Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018, 11:52 
Uno

Berichten: 1
Beste spellenfans regio Nieuwegein,

Ik vind het altijd erg leuk om spelletjes te spelen maar mis medespelers! Ik wil daarom graag een klein groepje opzetten (mij inclusief iets van 4 a 5 ivm speelbaarheid van de games) met mensen uit regio Nieuwegein die het leuk vinden om iets van eens in de maand een spelletjesavondje te houden.

Gezelligheid vind ik uiteraard heel belangrijk en over alles en nog wat babbelen is leuk, maar ik vind het ook wel leuk als er een klein beetje serieus gespeeld wordt en daardoor ook de wat ingewikkelder spelletjes te doen zijn :)

Zelf speel ik van de uitgebreidere quests als Legends of Andor tot de simpele korte kaartspellen als Fluxx. Ik vind het leuk om nieuwe games te ontdekken en heb zelf ook nog een paar liggen die ik nooit gespeeld heb. Vooral coöperatief vind ik leuk om te doen.

Hopelijk zijn er meer spelfanaten in de directe regio die het leuk vinden om aan te schuiven!

Groetjes


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018, 12:11 
Meeple

Berichten: 12
Jezus dan noem je ook wel precies de spellen om mij uit de buurt te houden XD.

Er zijn spelers in de buurt van Fokkesteeg, maar honestly weet ik ze niet te bereiken :/. In Hoograven zit een flink clubje eens in de maand, en anders kan je altijd op een willekeurige vrij/zaterdag The Joker binnenwandelen. Koekjes meebrengen helpt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018, 21:21 
Uno

Berichten: 1
Hoi!
Mijn vriend en ik zijn net (nu anderhalve maand) in Nieuwegein komen wonen, en het lijkt ons ook leuk om met wat mensen spellen te spelen. Ik ben nog niet heel ervaren met moeite bordspellen, bij ons op de gang werd er vooral Catan of ticket to ride gespeeld. Maar uiteraard kan ik een hoop leren.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018, 11:41 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
komende zaterdag is er in Utrecht Zuid (om de hoek) een hele spellendag met allemaal gezellige mensen uit de buurt.
ideaal om spelers uit de buurt te leren kennen.

zie de draadjes hier op BSM van Bordspelgroep Utrecht.

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spelers gezocht voor klein spelclubje regio Nieuwegein  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®