten de regio) die slechts sporadisch willen aanschuiven zijn dan van harte welkom!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018, 09:15 
4. Magic Realm (1979)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Ameritrash huh? Ik zou denken dat zelfs de meest anti-thematische speler Pax Britannica,
Advanced Third Reich, Here I stand of Republic of Rome zo niet zou bestempelen en Magic Realm durf ik nog te betwijfelen maar, whatever floats yer boat :lol:

Niet dat ik die niet heb - Arkham Horror is een favoriet (maar vinden wij dan weer een simpel spel wat ik dan weer geen 'heavy' zou noemen) evenals Twilight Imperium denk ik wel Ameritrash is maar geen ingewikkeld spel ondanks de reputatie. Maar goed, al die labels en hokjes die ook nog eens aan interpretatie onderhevig zijn helpen niet altijd voor de helderheid.

Ik destilleer dat er initieel in de voorbeelden die ik aangaf minder interesse is, geen punt, inderdaad wie weet bij een latere gelegenheid toch nog eens.

Veel plezier samen! :wave:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018, 09:53 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Ik bedoel maar... het tekent mijn onbekendheid met de spellen die jij noemde! :lol:

Thanks!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018, 09:36 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
De eerste spellenavond is gepland voor donderdag 26 april. Food Chain Magnate komt er op tafel. :clap:

Een verslag van de avond volgt kort nadien.

Uiteraard zijn andere geïnteresseerden nog steeds meer dan welkom op volgende spellenavonden. Wie weet is er genoeg animo om twee tafels met spelers te vullen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018, 15:28 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
De eerste speelavond was een groot succes volgens 100% van de drie aanwezigen :shifty:

Door overmacht was er één afmelding, maar Food Chain Magnate is ook een fantastisch 3-speler spel. Iedereen was ruim op tijd aanwezig zodat we vóór 20:00 uur al konden beginnen. Het was een groot voordeel dat iedereen vooraf de spelregels had doorgenomen en een speluitleg op Youtube had bekeken. FCM begint wat traag en versnelt gedurende het spel. Al met al hadden we toch zo'n drie uur nodig. Ik vond het spel zelf fenomenaal (en ik had niet eens gewonnen)! :wink:

Na het spel hebben we nog een half uurtje geevalueerd en nagepraat. Er komt zeker een vervolg op deze avond. In verband met de meivakantie gaat dat waarschijnlijk in de tweede helft van mei worden. Houd deze plek volgende week in de gaten voor een update.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018, 21:26 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Donderdag 17 mei wordt er gespeeld in Honselersdijk. We beginnen uiterlijk 19:30 uur. Het is de bedoeling Spartacus: A game of blood & treachery te spelen, tenzij de opkomst hoger uitvalt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018, 21:40 
Jakkiebak!

Berichten: 58
Woonplaats: Hellevoetsluis
He Eward ik zou me graag aan willen melden voor donderdag 17 mei! Lijkt me leuk, nog tips voor me. (iniedergeval spelregels doornemen etc.)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018, 17:48 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Contact gehad en tot donderdag!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018, 22:55 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Volgende speelavond is op vrijdag 25 mei in Leidschendam. Ave Roma komt dan op tafel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018, 17:21 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
31 mei GKR: Heavy Hitters in Den Haag!

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Sunnyfield op do 31 mei 2018, 08:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018, 18:54 
Jakkiebak!

Berichten: 58
Woonplaats: Hellevoetsluis
Ja zin innn :D :clap:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018, 13:45 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
Dinsdag 5 juni Trickerion in Den Haag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
31 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Heavy games Haaglanden (Den Haag, Westland, Rijswijk, Delft)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®